Stránka 1 z 2
Tak a lucas je v pr...
Napsal: 28 úno 2011, 11:54
od hranicka
Ráno byla řepka trochu ztuhlá, ale nastartovalo to, pomalu se jelo kolonou, dobrý, pak jsem sjel na pardubickou rychlodráhu, nějak to vynechávalo, tak jsem tomu šlápnul pořádně na krk, pěkně to zrychlovalo a asi při 3000rpm se ozvala rána a motor chcíp.
Nevěřili byste, jaká je to práce mezi autama přehazovat vstřikovací čerpadlo za bosche se vším všudy, odvzdušňovat a pak stopovat někoho, aby to roztáhnul. Jede to teď jak vejtřaska, příšerně klepe jeden válec, netáhne a hulí to, bosch je sehnanej někde pokoutně, takže autíčko pojede do servisu.
Napsal: 28 úno 2011, 12:28
od Vinnetou
máš feldu?
Napsal: 28 úno 2011, 12:38
od ciko
obdivuje, a davam palec hore za tento pribeh!!!!
Napsal: 28 úno 2011, 14:09
od hranicka
Vinnetou píše:máš feldu?
Jo. Někdo mi tenkrát říkal, že ten lucas vydrží na řepku cca 5000km, zdá se, že to vyšlo přesně na stovku km. Každopádně, až se dá do pořádku ten bosch, bude se jezdit na řepku dál, ale asi fakt spíchnu ten předehřev.
Napsal: 28 úno 2011, 15:48
od Onderr
já s bravem 1.9D co má lucase najedzil cca 150 000 na oil všeho druhu - ale s přestavbou...
Napsal: 28 úno 2011, 16:09
od hranicka
Onderr píše:já s bravem 1.9D co má lucase najedzil cca 150 000 na oil všeho druhu - ale s přestavbou...
Ono by to asi jezdilo i dál, ale ta řepka byla přece jen dost hustá a nebyl zrovna nejlepší nápad to hnát studený do otáček. Večer ho zkusím rozhodit a uvidíme, každopádně na otočení v něm dost rachtá.
Napsal: 28 úno 2011, 16:17
od Onderr
já startoval vždy na naftu a oli jen zahřátý....
Napsal: 28 úno 2011, 16:24
od Onderr
mimoto tet mám bravu TD s boškou a je to mnohem lepší. Jen jak se přicpe filtr (nemám ještě přestavbu) ta to při vyšších otáčkách a rychlostek vydává takový zvláštní pisklavý zvuk

a když se přicpe ještě víc tak jedu po dálnici 100 km/h.
Napsal: 04 bře 2011, 12:06
od hranicka
Potřebuju trochu poradit, co to může dělat? S boschem jdou pod plynem z vejfuku bílý oblaka (doslova kouřová clona), poklepává to a zátah nic moc. špatný čerpadlo? Díky.
bosch
Napsal: 04 bře 2011, 12:22
od lesek
dal jsi tam bosche i s orig. bosch. trubkama? jinak si zkontroluj předvstřik... a taky to smrdí jak avie, ne? taky mám ve fel. bosche. lešek
Re: bosch
Napsal: 04 bře 2011, 12:43
od hranicka
lesek píše:dal jsi tam bosche i s orig. bosch. trubkama? jinak si zkontroluj předvstřik... a taky to smrdí jak avie, ne? taky mám ve fel. bosche. lešek
Jojo, celá známá sada čerpadlo+držák+trubky. Kromě jednoho slabšího válce to moc necuká, takže jedou všecky 4. Leju do toho řepku, takže jako avie sice ne, ale smrad je to strašnej, žádná jemná vůně hranolek, jako s lucasem. Zkusím to čerpadlo hodit o zub dopředu.
bosch
Napsal: 04 bře 2011, 13:05
od lesek
tak jedině ten předvstřik, nejspíš bude malej... lešek
Napsal: 04 bře 2011, 14:44
od hranicka
Jak to ladíš? Nemám tu použitelnou rysku.
Stejně jako benzíňák těsně před místo, kde to začíná klepat?
bosch
Napsal: 04 bře 2011, 15:17
od lesek
udělej základní nastavení a pak dolaď čerpadlo. na ucho... nesmí to kouřit a naopak musí dobře chytat. Já si s tím kolikrát hraju jakou dobu. Když máš zase velkej předvstřik tak to jde jak multikára... v servisu ti řeknou že to takhle nejde apod. jedině na hodinky...
Napsal: 04 bře 2011, 15:25
od lesek
jinak na tom čerpadle u mě, je ryska na řemenici. postavim čerpadlo do nuly i se základním nastavením a celym čerpadlem pak hnu v držáku. pak si to čerpadlo chyť i na tom spodním držáku, protože to jinak odskáče rozvoďák. lešek