Stránka 1 z 3
moje TDi téměř nekouří - je to normální?
Napsal: 16 led 2011, 19:33
od Marek Otevřel
Omlouvám se za asi blbej dotaz, ale můj passat TDi z roku 98 téměř vůbec nekouří, ani při plném plynu. Když vidím octávie a passaty, tak jim to kouří většinou celkem dost, ale mě vůbec. Naschvál jsem nechal kolegu aby řídil, abych to viděl zvenčí a opravdu skoro nic - je to normální?
Ptám se proto, že mi to příjde malinko líný, tak jestli není něco špatně
Napsal: 16 led 2011, 19:50
od Marek77
Mé Galaxy AFN je taky naprosto bez kouře. Pouze zastudena, když jsou mrazy, pokuřuje (ale to je spíš díky vlhkosti, protože kouř je bílý a lehký, snadno a rychle se rozptyluje).
Jsem rád, že mi nafta nekouří, protože nesnáším lidi, co na naftu právě z důvodu kouřivosti nadávají a dokazuji jim, že nafta nekouří (pokud je vše v pořádku). Nicméně má na to vliv nejen technický stav motoru, vzduchového filtru a nastavení předvstřiku, ale i palivo, případně aditiva v něm. Mně motor nekouří až od doby, co do nafty dávám VIF. Předtím tam něco kouře lehce bylo.
Re: moje TDi téměř nekouří - je to normální?
Napsal: 16 led 2011, 19:51
od sky59
Marek Otevřel píše:Omlouvám se za asi blbej dotaz, ale můj passat TDi z roku 98 téměř vůbec nekouří, ani při plném plynu. Když vidím octávie a passaty, tak jim to kouří většinou celkem dost, ale mě vůbec. Naschvál jsem nechal kolegu aby řídil, abych to viděl zvenčí a opravdu skoro nic - je to normální?
Ptám se proto, že mi to příjde malinko líný, tak jestli není něco špatně
zmeraj si vykon, mozes priamo na ceste ak chces poslem ti excel file
staci zmerat cas ako to zrychluje a cas ako to spomaluje das vahu auta a vies kde si
Napsal: 16 led 2011, 21:06
od Super
ak zahuli auto co je po zabehu a tvoje nie tak to neni asi OK, mne tiez pred casom nedymil ale netahal , dovod ? upchata sacia rura v nadrzi
Napsal: 16 led 2011, 21:21
od Rider.23
Super píše:ak zahuli auto co je po zabehu a tvoje nie tak to neni asi OK, mne tiez pred casom nedymil ale netahal , dovod ? upchata sacia rura v nadrzi
Měl jsem doma snad 30 aut s motorem TDi s rotačním čerpadlem (převážně octávie), a spousty jdalších naftových aut (CRDi, JTD, BMW D, TDi PD, TDCi...) nájezdy od 90 do cca 200t km (myslím skutečných km, ne třikrát stočených 120 na budíkách, co má většina lidí) a žádné, krom asi jedno z těch aut nehulilo!!! Pokud je motor správně seřízen a v kondici, není žádný důvod, aby mu nějak zvlášť lítaly saze z výfuku!!! To co vídáte, že hulí jak kráva, tak jsou to převážně auta se super chipem nebo co maj najeto půl mega a něco tam už odchází, je toho dost, co může způsobit to hulení.... Samozřejmě, to že to nejede, může souviset s nějakým problémem, neříkám, že to borec má ok, jen tvrdím, že není důvody aby nafťáci hulily...
Napsal: 16 led 2011, 21:27
od Marek77
Přesně tak - kouř není nutný.
Napsal: 16 led 2011, 22:57
od jericho-3
Od toho je to TDI, aby to nekouřilo..,jakmile to kouří, není to TDI, ale paskvil...Když bylo správně seřízené TD a motor byl v kondici , nebyl také vidět viditelný kouř.../jen to při naložení mělo lehounce černě zakouřit/.Takže máš pravé TDI...

Napsal: 17 led 2011, 07:46
od marhan
Marek77 píše:Mé Galaxy AFN je taky naprosto bez kouře. Pouze zastudena, když jsou mrazy, pokuřuje (ale to je spíš díky vlhkosti, protože kouř je bílý a lehký, snadno a rychle se rozptyluje).
Jsem rád, že mi nafta nekouří, protože nesnáším lidi, co na naftu právě z důvodu kouřivosti nadávají a dokazuji jim, že nafta nekouří (pokud je vše v pořádku). Nicméně má na to vliv nejen technický stav motoru, vzduchového filtru a nastavení předvstřiku, ale i palivo, případně aditiva v něm. Mně motor nekouří až od doby, co do nafty dávám VIF. Předtím tam něco kouře lehce bylo.
Jj, s tim VIFem jsem na tom podobne.. I kdyz co jsem zkusil par nadrzi vervy, tak se mi zdal motor i o neco tissi a taky vubec necudil.. Zajimalo by me, co je lepsi, Verva nebo obyc nafta s VIFem?? Pokud ta verva neni samozrejme riznuta..
Napsal: 17 led 2011, 07:51
od Marek77
VIF (kromě jiného) zvyšuje cetanové číslo až o pět jednotek. Čili pokud tankuješ běžnou naftu, má cetanové číslo většinou kolem 54 - 55 cetanů a přidáním VIFu se dostáváš někam k 60 cetanům.
VERVA má 60-62 cetanů z výroby - proto jsou potom ta dvě paliva srovnatelná a auto se chová dost podobně.
Verva je super palivo, asi nejlepší, co v ČR máme.
Napsal: 17 led 2011, 13:54
od martinsidlo
Správně seřízené a v kondici nemůže kouřit.Jestli kouří,něco je špatně.Buď rád,že ti to nekouří,je to 99% záruka,že je vše tak jak má.
Napsal: 17 led 2011, 15:01
od mibfox
Ahoj. Plne souhlasim co pisou lidi. To ze ti to nehuli je jenom dobre. Mam chip v aute a samotny technik na emisich se divil ze mi to nekouri. Dukaz toho ze i s cipem je za tebou videt. Je to proste znamka dobre kondice motoru. Male zakoureni pod plynem je ok, ale pri normalni jizde rozhodne ne.
moje TDi téměř nekouří - je to normální?
Napsal: 17 led 2011, 16:04
od Marek Otevřel
díky všem za reakce

Napsal: 17 led 2011, 19:21
od Richi
Moje bývalá taky kouřila, ale mě to většinou moc nebere, jak kdy.
Napsal: 17 led 2011, 19:32
od Marek77
Napsal: 17 led 2011, 19:44
od marhan
Richi píše:Moje bývalá taky kouřila, ale mě to většinou moc nebere, jak kdy.
Uzivej dokud to jde, dneska je to sama FAPka a DPFka a tem uz se moc kourit nechce
