Ford 1.8TD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Ford 1.8TD

Příspěvek od Petr.C »

Mám Ford Mondeo 1.8TD 99, při nastartování mám, tak 3 minuty nestaly chod motoru. V čem muže být chyba?
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

miliony veci,treba spatne tlaky....
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

Tlaky jsem dělal 14,3- 15,0 Mpa jak jsem tady někde četl,že je menší než u jedničkovyho Mondea. Dneska udělám žaviče, ale nevím jestli mají tak dlouho vliv na chod motoru.
Naposledy upravil(a) Petr.C dne 22 kvě 2011, 12:37, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A kouří to bíle, než se to probere..? Mohla by být také zapadlá nafta a jedním z důvodů může být "slavík" v šroubu přepadu na čerpadle/patrně Lucas/..Bývá vyšoustaný... :)
A možná by stálo změřit tlaky zastudena,popřípadě vent. vůli..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tlaky jsem je dělal 14,3- 15,0 Mpa
Slovem tlaky myslel kompresní tlaky, ne otevírací tlaky trysek. To by chtělo změřit.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

Díky za rady,zkusím udělat tlaky,měnila se hlava,tak si to mohlo sednout,kouří to modře ale olej to nežere.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli to kouří modře, olej to žere..Teď jde o to, zda hladinu neudržuje přibývající nafta...
nepropadat panice...
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 20:54

Příspěvek od Non1 »

Áno, u tohoto motora asi nič nezvyčajné.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
MarekTD
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 22:03

Příspěvek od MarekTD »

Co takhle predvstrik ? Ten prece pri studenym motoru dava pilotni vstrik kdy vyrovnava chod motoru aby se optimalne zahral valec na normalni vstrikovani. Zkusil bych ten....ja ho mam taky v haji a dela mi to presne to co tobe, rano, pri studenym motoru dyz ho nastartuju tak bezi nepravidelne, vypada to skoro jako kdyby mel epileptickej zachvat :D ale behem par min se to srovna kdyz se ten valec dostatecne zahreje.
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

Už zase začínám mít problémy s chodem motoru,myslel jsem,že to je vstřikama,filtrem ..... . Teď jsem ale vypozoroval,že když nastartuju auto a i při volnoběžných otáčkách mi to hodně kolísá a pak šlápnu na plyn,tak se motor dusý(pří jízdě,u neutrálu to není znát).Když ale vypnu motor a znova nastartuju,tak je to v pořádku i auto při vyšších otáčkách jede v pohodě.Mě to přijde jako kdyby byla špatná gumička na elektrickým ventylu,který vypíná motor.
U MKI jsem měl taky špatný ten elektrický ventyl ale to mi auto pořád běželo,tak jsem ho musel vypínat ručně na čerpadle než jsem ho vyměnil.
Je možný,že by to v čerpadle takhle blblo,kdyby bylo poškozený,nebo čím to je?
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

Prepad cerpadla je chyteny holendrom, ten odsrubuj a vyber srubu co to drzi. Vo vnutri je piestik na ktory tlaci spruzinka. Slus pozriet ci nieje seknuty a neprepusta naftu do prepadu.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

origoš píše:
Tlaky jsem je dělal 14,3- 15,0 Mpa
Slovem tlaky myslel kompresní tlaky, ne otevírací tlaky trysek. To by chtělo změřit.

...až ma zmrazilo ked som si predstavil že motor ma naozaj kompresne tlaky iba 1 to by už nenaštartovalo..až potom som sa spamatal že to myslel vstreky
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

dodi911 píše:Prepad cerpadla je chyteny holendrom, ten odsrubuj a vyber srubu co to drzi. Vo vnutri je piestik na ktory tlaci spruzinka. Slus pozriet ci nieje seknuty a neprepusta naftu do prepadu.
Tak jsem koukal na ten šroubek,ten pístek se mi zdá,že tam chodí dobře.Prostě to je zajímavý,někdy to dělá a někdy ne,že i na volnoběžný otáčky je nestálí chod-jednou mi to i chcíplo.Líta to třeba mezi 800 a 1100 .Vypnu klíček a znovu nastartuju a je to třeba v pohodě.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..predpokladam že bude na vine Lucas
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Ford“