Mazda 323 1,5 65kw r.v.2000

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Mazda 323 1,5 65kw r.v.2000

Příspěvek od Marek67 »

Mám problém s touhle Mazdou po startu jede uplne normálně ale cca za 5-10min začne silně škubat od 2500 ot totální výpadky na všech válcích volnoběh je v pořádku měřil jsem osciloskopem primár cívek 1-4 a 2-3 tak při projevu závady ztrácí impulzy od ŘJ taktéž vstřiky v tu samou chvíly utnou snímače otáček klika vačka dávají signál v pořádku proto mám silný podezření na motorovou jednotku může to způsobovat něco jiného?jak jsou na tom tyto jednotky kazí se?
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Sám sis odpověděl
při projevu závady ztrácí impulzy od ŘJ
takže buď kabely nebo řj
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

omega001 píše:Sám sis odpověděl
při projevu závady ztrácí impulzy od ŘJ
takže buď kabely nebo řj
Dík za odpověd kabely myslíš vysokonapětový nebo od ŘJ psal jsem že jsem měřil primární stranu cívek takže pokud vypadne primár tak i sekundár a kdyby to způsobovala kabewlář od ecu tak je blbost aby v jeden moment vypadl signál pro obě cívky a pro vstřikovače ne? Takže to musí dělat ecu motoru
Odpovědět

Zpět na „Mazda“