Stránka 1 z 2

P: bi-turbo z BMW 3.0, 3.5 D

Napsal: 11 dub 2011, 17:56
od Marcos
1) Prodám plně funkční originální bi-turbo set z BMW X5, X6 - 3.0D, 3.5D. Je z vozu r.v. 2009, najeto kolem 35 tis km. Je to kompletní systém (sací i vyfuková část, tedy včetně všech nezbytných klapek). Pro porovnání, velikost induceru - 49mm a exduceru - 71mm na "velkém" turbu z BMW bi-turbo.
Cena: 19500 Kč

Obrázek

Bi

Napsal: 11 dub 2011, 19:21
od Steve
Když mě to napasuješ nebo nekdo na R32 tak mam zajem :D

Napsal: 11 dub 2011, 19:42
od Marcos
Naroubovat na TDi by to šlo, což o to. Ale něco by to stálo.. :)

Re: Bi

Napsal: 12 dub 2011, 07:38
od Forest
Steve píše:Když mě to napasuješ nebo nekdo na R32 tak mam zajem :D
Obavam se, ze by tam bylo moc vysoke EGT, ktere by vedlo k usmazeni turbodmychadel. Navic by si to zadalo spoustu dalsi uprav. Na R32 dej radeji nejakej set, vyrabi se jich tuny.

Nicmene na TDIcku (a klidne i 1,9tce) si to umim zive predstavit. To velke turbo je velikosti GT2260 takze ten set ma potencial 300koni ... se skvelym spodkem, samozrejme. Proste idealni cesta ke 300 konim na denni jezdeni bez nutnosti vytacet motor 8)

Pred 4 lety bych Ti za to urval ruce (hm)

Re: Bi

Napsal: 12 dub 2011, 10:35
od maa.ra
Forest píše:
Steve píše:Když mě to napasuješ nebo nekdo na R32 tak mam zajem :D
Obavam se, ze by tam bylo moc vysoke EGT, ktere by vedlo k usmazeni turbodmychadel. Navic by si to zadalo spoustu dalsi uprav. Na R32 dej radeji nejakej set, vyrabi se jich tuny.

Nicmene na TDIcku (a klidne i 1,9tce) si to umim zive predstavit. To velke turbo je velikosti GT2260 takze ten set ma potencial 300koni ... se skvelym spodkem, samozrejme. Proste idealni cesta ke 300 konim na denni jezdeni bez nutnosti vytacet motor 8)

Pred 4 lety bych Ti za to urval ruce (hm)

na kolik by vyšlo napasovat tohle turbo do 1.9TDI??

Re: Bi

Napsal: 12 dub 2011, 11:15
od Forest
maa.ra píše:na kolik by vyšlo napasovat tohle turbo do 1.9TDI??
Netusim, nicmene rozhodne na ne vic, nezli ctvrtinu toho, co to vyslo me :roll:

Kdyz se nad tim zbezne zamyslim, tak bude urcite potreba:
- adaptace na nejake svody ... pri svareni dbat na to, aby byla slitina dostatecne prohrata
- napojeni na vyfuk, sani, stejne jako prostorove reseni ... to by nemel byt problem, zalezitost jen trubek, kolen a silikonovych hadic ... samozrejme, ze je potreba dobre dimenzovat cely saci trakt

... to je zalezitosti "napasovani". Rozhodne bude treba EGT meraku a vice EMP meraku, jakoz i meraku tlaku v sani. Mam duvod se domnivat, ze bude potreba i boost cotrolleru.

... co se ovsem softwaroveho osetreni tyce, zde si nejsem naklady jist. Rozhodne bych to nechal na opravdovych odbornicich. Pravdou zustava, ze by to mela byt vyzva a zpusob jak opravdu prokazat svoje kvality.

Napsal: 12 dub 2011, 13:11
od Marcos
Forest: Je mi to jasný. Nebylo potřeba laborovat s něčím novým a "jen" toto tam napasovat.

maa.ra: Máš sz.

Napsal: 12 dub 2011, 15:48
od Ladas
no a někoho kdo naladí tu přepínací klapku na plyny to bude asi boj největší..

