Stránka 1 z 1

Mazda premacy 2.0 TD 66 kw za tepla nestartuje vůbec!!!

Napsal: 20 led 2011, 21:08
od Roman 101
Tak vás tu všechny zdravím a prosím o pomoc.
Nesetkal se tu někdo s touhle závadou???
Auto za studena jde nastartovat ale jak se ohřeje tak už nic !
Co to může ovlivňovat čerpadlo nebo nějaké čidlo já se s tímto motorem ještě nesetkal a je to vyrobené v japonsko v Hirošimě tak to je mazec !!!
Diagnostickou zástrčku to má v motorovém prostoru ale nevím čím se spojit pač nemám schéma na zapojení pinů a nevím jestli texa to zvládne.
Prosím vás o každou radu co s kontrolovat děkuji Roman

ještě jsem zapomenul dodat že bliká kontrolka žhavení

Napsal: 20 led 2011, 21:50
od origoš
Bude problém s některým s ventilů, je jich tam požehnaně. Bez diagnostiky to těžko rozchodíš.
Obrázek

Napsal: 20 led 2011, 21:54
od Roman 101
origoš píše:Obrázek
Bude problém s některým s ventilů, je jich tam požehnaně. Bez diagnostiky to těžko rozchodíš.
ventilů čeho přesně nevím o čem mluvíš
prosím můžeš mi to upřesnit?

Napsal: 20 led 2011, 22:24
od origoš
20,22,23,24.......prohlédni si to schema řízení, co všechno může způsobovat že se nafta nevstřikuje. Třeba tohle:
Obrázek

Napsal: 20 led 2011, 22:26
od Roman 101
origoš píše:20,22,23,24.......prohlédni si to schema řízení, co všechno může způsobovat že se nafta nevstřikuje.
dík za pomoc zítra zkusím diag.

Napsal: 21 led 2011, 18:48
od AndrejKv
ten spill valve celkem casto odejde.. Take jsem se parkrat setkal ze odesel imobilizer - pokud je tam Lucas (byva take Mitsubishi). Nebo snimac polohy hridele cerpadla.. Mechanicky to cerpadlo je v podstate neznicitelne, dost podobne VP30 od Bosche, az na to ze mnohem odolnejsi..

Zkratka, chce to diagnostiku, funguje s tim i obyc KTSka, v nejhorsim se kody daji i vyblikat..

Origosh: na koho tu clovek nenarazi :D

Napsal: 21 led 2011, 20:32
od Roman 101
AndrejKv píše:ten spill valve celkem casto odejde.. Take jsem se parkrat setkal ze odesel imobilizer - pokud je tam Lucas (byva take Mitsubishi). Nebo snimac polohy hridele cerpadla.. Mechanicky to cerpadlo je v podstate neznicitelne, dost podobne VP30 od Bosche, az na to ze mnohem odolnejsi..

Zkratka, chce to diagnostiku, funguje s tim i obyc KTSka, v nejhorsim se kody daji i vyblikat..

Origosh: na koho tu clovek nenarazi :D
a má někdo postup jak to vyblikat.
A ještě jeden dotaz ten ventil se dá nějak proměřit nemáte někdo hodnoty!!!
Dekuji za každou radu

origoš ten ventil se nějak nastavuje a nebo co je v něm?
A ještě jeden dotaz není nějaká čínská diag. za pár korun co to zvládne!

Napsal: 21 led 2011, 20:49
od AndrejKv
Roman 101 píše:
AndrejKv píše: a má někdo postup jak to vyblikat.
A ještě jeden dotaz ten ventil se dá nějak proměřit nemáte někdo hodnoty!!!
Dekuji za každou radu

origoš ten ventil se nějak nastavuje a nebo co je v něm?
A ještě jeden dotaz není nějaká čínská diag. za pár korun co to zvládne!
v mitchellu je postup.. nebo ve workshop manualu. Ventil se moc promerit neda, ma odpor ca 0.8ohmu, takze jen zhruba.
Nejlepsi je podivat se co se na nem deje osciloskopem..

Zadny ventil se nijak nenastavuje, veskere nastaveni se pise do kalibracni pameti cerpadla

Napsal: 21 led 2011, 20:53
od Roman 101
AndrejKv píše:
Roman 101 píše:
AndrejKv píše: a má někdo postup jak to vyblikat.
A ještě jeden dotaz ten ventil se dá nějak proměřit nemáte někdo hodnoty!!!
Dekuji za každou radu

origoš ten ventil se nějak nastavuje a nebo co je v něm?
A ještě jeden dotaz není nějaká čínská diag. za pár korun co to zvládne!
v mitchellu je postup.. nebo ve workshop manualu. Ventil se moc promerit neda, ma odpor ca 0.8ohmu, takze jen zhruba.
Nejlepsi je podivat se co se na nem deje osciloskopem..

Zadny ventil se nijak nenastavuje, veskere nastaveni se pise do kalibracni pameti cerpadla
sakra workschop nemám (wallbash) nemůžete se mi někdo podívat co o tom píšou dík moc

Napsal: 26 led 2011, 21:20
od Roman 101
Tak další poznatek za tepla to startuje jen když je rozpojený teplotní čidlo!
Ale i za studena je to mnohem lepší!
Zdá se mi že ta startovací dávka je hrozně velká při rozpojení teplotního čidla.
V pojistkovém boxu relé zkontrolovány !
Tak teď už jenom čerpadlo a nebo to nějak ošidit ale jak?