Stránka 1 z 2
Problém se SPRINT 764
Napsal: 13 led 2007, 20:37
od mensik4
Nazdarek..Prosím o radu.Nainstaloval jsem nove trysky SPRINT 764 do motoru 1.9TDI AGR a jde o to ze je slyšet jak spíná a vypíná turbo(zhruba od 2500 do max) a auto lechce poškubává (opravdu lechce je to cejtit hlavne v kopci)..Auto kouri dle ocekávání ani malo ani dost...Má s tím někdo zkušenost?Díky...Jo a před montáží žádnej problém
Napsal: 13 led 2007, 21:59
od chiptuning
nechapu jak slysis ze turbo spina a vypina,turbo je v cinosti od te chvile kdy nastartujes motor

Napsal: 13 led 2007, 22:13
od Huml
a nemůžeš to nalogovat?
Napsal: 14 led 2007, 00:25
od mensik4
No jednoduse zacne piskat a prestane a to se porad opakuje...........
Napsal: 14 led 2007, 00:30
od mensik4
Zkusim to nalogovat..Snad vam to neco rekne...Dik
Napsal: 14 led 2007, 14:45
od go.vojta
A maš původní soft.?? zdá se mi to divné. při původním softu by to mělo plnit úplně stejně jako před tím, takže by se nemělo turbo nějak jinak projevovat.. mohlo by dřív zabírat, ale pokud funguje regulace tak nic víc...
Napsal: 14 led 2007, 15:02
od mensik4
Soft je stale původní(seriový) ...Teď jsem se akorát vrátil ze zkušebky a turbo má plynulé výpadky od 1700hpa do 2000hpa- stále pulsuje.Mám podezření na ventil plnícího tlaku, protože při odpojeném ventilu se auto chová dobře, akorát nemá pochopitelně takový výkon(turbo tlačí max 1600hpa)...Je ale divný proč se to neprojevovalo před tím????
Napsal: 14 led 2007, 15:10
od anydraj
Podivej se jestli ti nevypadla nejaka hadicka podtlaku.Jinak kdyz das tyhle trysky, musis i upravit sw.Vic nafty, nez si jednotka mysli.
Napsal: 14 led 2007, 16:26
od vwphun
mensik4 píše:Soft je stale původní(seriový) ...Teď jsem se akorát vrátil ze zkušebky a turbo má plynulé výpadky od 1700hpa do 2000hpa- stále pulsuje.Mám podezření na ventil plnícího tlaku, protože při odpojeném ventilu se auto chová dobře, akorát nemá pochopitelně takový výkon(turbo tlačí max 1600hpa)...Je ale divný proč se to neprojevovalo před tím????
Při demontáži a montáži trysek jsi něco zapomněl nebo přehodil (hadička, kabel...). Samozřejmě, že montáž trysek neovlivní správnou činnost turba.
Napsal: 14 led 2007, 17:59
od TDIPOWER
anydraj píše:Podivej se jestli ti nevypadla nejaka hadicka podtlaku.Jinak kdyz das tyhle trysky, musis i upravit sw.Vic nafty, nez si jednotka mysli.
To je ale blbost s tou změnou softu! Nemystifikuj

Napsal: 14 led 2007, 18:06
od mensik4
Nic sem neprehodil ani nezapomel, na vymene trysek snad neni ani co posr.....Nebo jo???,,A s tim softem je to preci hloupost ne?O to prave de tam davat vic nafty nez RJ chce ne?Kazdopadne dik...Nic jinyho vas nenapadá?Co ten ventil?
Napsal: 14 led 2007, 20:07
od reesha
Ano, bude to asi něco s regulací turba.
Moje teorie (ověřená praxí):
Když bylo vše sériové, tak se to projevovalo málo, až neznatelně. Zvýšení výkonu umocnilo projev závady.
Chělo by to vyzkoušet, zda-li se klapka obtoku pohybuje "volně". Jinak bych to viděl na ten ventil N75 (pravděpodobně).
Napsal: 14 led 2007, 20:15
od Dukes
anydraj píše:Podivej se jestli ti nevypadla nejaka hadicka podtlaku.Jinak kdyz das tyhle trysky, musis i upravit sw.Vic nafty, nez si jednotka mysli.
A hele nějakej zkušenej ladič,pozor na něj

Napsal: 14 led 2007, 20:36
od mensik4
Diky za radu...Zkusim zahejbat s regulací a když bude ok tak pak objednám ten ventil a uvidí se.Ještě jednou dík dám vědět
Napsal: 14 led 2007, 20:49
od reesha
mensik4 píše:Diky za radu...Zkusim zahejbat s regulací a když bude ok tak pak objednám ten ventil a uvidí se.Ještě jednou dík dám vědět
Zkus to pomocí kompresoru, zda-li se hýbe regulace