Stránka 1 z 2

Zvýšení výkonu na AJM

Napsal: 15 led 2007, 17:33
od vlagik
čauky,

chtěl bych si nechat činpout Golfa AJM (r.v.2001) z 85 kW a 285 Nm na cca 100 kW a 330 Nm.

Mám proto na vás jako na odborníky dotaz:
Mám nalítáno už 205 tkm. Nepoškodím si tímto motor?
Na jaký výkon a krouťák mohu ža jít? Jaký tuning mě doporučíte?

Chtěl bych s tím motorem ještě nalítat tak 100 tkm.

Díky za tipy.

Napsal: 15 led 2007, 18:19
od reesha
Stačí trošku hledat:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=lus%9Da

tady něco najdeš

Napsal: 15 led 2007, 18:32
od MirekX
pozor na písty, u motorů AJM a AUY praskaj i při seriovém výkonu. Ale asi záleží na štěstí. Takže přeju to štěstí :D (já ho neměl :( )

Napsal: 16 led 2007, 08:08
od vlagik
JAsně.... Taky jsem o tom slyšel... Jak náročná byla oprava?

Vím, že mám stejnolu spojku poloosy atd jako 96 kW, takže to chci zvětšit právě jen trochu orptoi té 96 na těch 100 kW a 330 Nm.

A co ty km? Nevadí to tomu tolik?

Napsal: 16 led 2007, 08:14
od chucky
vlagik:: ty máš pětikvalt ne?

Napsal: 16 led 2007, 08:14
od TDIPOWER
vlagik píše:JAsně.... Taky jsem o tom slyšel... Jak náročná byla oprava?

Vím, že mám stejnolu spojku poloosy atd jako 96 kW, takže to chci zvětšit právě jen trochu orptoi té 96 na těch 100 kW a 330 Nm.

A co ty km? Nevadí to tomu tolik?
Kilometry v pohodě.

Napsal: 16 led 2007, 09:29
od vlagik
Jestli jsou km v phoodě, tak pak jen otázka, co ty písty....

Mám 6-ti kvalt.

Napsal: 16 led 2007, 10:51
od Stingray
910euro a máš odomna PD piesty Mahle motorsport.

Napsal: 16 led 2007, 10:57
od chucky
Stingray píše:910euro a máš odomna PD piesty Mahle motorsport.
a kolik vydrží?

Napsal: 16 led 2007, 11:12
od vlagik
Stingray píše:910euro a máš odomna PD piesty Mahle motorsport.
No, že bych chtel jen tak preventivně měnit písty...

Ale na druhou stranu lepší, než když "umřou" sériové...
Lze to nějak poznat předem, že písty odchází?

Napsal: 16 led 2007, 11:20
od chucky
neřeš to a načipuj to.... :roll:

větší pozor bych si dal na vadné vstřikovače, které můžou nadělat neplechu...

Napsal: 16 led 2007, 11:57
od vlagik
Taky si říkám, ale aby mě pak můj VW někde nenechal.
To by mě ten tunning fakt sral. (LOL)

Lze poznat vadné vstřikovače?

Dal bych tam totiž ty z 110 kW (tuším ARL). Myslím že tam jdou a jsou i jako náhradní doporučeny.

Napsal: 16 led 2007, 14:39
od chucky
já to mám taky v plánu (ty trysky... nebo spíše vstřiky) ale ještě jsem nenarazil na dobrou cenu :)

pač ted mam čip, jede to velmi obstojně a ani nekouří, tak by mohlo začít... (noteeth)

vadné vstřikovače nepoznáš, musel by ti je někdo vyndat a proměřit na specialnim přístroji...

Napsal: 16 led 2007, 15:55
od MirekX
Stingray píše:910euro a máš odomna PD piesty Mahle motorsport.
Dá se o nich něco zjistit? Kompresní poměr atd.
Právě Mahle píst mi prasknul a kolegovi v golfu AJM taky (ten měl prasklé 2, jeden total, druhý jen načatý)
Jinak motoru se vůbec nic nestane, stačí pak vyměnit jen ty písty.
Ale jen odtažení z dálnice v noci v chumelenici s vlekem mě vyšlo na 5 litrů, tak to radši něco zaplatit a je jistota.
pokud někdo jezdíte jen kolem komínu, tak bych to neřešil :)

Napsal: 16 led 2007, 16:09
od vlagik
Takže závěr "forum-odborníků" je tedy načipovat... :D

Ok.
Inspirující názor... 8)