Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251
tak toto auto jede volnobeh normal a jak mu v kopci nalozim zablika kontrolka pak vetsinou chcipne zastavim znava nastartuju a jede nez mu zase nalozim
diagnostika pise P0251 regulacni ventil tlaku paliva porucha funkce
kabelaz dobra a ventil mam venku a myslim ze slape aspon teda maka na prazdno vyndanej
na garafu je videt v momente kdy padne do nouze navyseni tlaku ale to muze vypnout jednotka z jineho duvodu
poradi nekdo moc dik
diagnostika pise P0251 regulacni ventil tlaku paliva porucha funkce
kabelaz dobra a ventil mam venku a myslim ze slape aspon teda maka na prazdno vyndanej
na garafu je videt v momente kdy padne do nouze navyseni tlaku ale to muze vypnout jednotka z jineho duvodu
poradi nekdo moc dik
Začni u vstřikovačů s baňkovým testem. A budeš mít jasno hned. Jo a vymontuj palivový filtr a nalij obsah do skenice. Jestli tam bude voda, tak ti zničila vstřikovače. Jestli ti můžu poradit, tak to oprav a ihned prodej
. To navýšení tlaku je tím, že ti jde nafta ve vstřikovači do přepadu a čerpadlo se to snaží dotlačit. A až už nemůže více, tak ti to elektronika hodí do nouzáku nebo rovnou vypne.
U Mondea naprosto běžná věc.


Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251
no tak jsem zkusil bankovy test a jsou v poho jsou skoro vsechny stejne a nez to natece to je doba tam teda tlak neuchazi amozna jsem spravne nenapsal to navyseni tlaku ten tlak jak dam podlahu leze v pohode linearne ne skokem ale najedou skok nahoru a jednotka de do nouze ja bych rekl ze ten ventil najednou prestane regulovat az v tlaku ale venku na prazdno de pekne cvaka jak ma ale v tlaku a teplote mozna ne tak prosim o dalsi zkusenosti
dekuji
Pavel
dekuji
Pavel
stejná závada?
Ahoj všem,
mám mondeo rv. 2005/06, motor 2,0 TDCI 96 kW, najeto dle tachometru cca 110 000 km, stav v podstatě tomu odpovídá - dovoz I.
Mám problém, jako popisoval kolega přede mnou. Projevuje se cca 2 týdny. Projeví se při velkém krouťáku.
Příklad: jedu po dálnici, motor má provozní teplotu, začnu mírně akcelerovat (předjíždět) do kopce na 6. rychlostním stupni - náhle zabliká kontrolka žhavení a motor se vypne (nechcípne). Sešlápnu spojku a nastartuju klíčkem - auto jede dál v normálním režimu. Jednou už mi to udělalo i na 5. stupni.
Provizorni řešení: test přepadu v normě, v palivovém filtru nejsou žádné piliny, čerpadlo tlakuje v normě (neoriginální diagnostika), na radu známého jsem vyměnil čidlo na vačce (šedé), nepomohlo to. Konektor jsem zatím neměnil. Diagnotika hlásí chybu č. P0251: Injection pump fuel metering control mailfunction.
Filtr paliva jsem vyměnil, ve starém (z 2/2011) nic nebylo vidět.
Baňky jsme taky zkoušeli a ok.
Poraďte prosím..
mám mondeo rv. 2005/06, motor 2,0 TDCI 96 kW, najeto dle tachometru cca 110 000 km, stav v podstatě tomu odpovídá - dovoz I.
Mám problém, jako popisoval kolega přede mnou. Projevuje se cca 2 týdny. Projeví se při velkém krouťáku.
Příklad: jedu po dálnici, motor má provozní teplotu, začnu mírně akcelerovat (předjíždět) do kopce na 6. rychlostním stupni - náhle zabliká kontrolka žhavení a motor se vypne (nechcípne). Sešlápnu spojku a nastartuju klíčkem - auto jede dál v normálním režimu. Jednou už mi to udělalo i na 5. stupni.
Provizorni řešení: test přepadu v normě, v palivovém filtru nejsou žádné piliny, čerpadlo tlakuje v normě (neoriginální diagnostika), na radu známého jsem vyměnil čidlo na vačce (šedé), nepomohlo to. Konektor jsem zatím neměnil. Diagnotika hlásí chybu č. P0251: Injection pump fuel metering control mailfunction.
Filtr paliva jsem vyměnil, ve starém (z 2/2011) nic nebylo vidět.
Baňky jsme taky zkoušeli a ok.
Poraďte prosím..
njn koupit ojete Delphi specialne v Mondeju, to je risk a kasicka
tady by si s tim asi mohli poradit, ale zkusenost nemam
http://tadpraha.cz
tady by si s tim asi mohli poradit, ale zkusenost nemam
http://tadpraha.cz
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Re: vyreseno
Čerpadlo i s regulátorem ?titan píše:vymena cerpadla a vse je ok
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Ahoj mám podobný problém, Mondeo 05 2.0 TDCi 85 kW.
Chyba P0251 a P1211.... Dnes ještě udělám baňkový test a hodim ho sem... Nemáte někdo tip kdo udělá repasi vstřiků nejlepé jižní čechy a mate s ním dobrou zkušenost...?
EDIT: Test přepadu:
http://youtu.be/Pdru5oh7cvQ
Chyba P0251 a P1211.... Dnes ještě udělám baňkový test a hodim ho sem... Nemáte někdo tip kdo udělá repasi vstřiků nejlepé jižní čechy a mate s ním dobrou zkušenost...?
EDIT: Test přepadu:
http://youtu.be/Pdru5oh7cvQ
pokud je přepadový test ok. Tak je to čerpadlem poškozená nízkotlaká část a nestačí dodávat do vysokotlaku. Jinak pouští mikro špony které když čerpadlo nespravíš tak si zabiješ ještě vstřiky. Radeji bych to řešil hned jinak i oprava čerpadla bude dražší. Čerpadlo jsem schopen opravit za 3tis. ale jen pokud to řešíš hned a nepoškodí se i další součástí. 

oprava čerpadel, tdci, dci, hdi, cp1,cp2,cp3
722948691
722948691
Zdravim, na Mondeu 2005 2.2 TDCI EU3 kde maji byt vstriky 601D mam vstrikovace 701D z verze EU4 - cerpadlo je dle ECatu stejny... najeto mam takto cca 50-60tkm - nyni mi auto v zatezi kolem 2000-2500 celkem cvaka, do nouze nepada, nekouri, startuje v pohode... prepadovy test vstriku si myslim v poradku (hladiny vyrovnany - nevim bohuzel kolik ma natect za urcity cas) - poradite co s tim? Diky
Ford Mondeo MK3 2.2TDCI, Ford Escort MK7 Zetec