zvýšenie výkonu 1.9 TDI 66kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

exSDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2009, 14:57

zvýšenie výkonu 1.9 TDI 66kW

Příspěvek od exSDI »

http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... tage%20I./

je to reálne? stačí vymeniť trysky a urobiť soft a za 10990 .-? zvyšok ostáva sériový - turbo,IC, spojka.....
Fabia ex SDI, powered by MotorTech
ARL+turbo GTB2260VK+vyfuk d70+FMIC S3 + nerez potrubie,sanie z SDI, 6q prevodovka
zatiaľ 207PS-450Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ano je, ale kompresor turba dava na ten vykon malo vzduchu, cize mierna dymivost tam urcite bude...
P.S. podrobnosti mozeme prebrat na pive, ked sa odhodlas ozvat (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=76205
pri plnym plynu nepatrne hodi dymek.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: zvýšenie výkonu 1.9 TDI 66kW

Příspěvek od Pája 19 »

exSDI píše:http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... tage%20I./

je to reálne? stačí vymeniť trysky a urobiť soft a za 10990 .-? zvyšok ostáva sériový - turbo,IC, spojka.....
Jen to zrychlení z 0-100km/h je nereálný. Se 150ti koňma to musí chodit pod deset.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Neni to realne, pise tam totiz i pro kod motoru AGR a to je kravina.. Obtokove turbo :( 150 se da udelat na ALH. Ale dulezite je prepacovat celej nosnej program na verzi z 81kw. At nevznikne bastl uprava a palubak bude ukazovat 2 litry :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

a hlavne max speed zo 180 na 220km/h :? a tpower edition 240kmh "ou šit" to asi toci 6000ot
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Twins-Peta
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2008, 16:56

Příspěvek od Twins-Peta »

pánove, chtel bych dat jinší spojku, kvuli narustu vykonu, misto dvouhmotu za jednohmotu. Jaka by byla nejlepsi??
popripade IC bych chtel dat vetsi,pasuje z fabie rs ic do leona?? premyslim cca o 160koni.
popripade i jake turbo? Dikec
Hledal jsem neco ale je toho tady tolik ze se v tom strácím
Prodáno: - Seat Leon 1.9 TDI ALH 66kw.
Prodáno: VW Passat 1.9 TDI 96kw,chip 122kw
Prodáno: Seat Leon FR 1M. 1.9 TDI 110Kw -c
Nyní VW Touran 1.9 TDi 77kW - Chip
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Ja slyšel,že z AGR se dá s origo IC a s tryskama sprint 764 max. 145PS,ale že uz to vic kouří.
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Twins-Peta píše:pánove, chtel bych dat jinší spojku, kvuli narustu vykonu, misto dvouhmotu za jednohmotu. Jaka by byla nejlepsi??
popripade IC bych chtel dat vetsi,pasuje z fabie rs ic do leona?? premyslim cca o 160koni.
popripade i jake turbo? Dikec
Hledal jsem neco ale je toho tady tolik ze se v tom strácím
IC z fabie RS asi né, to spíš z PD 96kw. Ale jestli se to vyplatí předělávat, kvůli malému zlepšení, to už spíš rovnou FMIC.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
TDIchip
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2009, 10:19
Bydliště: v dílně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIchip »

I na AGR s obtokem je to samozrejme realne - zakouri to jen pri plne zatezi a jen mirne ... Vim ze nekteri tomu neveri, ale je to proste fakt ...
TDIchip
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2009, 10:19
Bydliště: v dílně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIchip »

TDIfun píše:Neni to realne, pise tam totiz i pro kod motoru AGR a to je kravina.. Obtokove turbo :( 150 se da udelat na ALH. Ale dulezite je prepacovat celej nosnej program na verzi z 81kw. At nevznikne bastl uprava a palubak bude ukazovat 2 litry :)
I na AGR s obtokem je to samozrejme realne - zakouri to jen pri plne zatezi a jen mirne ... Vim ze nekteri tomu neveri, ale je to proste fakt ...
Rozhodne to neni bastl a ani palubak neukazuje 2 litry, ale skutecnou - no je treba si s tim trochu pohrat - neupravis to tak za hodinu a sw zustava porad 66kW, jak bys z toho taky chtel udelat 81kW kdyz je tam stale obtok (rofl)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDIFUN napisal nosny program, nie cely soft , myslim ze vsetci traja vieme o com hovori...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

TDIchip píše:
TDIfun píše:Neni to realne, pise tam totiz i pro kod motoru AGR a to je kravina.. Obtokove turbo :( 150 se da udelat na ALH. Ale dulezite je prepacovat celej nosnej program na verzi z 81kw. At nevznikne bastl uprava a palubak bude ukazovat 2 litry :)
I na AGR s obtokem je to samozrejme realne - zakouri to jen pri plne zatezi a jen mirne ... Vim ze nekteri tomu neveri, ale je to proste fakt ...
Rozhodne to neni bastl a ani palubak neukazuje 2 litry, ale skutecnou - no je treba si s tim trochu pohrat - neupravis to tak za hodinu a sw zustava porad 66kW, jak bys z toho taky chtel udelat 81kW kdyz je tam stale obtok (rofl)
a kolik vzduchu tam mas pri 150 konich na AGR?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

TDIchip píše:
TDIfun píše:Neni to realne, pise tam totiz i pro kod motoru AGR a to je kravina.. Obtokove turbo :( 150 se da udelat na ALH. Ale dulezite je prepacovat celej nosnej program na verzi z 81kw. At nevznikne bastl uprava a palubak bude ukazovat 2 litry :)
I na AGR s obtokem je to samozrejme realne - zakouri to jen pri plne zatezi a jen mirne ... Vim ze nekteri tomu neveri, ale je to proste fakt ...
Rozhodne to neni bastl a ani palubak neukazuje 2 litry, ale skutecnou - no je treba si s tim trochu pohrat - neupravis to tak za hodinu a sw zustava porad 66kW, jak bys z toho taky chtel udelat 81kW kdyz je tam stale obtok (rofl)
a kolik vzduchu tam mas pri 150 konich na AGR?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDIchip
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2009, 10:19
Bydliště: v dílně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIchip »

netopier píše:TDIFUN napisal nosny program, nie cely soft , myslim ze vsetci traja vieme o com hovori...
Novy termin, tak pardon ... Ale ostatni nezainteresovani to nevedi ...
Tak mi vysvetli rozdil mezi sw a nosnym programem? To jsem zvedavy ... aspon se poucim a treba to budu delat lip (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“