Koupe G2 GTD z Nemec
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koupe G2 GTD z Nemec
Cus lidi mam dotaz? Co vse musim zaridit abych koupil G2 1.6 GTd z nemec, abych to tu mohl prihlasit?? jde to jeste u nas prihlasit?? Nevi nekdo nahodou jakou ma emisni normu?? A na co si dat vse pozor pri koupi.. predem dekuji za odpovedi s pozdravem Kodl
tohle auto nemá evropskou homologaci ještě, takže 2500 na uřadě novej tp + 10tis ekodan a cca 1500 dovozová technická
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
dvojkový GTD se dneska snad ani nevyplatí dovážet, doprava sem a přihlášení bude stát skoro stejně jako pořizovací cena. Jedině by to byl nějakej vyjímečnej kousek v top stavu s intercoolerem a třeba recaro interierem, kterej by se vyplatil i jako investice do budoucna, ale s takovým autem je pak skoro škoda tady jezdit.Kodl54 píše:no libila by se mi g2 1.6GTd a nebo G3 Tdi 66kw v syncru.. jako tak nak zlobi cico to kolecko na rozvodech??
Určitě jdi spíš do trojkovýho TDI, je to vděčný auto, je jedno jestli slabší nebo silnější, obojí vydrží zhruba stejně, jediný, co má 81kw "horší" je dvojhmotnostní setrvák a VGT turbo, kde se můžou zasekávat lopatky, ale nic tragickýho, volil bych asi spíš 81kw. To syncro může být zajímavý, hlavně je tam vzadu lepší polonezávislá náprava

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jsme to nejak rozebirali s kamosem a rikal francie,lucenbursko,belgie,svycarsko,italie,rakousko a nemecko ze je toho dost.. a zaroven mi vysvetlil ze kdyz uz g2 tak nakou luxusni ale prej garda jak prase za to ze se vyplati pritahnout g3 nebo passata b4 Tdi 66kw.. no o tom turbu jsem vedel ale o tom setrvaku jsem nevedel.. prave ze me to syncro laka ten pohon 4x4 i v tom combi by to slo.. a co se nejvic porouchava na tom syncro nekdo vi?? a na co si dat pozor tak nak??