Stránka 1 z 2
DUCATO 3,0 multijet
Napsal: 21 bře 2011, 18:01
od kefo
Caute ,
Mám taký menší problém s tým čo by ste povedali kedy a či vôbec už meniť rozvodovú reťaz aj vodnú pumpu na DUCATE 3,0 multijet pri najazdených 320.000km???
Zatiaľ nič nezvyčajné v motore nepočuť všetko ide v pohode zatiaľ....
Napsal: 21 bře 2011, 21:47
od Roman 101
Jak to jede v pohodě tak do toho nevrtej
Napsal: 22 bře 2011, 08:23
od sharik4x4
Mám to samý,3,0HDI v boxeru a bylo mi řečeno že to mám řešit tak v 500.000km.Takže asi to fakt drží.

Napsal: 16 dub 2011, 07:49
od kefo
Mal by som ďalší problém s týmto ducatom , pričom pozorujem podstatne zvýšenú dymivosť hlavne pri zošliapnutí plynu ale mierne dymí aj pri jazde .
Keď stojím na mieste a dám podlahu tak zostane na zemi čierny fľak zo sadzí spotreba je relatívne v norme okolo 9-10lt. podľa toho koľko mám naložené štart je v pohode ráno ide na prvé otočenie ale mám pocit že keď je zohriate tak potočí viac kým naštartuje asi tak 1-2 sekundy.
Dávam pravidelne do každého tankovania VIF diesel aditív už rok .
Ja by som to videl možno na vstreky,možno váha alebo EGR (skúsil som odpojiť podtlakové hadičky z EGR ale nič sa nezmenilo) stále dymí ako stará TATRA
skúste poradiť ........

Napsal: 16 dub 2011, 07:55
od bjukemen
..asi EGR resp. turbo že by menej tlačilo..ale to asi nie skor ten RGR rozobrať a vyčistiť teda až sa ovec da a nemeni sa ako celok za novy
Napsal: 16 dub 2011, 11:48
od jericho-3
Jezdi, ono se to ukáže, až budeš starší taky ti bude chvilku trvat, než se rozhýbáš..a budeš víc kouřit..

Napsal: 18 dub 2011, 16:50
od kefo
Turbo tlačí 2,1 tak isto ako na novom čo som porovnával váha vzduchu dáva tak isto ako nové Ducato ,tak potom asi už len ten EGR ten som ešte nemal von určite bude v ňom nasraného bordelu a čo tak vstreky nemôžu to robiť???

Napsal: 18 dub 2011, 20:44
od jurki888
vzduchovy filter mas meneny?dost sa tam spini hlavne ked chodis po meste skus ho pozret

Napsal: 19 dub 2011, 05:59
od kefo
pozrieť môžem ale má tak 10.000KM asi dva mesiace čo som ho menil...........
Napsal: 19 dub 2011, 20:42
od jurki888
skus ho len tak pozret a uvydis

Napsal: 20 dub 2011, 07:14
od kefo
Je v pohode trochu zaprášený už som ho vyfúkal a uvidím..
čo ba si povedal na vstreky nemôžu to robiť?
Napsal: 20 dub 2011, 10:12
od kefo
Ešte sa mi teraz začalo prejavovať trasenie do volantu pri akcelerácii na 4,5,6 keď mu pridám v najväčšom krut.momente medzi 1700-2100 otáčok ale keď pustím plyn hneď to prestane....
Mohlo by to mať súvis ale asi nie čo ty na to?
Napsal: 20 dub 2011, 10:52
od sikin1987
nevim jak to ma reseny sani, ale me se vzduchac na zasere okamzite po nekolika stovkach kilometru. turbomotor nasaje vsechno:D z AIRboxu sem vzdycky tahal hmyz,listi,pisek atd. ted sem dal pred nej sportovni filtr nesikovne reseny, ale lepsi jak kupovat kazdy 2 mesice novy filtr.
Ten retez bych neresil on az se vytaha tak muze zacit zlobit motor , ale to nebude driv jak ve 400- 500 tis. to neni facko:D
Napsal: 20 dub 2011, 20:07
od puci
čo viem, tak tento motor je iveco, jazdím na daily s týmto motorom a rozvod má interval výmeny 400000 km. ináč nám na našom už reťaz pekne hrkala, pri štarte, kým natlačilo olej do napinákov, tak to bol pekný rachot. Najazdil som na tom motore 363000 km a postupne motor lenivel a stúpala spotreba. Neviem, či stúpala kvoli zmene časovania alebo vstrekom. A vôbec, neviem, či bola natiahnutá reťaz alebo bol problém v napinákoch.
A všetko to píšem v minulom čase, lebo ten motor to už má za sebou. Jednoducho na prvom válci zlomilo jeden ventil, ten si trošku pošpacíroval vo válci a bolo. A čo povedali v servise???? "Nie ste prvý ani posledný, už sme tu presne takýto prípad mali. Ten istý ventil, na prvom válci." ĎAKUJEM PEKNE
Rozvod skočený nebol, proste len tak strihlo ventil. Kúpili sme motor, ktorý má najazdené vraj 50 000km aj so vstrekmi, po štarte ide pekne potichu a ide oveľa lepšie ako starý a samozrejme menej žere.
A ináč v ivecu zahlásili, že matroš na rozvody stojí 1200,-E, za to si pomaly kúpiš druhý motor s pár km a vieš, že celý je v lepšom stave.
Napsal: 20 dub 2011, 20:54
od jurki888
kefo píše:Ešte sa mi teraz začalo prejavovať trasenie do volantu pri akcelerácii na 4,5,6 keď mu pridám v najväčšom krut.momente medzi 1700-2100 otáčok ale keď pustím plyn hneď to prestane....
Mohlo by to mať súvis ale asi nie čo ty na to?
robil si skusku na prepady?krekcia na diag co ukazuje?