DUCATO 3,0 multijet
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DUCATO 3,0 multijet
Caute ,
Mám taký menší problém s tým čo by ste povedali kedy a či vôbec už meniť rozvodovú reťaz aj vodnú pumpu na DUCATE 3,0 multijet pri najazdených 320.000km???
Zatiaľ nič nezvyčajné v motore nepočuť všetko ide v pohode zatiaľ....
Mám taký menší problém s tým čo by ste povedali kedy a či vôbec už meniť rozvodovú reťaz aj vodnú pumpu na DUCATE 3,0 multijet pri najazdených 320.000km???
Zatiaľ nič nezvyčajné v motore nepočuť všetko ide v pohode zatiaľ....
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Mám to samý,3,0HDI v boxeru a bylo mi řečeno že to mám řešit tak v 500.000km.Takže asi to fakt drží. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Mal by som ďalší problém s týmto ducatom , pričom pozorujem podstatne zvýšenú dymivosť hlavne pri zošliapnutí plynu ale mierne dymí aj pri jazde .
Keď stojím na mieste a dám podlahu tak zostane na zemi čierny fľak zo sadzí spotreba je relatívne v norme okolo 9-10lt. podľa toho koľko mám naložené štart je v pohode ráno ide na prvé otočenie ale mám pocit že keď je zohriate tak potočí viac kým naštartuje asi tak 1-2 sekundy.
Dávam pravidelne do každého tankovania VIF diesel aditív už rok .
Ja by som to videl možno na vstreky,možno váha alebo EGR (skúsil som odpojiť podtlakové hadičky z EGR ale nič sa nezmenilo) stále dymí ako stará TATRA
skúste poradiť ........
Keď stojím na mieste a dám podlahu tak zostane na zemi čierny fľak zo sadzí spotreba je relatívne v norme okolo 9-10lt. podľa toho koľko mám naložené štart je v pohode ráno ide na prvé otočenie ale mám pocit že keď je zohriate tak potočí viac kým naštartuje asi tak 1-2 sekundy.
Dávam pravidelne do každého tankovania VIF diesel aditív už rok .
Ja by som to videl možno na vstreky,možno váha alebo EGR (skúsil som odpojiť podtlakové hadičky z EGR ale nič sa nezmenilo) stále dymí ako stará TATRA
skúste poradiť ........

FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Turbo tlačí 2,1 tak isto ako na novom čo som porovnával váha vzduchu dáva tak isto ako nové Ducato ,tak potom asi už len ten EGR ten som ešte nemal von určite bude v ňom nasraného bordelu a čo tak vstreky nemôžu to robiť??? 

FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Je v pohode trochu zaprášený už som ho vyfúkal a uvidím..
čo ba si povedal na vstreky nemôžu to robiť?
čo ba si povedal na vstreky nemôžu to robiť?
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Ešte sa mi teraz začalo prejavovať trasenie do volantu pri akcelerácii na 4,5,6 keď mu pridám v najväčšom krut.momente medzi 1700-2100 otáčok ale keď pustím plyn hneď to prestane....
Mohlo by to mať súvis ale asi nie čo ty na to?
Mohlo by to mať súvis ale asi nie čo ty na to?
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
nevim jak to ma reseny sani, ale me se vzduchac na zasere okamzite po nekolika stovkach kilometru. turbomotor nasaje vsechno:D z AIRboxu sem vzdycky tahal hmyz,listi,pisek atd. ted sem dal pred nej sportovni filtr nesikovne reseny, ale lepsi jak kupovat kazdy 2 mesice novy filtr.
Ten retez bych neresil on az se vytaha tak muze zacit zlobit motor , ale to nebude driv jak ve 400- 500 tis. to neni facko:D
Ten retez bych neresil on az se vytaha tak muze zacit zlobit motor , ale to nebude driv jak ve 400- 500 tis. to neni facko:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
čo viem, tak tento motor je iveco, jazdím na daily s týmto motorom a rozvod má interval výmeny 400000 km. ináč nám na našom už reťaz pekne hrkala, pri štarte, kým natlačilo olej do napinákov, tak to bol pekný rachot. Najazdil som na tom motore 363000 km a postupne motor lenivel a stúpala spotreba. Neviem, či stúpala kvoli zmene časovania alebo vstrekom. A vôbec, neviem, či bola natiahnutá reťaz alebo bol problém v napinákoch.
A všetko to píšem v minulom čase, lebo ten motor to už má za sebou. Jednoducho na prvom válci zlomilo jeden ventil, ten si trošku pošpacíroval vo válci a bolo. A čo povedali v servise???? "Nie ste prvý ani posledný, už sme tu presne takýto prípad mali. Ten istý ventil, na prvom válci." ĎAKUJEM PEKNE
Rozvod skočený nebol, proste len tak strihlo ventil. Kúpili sme motor, ktorý má najazdené vraj 50 000km aj so vstrekmi, po štarte ide pekne potichu a ide oveľa lepšie ako starý a samozrejme menej žere.
A ináč v ivecu zahlásili, že matroš na rozvody stojí 1200,-E, za to si pomaly kúpiš druhý motor s pár km a vieš, že celý je v lepšom stave.
A všetko to píšem v minulom čase, lebo ten motor to už má za sebou. Jednoducho na prvom válci zlomilo jeden ventil, ten si trošku pošpacíroval vo válci a bolo. A čo povedali v servise???? "Nie ste prvý ani posledný, už sme tu presne takýto prípad mali. Ten istý ventil, na prvom válci." ĎAKUJEM PEKNE
Rozvod skočený nebol, proste len tak strihlo ventil. Kúpili sme motor, ktorý má najazdené vraj 50 000km aj so vstrekmi, po štarte ide pekne potichu a ide oveľa lepšie ako starý a samozrejme menej žere.
A ináč v ivecu zahlásili, že matroš na rozvody stojí 1200,-E, za to si pomaly kúpiš druhý motor s pár km a vieš, že celý je v lepšom stave.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY