Stránka 1 z 2

306 1.9td

Napsal: 03 pro 2010, 18:07
od vybo
zdravim chlapci...rysuje sa mi 306 z motorom 1.9 td..viem ze o zvysovani vykonu pri tomto motore sa moc hovorit neda cital som tu nejake clanky :D...ale chcem sa spyt ci by slo vymenit trubo z hdi ak ma variabilnu geometriu lopatiek...alebo ako to robia u vw golf 1.6 td vyradit bypas na turbe a pridat naftu.dik..a co si myslite o vybrani katalyzatora?..dakujem. :-)

Napsal: 04 pro 2010, 10:21
od vybo
hmmm nikto nič?

Napsal: 04 pro 2010, 11:31
od shark734
pokial viem tak variabilne turbo 2.0hdi nema ani jedna verzia, jedine 2.2HDi a z 1.6HDi ma variabilne tusim len 80kw verzia

kup si rovno hdi, hento co chces je nerealne...

Napsal: 04 pro 2010, 11:53
od Mato86
Ked das kat off tak to bude cítit na výkone aj zvuk bude iný :D

Napsal: 05 pro 2010, 14:45
od vybo
noo myslim si ze to turbo neni nerealne ako možno u peugeota ano ale poznam par chlapcov co maju v G3 aj v G2 turbo zo silnejsich motorov a variabilno geometriou.....aa ten katalizator bude mat moc iny zvuk? hlucnejsi??..a dymivost? :D..dik

Napsal: 05 pro 2010, 15:06
od Mato86
Viac pocut turbo,dymivost len zo zaciatku kym vyducha sadze,potom vsetko ok.A kat je lepšie nahradit rurou

Napsal: 05 pro 2010, 17:14
od bobG3
Kamarád to dělal na xantii, laboroval, po roce a půl kdy si bezva pojezdil se motor rozpadl. Optimální je přidat na čerpadle, pokud máš bosch je to jednodušší, jemně zvýšit tlak turba a odstranit katalyzátor.

Napsal: 05 pro 2010, 18:29
od vybo
aha ok..este neviem ake cerpadlo chystam sa kupit auto..a ten katalyzator ked sa odstrani je to citelne?

Napsal: 05 pro 2010, 18:59
od shark734
jedine co asi mozes spravit je to pridanie nafty na cerpadle co je tu spominane ale ten motor s tym posles do prdele

kup si rovno HDi a mas pokoj, ide to ovela lepsie ako TD ajked to ma rovnaky vykon(vyssi krutiaci a iny priebeh) a cenovo tam tiez velky rozdiel neni

Napsal: 05 pro 2010, 20:16
od misa.89
ovšem udržba HDi když natrefíš na kus, kterej už si začne řikat o výměnu vstřiků, čerpadel, řemenice atd je mnohem dražší. A že těch kusů je hodně. Kup si TDi VW :) věř že vím o čem mluvím

Napsal: 05 pro 2010, 20:31
od shark734
jj, najlepsie bude ked si kupis "nadauto"

Napsal: 05 pro 2010, 20:33
od vybo
ok...a co ten katalyzator? :D...ked ho vyhodim ..dymivost spotreba vykon? ..dik

Napsal: 06 pro 2010, 09:40
od misa.89
kouř bude stejnej, nebo naopak kvůli lepšímu výplachu se ztratí, pokud ti to ted kouřilo...přidá ti to tak 1-2 koně typuju a bude to poznat až od 3tis ot. Možná se ti bude v nižší nafukovat pomalejc turbo

Napsal: 06 pro 2010, 11:02
od vybo
takze to pomoze ale uskodi? :D..ked v nizsich sa bdue pomalsi nafukovat?

Napsal: 06 pro 2010, 11:56
od PavelTDi
Blbost , vyndal sem KAT z 1,8TD ( citroen BX ) . Šlo to líp jak v otáčkách , tak i odspodu . A přestalo to kouřit ( bez zásahu do vstřikovacího čerpadla ) . Ucpanej katalyzátor je jako špunt ve výfuku . . . Změnu zvuku si už nepamatuju , takže asi nebyla znatelná . . . Katalyzátor sen vyřízl a nahradil rovnou trubkou . Jo a taky spotřeba šla o 0,5l/100km dolů . . .