Stránka 1 z 2

Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251

Napsal: 12 dub 2011, 16:29
od titan
tak toto auto jede volnobeh normal a jak mu v kopci nalozim zablika kontrolka pak vetsinou chcipne zastavim znava nastartuju a jede nez mu zase nalozim
diagnostika pise P0251 regulacni ventil tlaku paliva porucha funkce
kabelaz dobra a ventil mam venku a myslim ze slape aspon teda maka na prazdno vyndanej
na garafu je videt v momente kdy padne do nouze navyseni tlaku ale to muze vypnout jednotka z jineho duvodu
poradi nekdo moc dik

Napsal: 12 dub 2011, 21:11
od cobra15
Začni u vstřikovačů s baňkovým testem. A budeš mít jasno hned. Jo a vymontuj palivový filtr a nalij obsah do skenice. Jestli tam bude voda, tak ti zničila vstřikovače. Jestli ti můžu poradit, tak to oprav a ihned prodej :(. To navýšení tlaku je tím, že ti jde nafta ve vstřikovači do přepadu a čerpadlo se to snaží dotlačit. A až už nemůže více, tak ti to elektronika hodí do nouzáku nebo rovnou vypne. :( U Mondea naprosto běžná věc.

Napsal: 12 dub 2011, 21:36
od lib
P0251 je přesně nesprávná dávka paliva vstřikovačem -překlad z origo diagnostiky, dej přepadovej test,kontrola špon ve filtru,a potom se ukáže

Napsal: 12 dub 2011, 21:36
od jericho-3
Jo,jo takhle to řešil kolega, po městě mohl jezdit celý den, ale jak vyjel ven a přišel kopec, auto chcíplo..Tak si dali cigáro , nechali odpočinout a jeli dál..Nakonec bylo hlavní čerpadlo v háji...Ale je třeba začít tryskami jak píše cobra 15.. :)

Mondeo 2001 TDci 2l chyba P0251

Napsal: 15 dub 2011, 10:40
od titan
no tak jsem zkusil bankovy test a jsou v poho jsou skoro vsechny stejne a nez to natece to je doba tam teda tlak neuchazi amozna jsem spravne nenapsal to navyseni tlaku ten tlak jak dam podlahu leze v pohode linearne ne skokem ale najedou skok nahoru a jednotka de do nouze ja bych rekl ze ten ventil najednou prestane regulovat az v tlaku ale venku na prazdno de pekne cvaka jak ma ale v tlaku a teplote mozna ne tak prosim o dalsi zkusenosti
dekuji
Pavel

Napsal: 16 dub 2011, 09:06
od dodi911
P0251 je najcastejsie cerpadlo, pokial nestraca tlak na vstrekoch, prepady su ok ako pisese tak uvidis, ze co.

stejná závada?

Napsal: 30 kvě 2011, 14:55
od MarioW
Ahoj všem,
mám mondeo rv. 2005/06, motor 2,0 TDCI 96 kW, najeto dle tachometru cca 110 000 km, stav v podstatě tomu odpovídá - dovoz I.

Mám problém, jako popisoval kolega přede mnou. Projevuje se cca 2 týdny. Projeví se při velkém krouťáku.

Příklad: jedu po dálnici, motor má provozní teplotu, začnu mírně akcelerovat (předjíždět) do kopce na 6. rychlostním stupni - náhle zabliká kontrolka žhavení a motor se vypne (nechcípne). Sešlápnu spojku a nastartuju klíčkem - auto jede dál v normálním režimu. Jednou už mi to udělalo i na 5. stupni.

Provizorni řešení: test přepadu v normě, v palivovém filtru nejsou žádné piliny, čerpadlo tlakuje v normě (neoriginální diagnostika), na radu známého jsem vyměnil čidlo na vačce (šedé), nepomohlo to. Konektor jsem zatím neměnil. Diagnotika hlásí chybu č. P0251: Injection pump fuel metering control mailfunction.

Filtr paliva jsem vyměnil, ve starém (z 2/2011) nic nebylo vidět.
Baňky jsme taky zkoušeli a ok.

Poraďte prosím..

Napsal: 30 kvě 2011, 15:06
od jaykay
njn koupit ojete Delphi specialne v Mondeju, to je risk a kasicka
tady by si s tim asi mohli poradit, ale zkusenost nemam
http://tadpraha.cz

Napsal: 30 kvě 2011, 18:19
od Peete
problem bych videl v regulatoru

vyreseno

Napsal: 02 čer 2011, 20:16
od titan
vymena cerpadla a vse je ok

Napsal: 03 čer 2011, 06:31
od MarioW
Jen čerpadlo, nebo i vstřiky? Ty byly na baňkovém testu ok.

Re: vyreseno

Napsal: 03 čer 2011, 12:58
od dhfool
titan píše:vymena cerpadla a vse je ok
Čerpadlo i s regulátorem ?

Napsal: 06 úno 2013, 09:11
od samik
Ahoj mám podobný problém, Mondeo 05 2.0 TDCi 85 kW.

Chyba P0251 a P1211.... Dnes ještě udělám baňkový test a hodim ho sem... Nemáte někdo tip kdo udělá repasi vstřiků nejlepé jižní čechy a mate s ním dobrou zkušenost...?

EDIT: Test přepadu:
http://youtu.be/Pdru5oh7cvQ

Napsal: 07 úno 2013, 15:57
od manis1
pokud je přepadový test ok. Tak je to čerpadlem poškozená nízkotlaká část a nestačí dodávat do vysokotlaku. Jinak pouští mikro špony které když čerpadlo nespravíš tak si zabiješ ještě vstřiky. Radeji bych to řešil hned jinak i oprava čerpadla bude dražší. Čerpadlo jsem schopen opravit za 3tis. ale jen pokud to řešíš hned a nepoškodí se i další součástí. (LOL)

Napsal: 20 bře 2015, 08:29
od dj.DEKL
Zdravim, na Mondeu 2005 2.2 TDCI EU3 kde maji byt vstriky 601D mam vstrikovace 701D z verze EU4 - cerpadlo je dle ECatu stejny... najeto mam takto cca 50-60tkm - nyni mi auto v zatezi kolem 2000-2500 celkem cvaka, do nouze nepada, nekouri, startuje v pohode... prepadovy test vstriku si myslim v poradku (hladiny vyrovnany - nevim bohuzel kolik ma natect za urcity cas) - poradite co s tim? Diky