Stránka 1 z 1

Pridavny ohrev vody TDI

Napsal: 12 led 2007, 16:53
od phobos
Ahoj mam na svem TDI pridavny ohrev vody tema 3 svickama ale nefunguje mi to a chtel bych si to udelat na vypinac.Natahnul bych primo napajeni od baterky pres pojistku do vypinace a pak do tech svicek.
Jakou tlousku kabelu pouzit preci jenom to ma docela odber
Jakou pojistku pouzit zkousel jsem 30A a dlouho nevydrzela
Bude stacit vypinac co je na rozmrazovani zadniho skla neupece se
Nebo jestli ma nekdo jine reseni Dekuji

Napsal: 12 led 2007, 18:24
od Radim205D
A co kdyz nahodou zapomenes vypinac vypnout ? ;)

Napsal: 12 led 2007, 18:32
od phobos
Radim205D píše:A co kdyz nahodou zapomenes vypinac vypnout ? ;)
spoleham ze nezapomenu nebo jedine nejak pres klicek aby po vypnuti klicku se to vyplo taky kdyby nahodou

Napsal: 12 led 2007, 19:03
od airbone
nedaval by som to rovno cez vypinac, pouzil by som rele a dal by som napajanie od poistky, ktora ma prud len pri zapnutom kluci.

Napsal: 12 led 2007, 19:17
od phobos
airbone píše:nedaval by som to rovno cez vypinac, pouzil by som rele a dal by som napajanie od poistky, ktora ma prud len pri zapnutom kluci.
to je pekny ale tak tlustej drat je jen u zhaveni s 50A pojistkou zkousel jsem drat s 3mm zilou a pekne se ohral za minutu natoz po 5 minutach v tom je prave ten problem.Jasne ze pojistku pouziju o tom neni sporu.

Napsal: 12 led 2007, 19:46
od martex
no nevím proč to chceš tahat znova ? pokud to (nevím jaký máš auto) je vybavený origo přídavným ohřevem tak stačí pouze ovládat relé který u toho jsou .. tenhle okruh je jištěný 50A pojistkou a samotná relé (ovládání) 10A pojistkou. takže si stačí natáhnout oládání těch relé což je přes kostru a to zvládne mraky vypínačů.

Napsal: 12 led 2007, 20:06
od phobos
martex píše:no nevím proč to chceš tahat znova ? pokud to (nevím jaký máš auto) je vybavený origo přídavným ohřevem tak stačí pouze ovládat relé který u toho jsou .. tenhle okruh je jištěný 50A pojistkou a samotná relé (ovládání) 10A pojistkou. takže si stačí natáhnout oládání těch relé což je přes kostru a to zvládne mraky vypínačů.
je to G3 rok 96 a origos mi jde do ty jedny fajfky proud porad i kdyz vypnu klicek a do tech 2 nejde vubec

Napsal: 12 led 2007, 20:21
od martex
co máš za motor ? 1Z ?

Napsal: 12 led 2007, 20:22
od phobos
martex píše:co máš za motor ? 1Z ?
ano 1Z nevis kde bych nasel ty relatka ktery to obsluhujou

Napsal: 12 led 2007, 20:40
od martex
no tak ten princip je stejnej jak jsem popsal - akorát tady jsou obě relé a pojistka braný jako celek a to J 235. samozřejmě ty jsou ovládané řj motoru mínusem podle požadovaného výkonu (každý relé je ovládaný zvlášť nebo současně) pokud ti jde jenom jedna síčka tzn. že to jede na nejmenší výkon a tu ovládá relé J359 (je to v bloku J235). skontroluj si obě relé jestli jsou ok (J359,360) a jejich ovládání řj je na svorce 1 a 3 . pokud je na svorce 1 mínus (J359)tak je to jedna svíčka a pokud je na kontaktu 3 mínus(J360) tak jsou připojené zbylé dvě svíčky. pokud to ovládání odpojíš tak to můžeš ovládat ručně..tj mínusem.

Napsal: 12 led 2007, 20:43
od martex
podle mě by to mělo bejt na přepážce v motorovým prostoru.

Napsal: 12 led 2007, 20:49
od phobos
martex píše:no tak ten princip je stejnej jak jsem popsal - akorát tady jsou obě relé a pojistka braný jako celek a to J 235. samozřejmě ty jsou ovládané řj motoru mínusem podle požadovaného výkonu (každý relé je ovládaný zvlášť nebo současně) pokud ti jde jenom jedna síčka tzn. že to jede na nejmenší výkon a tu ovládá relé J359 (je to v bloku J235). skontroluj si obě relé jestli jsou ok (J359,360) a jejich ovládání řj je na svorce 1 a 3 . pokud je na svorce 1 mínus (J359)tak je to jedna svíčka a pokud je na kontaktu 3 mínus(J360) tak jsou připojené zbylé dvě svíčky. pokud to ovládání odpojíš tak to můžeš ovládat ručně..tj mínusem.
super mrknu na to moc dik pohledam ty relatka co jsi psal zkusim jit po dratech co vedou od tech svicek