Pridavny ohrev vody TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Pridavny ohrev vody TDI

Příspěvek od phobos »

Ahoj mam na svem TDI pridavny ohrev vody tema 3 svickama ale nefunguje mi to a chtel bych si to udelat na vypinac.Natahnul bych primo napajeni od baterky pres pojistku do vypinace a pak do tech svicek.
Jakou tlousku kabelu pouzit preci jenom to ma docela odber
Jakou pojistku pouzit zkousel jsem 30A a dlouho nevydrzela
Bude stacit vypinac co je na rozmrazovani zadniho skla neupece se
Nebo jestli ma nekdo jine reseni Dekuji
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

A co kdyz nahodou zapomenes vypinac vypnout ? ;)
E91 N52B30 :)
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Příspěvek od phobos »

Radim205D píše:A co kdyz nahodou zapomenes vypinac vypnout ? ;)
spoleham ze nezapomenu nebo jedine nejak pres klicek aby po vypnuti klicku se to vyplo taky kdyby nahodou
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

nedaval by som to rovno cez vypinac, pouzil by som rele a dal by som napajanie od poistky, ktora ma prud len pri zapnutom kluci.
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Příspěvek od phobos »

airbone píše:nedaval by som to rovno cez vypinac, pouzil by som rele a dal by som napajanie od poistky, ktora ma prud len pri zapnutom kluci.
to je pekny ale tak tlustej drat je jen u zhaveni s 50A pojistkou zkousel jsem drat s 3mm zilou a pekne se ohral za minutu natoz po 5 minutach v tom je prave ten problem.Jasne ze pojistku pouziju o tom neni sporu.
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

no nevím proč to chceš tahat znova ? pokud to (nevím jaký máš auto) je vybavený origo přídavným ohřevem tak stačí pouze ovládat relé který u toho jsou .. tenhle okruh je jištěný 50A pojistkou a samotná relé (ovládání) 10A pojistkou. takže si stačí natáhnout oládání těch relé což je přes kostru a to zvládne mraky vypínačů.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Příspěvek od phobos »

martex píše:no nevím proč to chceš tahat znova ? pokud to (nevím jaký máš auto) je vybavený origo přídavným ohřevem tak stačí pouze ovládat relé který u toho jsou .. tenhle okruh je jištěný 50A pojistkou a samotná relé (ovládání) 10A pojistkou. takže si stačí natáhnout oládání těch relé což je přes kostru a to zvládne mraky vypínačů.
je to G3 rok 96 a origos mi jde do ty jedny fajfky proud porad i kdyz vypnu klicek a do tech 2 nejde vubec
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

co máš za motor ? 1Z ?
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Příspěvek od phobos »

martex píše:co máš za motor ? 1Z ?
ano 1Z nevis kde bych nasel ty relatka ktery to obsluhujou
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

no tak ten princip je stejnej jak jsem popsal - akorát tady jsou obě relé a pojistka braný jako celek a to J 235. samozřejmě ty jsou ovládané řj motoru mínusem podle požadovaného výkonu (každý relé je ovládaný zvlášť nebo současně) pokud ti jde jenom jedna síčka tzn. že to jede na nejmenší výkon a tu ovládá relé J359 (je to v bloku J235). skontroluj si obě relé jestli jsou ok (J359,360) a jejich ovládání řj je na svorce 1 a 3 . pokud je na svorce 1 mínus (J359)tak je to jedna svíčka a pokud je na kontaktu 3 mínus(J360) tak jsou připojené zbylé dvě svíčky. pokud to ovládání odpojíš tak to můžeš ovládat ručně..tj mínusem.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

podle mě by to mělo bejt na přepážce v motorovým prostoru.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2006, 12:46

Příspěvek od phobos »

martex píše:no tak ten princip je stejnej jak jsem popsal - akorát tady jsou obě relé a pojistka braný jako celek a to J 235. samozřejmě ty jsou ovládané řj motoru mínusem podle požadovaného výkonu (každý relé je ovládaný zvlášť nebo současně) pokud ti jde jenom jedna síčka tzn. že to jede na nejmenší výkon a tu ovládá relé J359 (je to v bloku J235). skontroluj si obě relé jestli jsou ok (J359,360) a jejich ovládání řj je na svorce 1 a 3 . pokud je na svorce 1 mínus (J359)tak je to jedna svíčka a pokud je na kontaktu 3 mínus(J360) tak jsou připojené zbylé dvě svíčky. pokud to ovládání odpojíš tak to můžeš ovládat ručně..tj mínusem.
super mrknu na to moc dik pohledam ty relatka co jsi psal zkusim jit po dratech co vedou od tech svicek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“