Kovove buchanie v naprave+klepanie motora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
myzu
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2007, 09:45

Kovove buchanie v naprave+klepanie motora

Příspěvek od myzu »

Zdravím,
mam problém s klepaním v náprave pri prechode po nerovnostiach. Problém je v tom, že už som vymenil takmer všetko (pružiny, uloženie tlmičov, čapy riadenia a aj ložiská, stabilizátor je tiež OK) už naozaj neviem čo za záľudnosť by to mohla byť. Ide o škodu Octavia 1, 1.9TDi AGR 66kW
Druhé čo začalo hnevať je motor: pri zošliapnutí plynu na podlahu začne motor vibrovať, ale len v intervale otáčok <1900,2000>, a potom zas ide jak víno. Váha vzduchu a N75 ma najazdených cca 5000km. No proste hlava v smútku.
Ďakujem za každý postreh a info.
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Re: Kovove buchanie v naprave+klepanie motora

Příspěvek od brankar30 »

myzu píše:Zdravím,
mam problém s klepaním v náprave pri prechode po nerovnostiach. Problém je v tom, že už som vymenil takmer všetko (pružiny, uloženie tlmičov, čapy riadenia a aj ložiská, stabilizátor je tiež OK) už naozaj neviem čo za záľudnosť by to mohla byť. Ide o škodu Octavia 1, 1.9TDi AGR 66kW
Druhé čo začalo hnevať je motor: pri zošliapnutí plynu na podlahu začne motor vibrovať, ale len v intervale otáčok <1900,2000>, a potom zas ide jak víno. Váha vzduchu a N75 ma najazdených cca 5000km. No proste hlava v smútku.
Ďakujem za každý postreh a info.
na naprave si menil aj silenbloky stabilizatora?tie podkovy... a tie vibracie by som typol na dvojhmotu... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
myzu
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2007, 09:45

Příspěvek od myzu »

Tie silentbloky nie su menené.Dufam že to nie je ta dvojhmota-da sa nejak zistiť či je to ta dvojhmota na 100%?
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

..tak mne to robilo to iste...a bolo to to co som pisal.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

tie silenbloky nestoja vela...tym nic nepokazis...a to vybrovanie bude dvojhmota alebo to este vedia robit klby na poloosach...no u mna to bola dvojhmota.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Obávám se,že je malá vůle v hřebenu řízení,na STK,když to dáš na trhačku a šáhneš na hřeben,cítíš odtamtud klepání.Taky jsem to honil už od Seatu Cordoby.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi máš pravdu, vůle na hřebenu vydává dost velké rány...a náprava je v tom nevinně...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
myzu
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2007, 09:45

Příspěvek od myzu »

Mno tak som na to klepanie motora prisiel, nastastie to nieje zotrvacnik, ale robila to N75. Po vymene klepanie pri zosliapnuti plynu na podlahu v intervale <1900,2000>otacok uplne prestalo a motor ma podstatne kultivovanejsi chod.Z tej starej N75 sa vyliala voda??-nechapem, zeby skondenzovana?? Dakujem za typy.Na to buchanie v naprave, skusim najprv tie silentbloky na stabilizatore.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“