Napsal: 12 dub 2011, 17:12
od BH motor
ja vidim softa na to tak na 2000e ;)

Napsal: 12 dub 2011, 17:58
od Forest
Ladas píše:no a někoho kdo naladí tu přepínací klapku na plyny to bude asi boj největší..
Vyreseno, staci se zamyslet. Chytrost nejsou zadny cary ... PMka ;)

Mno vidite, ted mate i cenu od Brana za soft. Problem bych videl v tom, ze on v tom vidi kseft nikoliv vyzvu predvest svuj um a schopnosti, takze bych asi zkusil stesti jinde.

Napsal: 12 dub 2011, 18:51
od Ladas
na druhou stranu lepší kšeft než přetržená hřídel (v černobylu taky zkoušely co to udělá....)

Napsal: 12 dub 2011, 20:08
od Forest
Ladas píše:na druhou stranu lepší kšeft než přetržená hřídel (v černobylu taky zkoušely co to udělá....)
Souhlas, proto muzi vetsinou pro zivot (chapej manzelstvi) uprednostnuji zeny osklivejsi - radeji jistotu nezli sebemensi riziko, ze? ;)

Napsal: 12 dub 2011, 22:14
od BH motor
Forest píše:
Ladas píše:no a někoho kdo naladí tu přepínací klapku na plyny to bude asi boj největší..
Vyreseno, staci se zamyslet. Chytrost nejsou zadny cary ... PMka ;)

Mno vidite, ted mate i cenu od Brana za soft. Problem bych videl v tom, ze on v tom vidi kseft nikoliv vyzvu predvest svuj um a schopnosti, takze bych asi zkusil stesti jinde.
Zasa si nejaky mudry. Kolko si dal za twina Ty ? 6000e ta to stalo ? hmm ? Tak neviem na co sa pozastavujes nad cenou. Sam vies ze toto nema s chiptuningom nic spolocne a zdravy rozum tiez moc nepomoze. je to len metoda pokus omyl pri merani a veelmi dlhy cas na brzde ktory musi volakto zaplatit.... To je cele...Ale ak ti to volakto urobi za 500 e tak potom fajn, ale myslim ze asi nikto...

Napsal: 13 dub 2011, 07:04
od Forest
Brano, nemyslel jsem to nijak spatne, nepolemizoval jsem nad Tebou uvadenou cenou, netusim, co se tak certis. Na kolik me vysel twin? To je vskutku diskutabilni (prime VS vedlejsi naklady o nevycislitelnych polozkach nemluve), nicmene ja o tom diskutovat nehodlam. U me to byl dost vyvoj a krok do neznama.

V pripade tohoto setu je HW vyreseny, turba velikostne presne odpovidaji tak, aby sla ruku v ruce a doplnovala se - zadne laborovani, zadne kalkulace netreba. To je vice, nezli kvalitni zaklad.

Ohledne Tveho hodnoceni (pokus a omyl VS zdravy rozum) se nase nazory rozchazeji. Na jednu stranu Ty umis chipovat, coz ja ne. Na druhou stranu ja jsem byl ladeni twinu (custom) pritomen takze mam z ceho cerpat. Rozhodne se oba shodneme, ze oba vime co jednotlive veliciny (EGT, EMP, boost atd.) znamenaji a jake dopady v pripade jejich zmen lze ocekavat, navic clovek s Tvymi zkusenostmi a kontakty zajiste nebude mit problem sehnat originalni soft pro inspiraci, takze v tomto pripade to az takovy krok do neznama nebude.

Nicmene znovu opakuji: plne chapu Tvoji prvotni reakci a mam pochopeni pro Tvuj pristup ... tak se ujko necerti, vzdyt to za to nestoji ;)

Napsal: 13 dub 2011, 09:17
od BH motor
V klude som. Ale origo soft na twina ti nepomoze , lebo origo jednotka je na to predpripravena a vag jednotka nie. Takze preto pokus omyl. Nepovedl som ze sa to neda , len to nebude jednoduche. A myslim si ze to male turbo na tom bmw je aj tak dost velke. Je tam velky prierez skrine. Mam taky autiak na dvore a dost som to okukal