BMW E30 324D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 14 říj 2010, 19:57
Odpovědi: 0

BMW E30 324D

Příspěvek od AlexTD »

Pánové prosim o radu už jsme zoufalý..kamarád si koupil BMW E30 324D....... auto na volnoběh a do 1500 otáček šlape jak má pak začne bublat do vejfuku zakouří občas a přes 1800 otáček se nedotane....zatim jsme zkoušeli: výměna vstřikovacího čerpadlanový vstřiky..vše necháno na odborních v servisu BOSCH...palivový filtr taky nepřichází v úvahu.místo nadrže petlahev přímo u motoru....prosím kdo poradí čím by to mohlo bejt .mi už fakt nevíme.jedině spatný rozovody...tlaky by měli bejt v pohodě žádný bubliny ve vodě nic...už fakt nevíme
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

A jaký to má čerpadlo? Mechanický nebo elektrický?
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 14 říj 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od AlexTD »

oldaf píše:A jaký to má čerpadlo? Mechanický nebo elektrický?
Je to mechanika.jeden drát do čerpadla jinak žádná elektrika
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ucpaný výfuk.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 14 říj 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od AlexTD »

origoš píše:Ucpaný výfuk.
o tom jsem nikdy neslyšel ale rozhodně zkusíme už jsme fakt zoufalí
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Na rozvod to nevypadá...to by hrozně kouřilo buď černě a nebo bíle....ale ani s jedným to nedrží volnoběh a s tím bílím kouřem se ani nedá jet...
Když šlápneš plnej třeba na 3jku,co to udělá,že se nedostaneš přes 1800ot? klepe? hulí? jestli jo,tak jak?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 14 říj 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od AlexTD »

dawe2706 píše:Na rozvod to nevypadá...to by hrozně kouřilo buď černě a nebo bíle....ale ani s jedným to nedrží volnoběh a s tím bílím kouřem se ani nedá jet...
Když šlápneš plnej třeba na 3jku,co to udělá,že se nedostaneš přes 1800ot? klepe? hulí? jestli jo,tak jak?
hele mi s tim ani nejeli..přivezli jsme to na podvalu s tim že auto stálo 5 let někde ve stodole....na volnoběh auto drží krásně nechali jsme ho jednou asi hodinu klapat u baráku a všechno v pohodě nekouřilo nepřehřejvalo se.....když to na volnoběh sešlápnu tak se to zadusí a začne to vynechávat...občas jakoby vynechaj nějaký válce...a mám dojem že to nekouří:-( pokud se na to slapnu pomalu taks e dostanem asi na 2000 tisíce ale pak je to zas to samý
Uživatelský avatar
Jammal
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 09 úno 2010, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jammal »

Měl jsem tady ten stroj a podobný problém, ale netvrdím, že úplně stejný, je to přece jenom už nějaký ten čásek :). Bylo to ve špatně seřízeném čerpadle, bylo to tam nějak o zub posunuté či co...nevím, dělal to kámoš a došel na to experimentálně, páč vypadalo že je vše ok ;)
Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

AlexTD píše:
dawe2706 píše:Na rozvod to nevypadá...to by hrozně kouřilo buď černě a nebo bíle....ale ani s jedným to nedrží volnoběh a s tím bílím kouřem se ani nedá jet...
Když šlápneš plnej třeba na 3jku,co to udělá,že se nedostaneš přes 1800ot? klepe? hulí? jestli jo,tak jak?
hele mi s tim ani nejeli..přivezli jsme to na podvalu s tim že auto stálo 5 let někde ve stodole....na volnoběh auto drží krásně nechali jsme ho jednou asi hodinu klapat u baráku a všechno v pohodě nekouřilo nepřehřejvalo se.....když to na volnoběh sešlápnu tak se to zadusí a začne to vynechávat...občas jakoby vynechaj nějaký válce...a mám dojem že to nekouří:-( pokud se na to slapnu pomalu taks e dostanem asi na 2000 tisíce ale pak je to zas to samý
Noo tak to klidně může být ten výfuk...pokud to tak dlouho někde stálo,tak tam myši natahali různej bordel...na volnoběh to asi stíhá,ale tomu dupneš,tak ten tlak nemá kam jít a dusí se to...
Já měl zase namontovanej kuželovej filtr a nějak se odlepilo to vnitřní kolečko a zastavilo se u turba...auto jelo jen do 2500 ot/min a potom hulení klepání a já vyměnil čerpadlo,trysky,udělal jsem rozvody a pak jsem vytáhl z hadice železný kolečko,co když jsem tomu dupl,tak se připlplo na turbo a motor neměl vzduch...málkem mě mrdlo (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

tak tak, najjednoduchšie je zhodiť výfuk a skúsiť to bez neho, ak to bude to isté tak to bude v zle nastavenom čerpadle
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

dawe: len ma tak napadlo keď už si písal že si robil na svojom aj rozvody, nemal by si náhodou výkres alebo aspoň škicu s rozmermi na prípravok na nastavenie vačky? za origo prípravok pýtajú v obchodoch veľa tak to vyrobím sám z nejakého 5mm materiálu
AlexTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 14 říj 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od AlexTD »

viktorddd píše:tak tak, najjednoduchšie je zhodiť výfuk a skúsiť to bez neho, ak to bude to isté tak to bude v zle nastavenom čerpadle
vejfuk jsme schodily a pořád to samé....zkusíme ty rozvody!
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

AlexTD píše:
viktorddd píše:tak tak, najjednoduchšie je zhodiť výfuk a skúsiť to bez neho, ak to bude to isté tak to bude v zle nastavenom čerpadle
vejfuk jsme schodily a pořád to samé....zkusíme ty rozvody!
Točí se turbo? já měl origo turbo vymontovaný a bylo asi rok ve skříni a pak jsem s ním musel potočit rukou aby se rozjele...když máš dole ten výfuk,tak s ním zkus protočit.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

je to 324d takže hladký diesel :D
štart za studena aj za tepla je dobrý?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

viktorddd píše:je to 324d takže hladký diesel :D
štart za studena aj za tepla je dobrý?
(rofl) (rofl) (rofl) já si to špatn ěpřečetl (LOL)
To auto než stálo někde v kopřivách normálně jezdilo?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „BMW“