Pridavny ohrev vody TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pridavny ohrev vody TDI
Ahoj mam na svem TDI pridavny ohrev vody tema 3 svickama ale nefunguje mi to a chtel bych si to udelat na vypinac.Natahnul bych primo napajeni od baterky pres pojistku do vypinace a pak do tech svicek.
Jakou tlousku kabelu pouzit preci jenom to ma docela odber
Jakou pojistku pouzit zkousel jsem 30A a dlouho nevydrzela
Bude stacit vypinac co je na rozmrazovani zadniho skla neupece se
Nebo jestli ma nekdo jine reseni Dekuji
Jakou tlousku kabelu pouzit preci jenom to ma docela odber
Jakou pojistku pouzit zkousel jsem 30A a dlouho nevydrzela
Bude stacit vypinac co je na rozmrazovani zadniho skla neupece se
Nebo jestli ma nekdo jine reseni Dekuji
to je pekny ale tak tlustej drat je jen u zhaveni s 50A pojistkou zkousel jsem drat s 3mm zilou a pekne se ohral za minutu natoz po 5 minutach v tom je prave ten problem.Jasne ze pojistku pouziju o tom neni sporu.airbone píše:nedaval by som to rovno cez vypinac, pouzil by som rele a dal by som napajanie od poistky, ktora ma prud len pri zapnutom kluci.
no nevím proč to chceš tahat znova ? pokud to (nevím jaký máš auto) je vybavený origo přídavným ohřevem tak stačí pouze ovládat relé který u toho jsou .. tenhle okruh je jištěný 50A pojistkou a samotná relé (ovládání) 10A pojistkou. takže si stačí natáhnout oládání těch relé což je přes kostru a to zvládne mraky vypínačů.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
je to G3 rok 96 a origos mi jde do ty jedny fajfky proud porad i kdyz vypnu klicek a do tech 2 nejde vubecmartex píše:no nevím proč to chceš tahat znova ? pokud to (nevím jaký máš auto) je vybavený origo přídavným ohřevem tak stačí pouze ovládat relé který u toho jsou .. tenhle okruh je jištěný 50A pojistkou a samotná relé (ovládání) 10A pojistkou. takže si stačí natáhnout oládání těch relé což je přes kostru a to zvládne mraky vypínačů.
no tak ten princip je stejnej jak jsem popsal - akorát tady jsou obě relé a pojistka braný jako celek a to J 235. samozřejmě ty jsou ovládané řj motoru mínusem podle požadovaného výkonu (každý relé je ovládaný zvlášť nebo současně) pokud ti jde jenom jedna síčka tzn. že to jede na nejmenší výkon a tu ovládá relé J359 (je to v bloku J235). skontroluj si obě relé jestli jsou ok (J359,360) a jejich ovládání řj je na svorce 1 a 3 . pokud je na svorce 1 mínus (J359)tak je to jedna svíčka a pokud je na kontaktu 3 mínus(J360) tak jsou připojené zbylé dvě svíčky. pokud to ovládání odpojíš tak to můžeš ovládat ručně..tj mínusem.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
super mrknu na to moc dik pohledam ty relatka co jsi psal zkusim jit po dratech co vedou od tech svicekmartex píše:no tak ten princip je stejnej jak jsem popsal - akorát tady jsou obě relé a pojistka braný jako celek a to J 235. samozřejmě ty jsou ovládané řj motoru mínusem podle požadovaného výkonu (každý relé je ovládaný zvlášť nebo současně) pokud ti jde jenom jedna síčka tzn. že to jede na nejmenší výkon a tu ovládá relé J359 (je to v bloku J235). skontroluj si obě relé jestli jsou ok (J359,360) a jejich ovládání řj je na svorce 1 a 3 . pokud je na svorce 1 mínus (J359)tak je to jedna svíčka a pokud je na kontaktu 3 mínus(J360) tak jsou připojené zbylé dvě svíčky. pokud to ovládání odpojíš tak to můžeš ovládat ručně..tj mínusem.