Stránka 1 z 1

Corsa 1.7D - NEJEDE ( skoro)

Napsal: 15 led 2007, 19:26
od libors
Zdravím, koupil jsem pro manželku Corsu 1.7 D ( asi Isuzu) a motor nemá výkon. jednička až trojka celkem v pohodě - resp. není to moc poznat, ale 4 a 5 strašně líná, dyž si představím, že se dává stejnej i to Vectry tak s tou by nejel vůbec. Napíšu co všechno jsme už řešili: naftový filtr, ucpané naft. potrubí, vzduch. filtr, vstřiky, nastavení vstřiků - AL výčnělek x tečka na vstřiku, tlaky asi taky OK protože to startuje bez problémů a hulí minimálně, nafty tam jde asi taky dost - při prošlápnutí na neutrál se motor roztočí a z výfuku řádně zahulí ( asi tedy není ani ucpaný) ZKUSTE PROSÍM NĚCO PORADIT. D ÍÍÍKY MOOOC Libor

Napsal: 18 led 2007, 16:00
od libors
TO FAKT NEUMÍTE NIKDO PORADIT????? (LOL)

Napsal: 18 led 2007, 16:34
od origoš
Zkus přidat naftu. Když to nepomůže, tak je ucpanej katik.

Napsal: 18 led 2007, 19:53
od libors
katík je katalyzátor??, ale psal jsem, že při přidání bez kvaltu se motor roztočí a je čoudmo a to tak že velmi

Napsal: 18 led 2007, 21:13
od origoš
To jsi sice psal, ale nic to neznamená. Jsou určité postupy, jak se dá přijít na příčinu závady. Pokud znáš lepší, tak to udělej jinak.

Napsal: 18 led 2007, 22:23
od libors
Neznám rád si nechám poradit, jinak bych sem nepsal, ale už jsme asi vyzkoušeli všechno kromě hýbání s předvsřikem. Jinak jseště k tomu katalyzátoru, myslel jsem si ( možná špatně), že když fouká při přidání plynu dostečně z výfuku - saze i tlak, že nemůže být nic ucpaného

Napsal: 19 led 2007, 21:43
od marosi
Odpoj výfuk a napoj to na fľašu, jedno po druhom

Napsal: 19 led 2007, 22:20
od origoš
Je to asi takhle: Protože diesel má dodávku nafty řízenou regulátorem a je jedno, jestli mechanicky, nebo softwarově, tak při přidání plynu u nezatíženého motoru je palivo dávkováno v množství menším, než u zatíženého motoru. Ten výfuk se nikdy neucpe úplně, to by to nemohlo běžet, ale vždy je tam nějaký otvor. Pokud je otvor malý, tak může klidně stačit na odvod výfukových plynů u nezatíženého motoru. Pokud je motor v tahu, tak to už stačit nemusí. To, jestli zahulí není směrodatné, důležité je jak to zahulí a to se dost obtížně popisuje.
Odmontování výfuku je určitě jednoznačně vypovídající diagnostická metoda a někdy ani není jiná možnost. Já se snažím používat ty nejjednodušší postupy a proto si napřed zkusím přitáhnout šroubek na čerpadle a vidím, co to udělá. Nemusím zvedat auto a neriskuji, že utrhnu nějaký zareavělý šroub. Navíc tímto postupem ověřím funkčnost regulátoru.

Napsal: 19 led 2007, 22:31
od marosi
A nemá náhodou Opel to isté ako mali Peugeoty, že vracia časť výfukových plynov naspäť do sania? a tam to robilo problém!! (LOL)

Napsal: 19 led 2007, 22:41
od origoš
Myslíš EGR? Má, ale to by hulilo jako kráva a dělalo by to i na nižší stupně.

Napsal: 23 led 2007, 14:59
od libors
s tím odděláním výfuku dobrý, ale na volnoběh to nepoznám a jet se s tím nedá ( bez výfuku) a ještě k ORIGO3 - přitáhnot šroubek - jaký? Díky moc za odpovědí. Ještě nápad - předvstřik to dělat nemůže??