Stránka 1 z 1

Kovove buchanie v naprave+klepanie motora

Napsal: 25 led 2011, 17:44
od myzu
Zdravím,
mam problém s klepaním v náprave pri prechode po nerovnostiach. Problém je v tom, že už som vymenil takmer všetko (pružiny, uloženie tlmičov, čapy riadenia a aj ložiská, stabilizátor je tiež OK) už naozaj neviem čo za záľudnosť by to mohla byť. Ide o škodu Octavia 1, 1.9TDi AGR 66kW
Druhé čo začalo hnevať je motor: pri zošliapnutí plynu na podlahu začne motor vibrovať, ale len v intervale otáčok <1900,2000>, a potom zas ide jak víno. Váha vzduchu a N75 ma najazdených cca 5000km. No proste hlava v smútku.
Ďakujem za každý postreh a info.

Re: Kovove buchanie v naprave+klepanie motora

Napsal: 25 led 2011, 17:46
od brankar30
myzu píše:Zdravím,
mam problém s klepaním v náprave pri prechode po nerovnostiach. Problém je v tom, že už som vymenil takmer všetko (pružiny, uloženie tlmičov, čapy riadenia a aj ložiská, stabilizátor je tiež OK) už naozaj neviem čo za záľudnosť by to mohla byť. Ide o škodu Octavia 1, 1.9TDi AGR 66kW
Druhé čo začalo hnevať je motor: pri zošliapnutí plynu na podlahu začne motor vibrovať, ale len v intervale otáčok <1900,2000>, a potom zas ide jak víno. Váha vzduchu a N75 ma najazdených cca 5000km. No proste hlava v smútku.
Ďakujem za každý postreh a info.
na naprave si menil aj silenbloky stabilizatora?tie podkovy... a tie vibracie by som typol na dvojhmotu... ;)

Napsal: 25 led 2011, 17:59
od myzu
Tie silentbloky nie su menené.Dufam že to nie je ta dvojhmota-da sa nejak zistiť či je to ta dvojhmota na 100%?

Napsal: 25 led 2011, 18:00
od brankar30
..tak mne to robilo to iste...a bolo to to co som pisal.. ;)

Napsal: 25 led 2011, 18:04
od brankar30
tie silenbloky nestoja vela...tym nic nepokazis...a to vybrovanie bude dvojhmota alebo to este vedia robit klby na poloosach...no u mna to bola dvojhmota.. ;)

Napsal: 26 led 2011, 14:34
od martinsidlo
Obávám se,že je malá vůle v hřebenu řízení,na STK,když to dáš na trhačku a šáhneš na hřeben,cítíš odtamtud klepání.Taky jsem to honil už od Seatu Cordoby.

Napsal: 26 led 2011, 17:03
od jericho-3
Asi máš pravdu, vůle na hřebenu vydává dost velké rány...a náprava je v tom nevinně...

Napsal: 29 led 2011, 21:38
od myzu
Mno tak som na to klepanie motora prisiel, nastastie to nieje zotrvacnik, ale robila to N75. Po vymene klepanie pri zosliapnuti plynu na podlahu v intervale <1900,2000>otacok uplne prestalo a motor ma podstatne kultivovanejsi chod.Z tej starej N75 sa vyliala voda??-nechapem, zeby skondenzovana?? Dakujem za typy.Na to buchanie v naprave, skusim najprv tie silentbloky na stabilizatore.