Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
titan
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 13 lis 2007, 14:42
Odpovědi: 0

Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251

Příspěvek od titan »

tak toto auto jede volnobeh normal a jak mu v kopci nalozim zablika kontrolka pak vetsinou chcipne zastavim znava nastartuju a jede nez mu zase nalozim
diagnostika pise P0251 regulacni ventil tlaku paliva porucha funkce
kabelaz dobra a ventil mam venku a myslim ze slape aspon teda maka na prazdno vyndanej
na garafu je videt v momente kdy padne do nouze navyseni tlaku ale to muze vypnout jednotka z jineho duvodu
poradi nekdo moc dik
cobra15
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 02 úno 2011, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od cobra15 »

Začni u vstřikovačů s baňkovým testem. A budeš mít jasno hned. Jo a vymontuj palivový filtr a nalij obsah do skenice. Jestli tam bude voda, tak ti zničila vstřikovače. Jestli ti můžu poradit, tak to oprav a ihned prodej :(. To navýšení tlaku je tím, že ti jde nafta ve vstřikovači do přepadu a čerpadlo se to snaží dotlačit. A až už nemůže více, tak ti to elektronika hodí do nouzáku nebo rovnou vypne. :( U Mondea naprosto běžná věc.
lib
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 lis 2006, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od lib »

P0251 je přesně nesprávná dávka paliva vstřikovačem -překlad z origo diagnostiky, dej přepadovej test,kontrola špon ve filtru,a potom se ukáže
Naposledy upravil(a) lib dne 12 dub 2011, 21:37, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo,jo takhle to řešil kolega, po městě mohl jezdit celý den, ale jak vyjel ven a přišel kopec, auto chcíplo..Tak si dali cigáro , nechali odpočinout a jeli dál..Nakonec bylo hlavní čerpadlo v háji...Ale je třeba začít tryskami jak píše cobra 15.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
titan
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 13 lis 2007, 14:42
Odpovědi: 0

Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251

Příspěvek od titan »

no tak jsem zkusil bankovy test a jsou v poho jsou skoro vsechny stejne a nez to natece to je doba tam teda tlak neuchazi amozna jsem spravne nenapsal to navyseni tlaku ten tlak jak dam podlahu leze v pohode linearne ne skokem ale najedou skok nahoru a jednotka de do nouze ja bych rekl ze ten ventil najednou prestane regulovat az v tlaku ale venku na prazdno de pekne cvaka jak ma ale v tlaku a teplote mozna ne tak prosim o dalsi zkusenosti
dekuji
Pavel
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

P0251 je najcastejsie cerpadlo, pokial nestraca tlak na vstrekoch, prepady su ok ako pisese tak uvidis, ze co.
MarioW
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 kvě 2011, 11:08
Odpovědi: 0

stejná závada?

Příspěvek od MarioW »

Ahoj všem,
mám mondeo rv. 2005/06, motor 2,0 TDCI 96 kW, najeto dle tachometru cca 110 000 km, stav v podstatě tomu odpovídá - dovoz I.

Mám problém, jako popisoval kolega přede mnou. Projevuje se cca 2 týdny. Projeví se při velkém krouťáku.

Příklad: jedu po dálnici, motor má provozní teplotu, začnu mírně akcelerovat (předjíždět) do kopce na 6. rychlostním stupni - náhle zabliká kontrolka žhavení a motor se vypne (nechcípne). Sešlápnu spojku a nastartuju klíčkem - auto jede dál v normálním režimu. Jednou už mi to udělalo i na 5. stupni.

Provizorni řešení: test přepadu v normě, v palivovém filtru nejsou žádné piliny, čerpadlo tlakuje v normě (neoriginální diagnostika), na radu známého jsem vyměnil čidlo na vačce (šedé), nepomohlo to. Konektor jsem zatím neměnil. Diagnotika hlásí chybu č. P0251: Injection pump fuel metering control mailfunction.

Filtr paliva jsem vyměnil, ve starém (z 2/2011) nic nebylo vidět.
Baňky jsme taky zkoušeli a ok.

Poraďte prosím..
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

njn koupit ojete Delphi specialne v Mondeju, to je risk a kasicka
tady by si s tim asi mohli poradit, ale zkusenost nemam
http://tadpraha.cz
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

problem bych videl v regulatoru
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
titan
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 13 lis 2007, 14:42
Odpovědi: 0

vyreseno

Příspěvek od titan »

vymena cerpadla a vse je ok
MarioW
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 kvě 2011, 11:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od MarioW »

Jen čerpadlo, nebo i vstřiky? Ty byly na baňkovém testu ok.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: vyreseno

Příspěvek od dhfool »

titan píše:vymena cerpadla a vse je ok
Čerpadlo i s regulátorem ?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
samik
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 08 črc 2007, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od samik »

Ahoj mám podobný problém, Mondeo 05 2.0 TDCi 85 kW.

Chyba P0251 a P1211.... Dnes ještě udělám baňkový test a hodim ho sem... Nemáte někdo tip kdo udělá repasi vstřiků nejlepé jižní čechy a mate s ním dobrou zkušenost...?

EDIT: Test přepadu:
http://youtu.be/Pdru5oh7cvQ
manis1
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 23 zář 2012, 18:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od manis1 »

pokud je přepadový test ok. Tak je to čerpadlem poškozená nízkotlaká část a nestačí dodávat do vysokotlaku. Jinak pouští mikro špony které když čerpadlo nespravíš tak si zabiješ ještě vstřiky. Radeji bych to řešil hned jinak i oprava čerpadla bude dražší. Čerpadlo jsem schopen opravit za 3tis. ale jen pokud to řešíš hned a nepoškodí se i další součástí. (LOL)
oprava čerpadel, tdci, dci, hdi, cp1,cp2,cp3
722948691
dj.DEKL
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 24 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dj.DEKL »

Zdravim, na Mondeu 2005 2.2 TDCI EU3 kde maji byt vstriky 601D mam vstrikovace 701D z verze EU4 - cerpadlo je dle ECatu stejny... najeto mam takto cca 50-60tkm - nyni mi auto v zatezi kolem 2000-2500 celkem cvaka, do nouze nepada, nekouri, startuje v pohode... prepadovy test vstriku si myslim v poradku (hladiny vyrovnany - nevim bohuzel kolik ma natect za urcity cas) - poradite co s tim? Diky
Ford Mondeo MK3 2.2TDCI, Ford Escort MK7 Zetec
Odpovědět

Zpět na „Ford“