passat 02 1.9 TDI 96 kw PD vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

passat 02 1.9 TDI 96 kw PD vyřešeno

Příspěvek od machp »

Zdar mám problém pro mě dost velkej pro někoho brnkačka.Auto netáhne zač od 2000 až 2500tis někdy i dýl záleží na venkovní teplotě když je zima (10 stup.+-) tak jede jak trefený.Ale jak je teplo netáhne a padá do nouzáku hodně často.Turbo čištěný krásně chodí,podložky ala herr Huml sání jak psí kulky podtlaky zkontrolavány N75 cváká nikde nic neutíká a přesto to nejede.A teď BABO raď????? http://leteckaposta.cz/386494338
Naposledy upravil(a) machp dne 31 kvě 2011, 16:37, celkem upraveno 3 x.
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

Vag vykecal toto

5 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-00 - -
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-00 - -
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadicky

Z toho usuzuju že by to mohl být "Snimac tlaku v sacim potrubi"
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

snad to zvládnu udělat akorát se v tom nevyznám tak jestli by pak na to mohl někdo kouknout byl bych rád
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

machp píše:Vag vykecal toto

5 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-00 - -
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-00 - -
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadicky

Z toho usuzuju že by to mohl být "Snimac tlaku v sacim potrubi"

Pokial vsetky tieto chyby sa objavili v jednom okamihu /zo dna na den/ tak je to chyba v kablovacke, prerusili alebo sa skratovali nejake vodice

neblbni a najprv odstran tuto chybu, snimace a vsetko ostatne je v poriadku, je to chyba drotov..... alebo nejakeho konektora co uz nekonektoruje :-)

vytlac si schemy, oznac si "pokazene" snimace a hladaj co maju spolocne.... na to ti bude treba ELSA
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

sky59 píše:
machp píše:Vag vykecal toto

5 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-00 - -
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-00 - -
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadicky

Z toho usuzuju že by to mohl být "Snimac tlaku v sacim potrubi"

Pokial vsetky tieto chyby sa objavili v jednom okamihu /zo dna na den/ tak je to chyba v kablovacke, prerusili alebo sa skratovali nejake vodice

neblbni a najprv odstran tuto chybu, snimace a vsetko ostatne je v poriadku, je to chyba drotov..... alebo nejakeho konektora co uz nekonektoruje :-)

vytlac si schemy, oznac si "pokazene" snimace a hladaj co maju spolocne.... na to ti bude treba ELSA
ELSU nemám a ty chyby byly za jedem den během jedný cesty to asi 5 umřelo kromě teploty paliva ta je tam pořád.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

proměř ty dráty, jak říkal "sky59"...
Oct asv 2000, DieselPower
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

Tak jsem udělal ten LOG nevím estli se to povedlo no koukněte na to snad tam něco vyčtete

http://leteckaposta.cz/386494338
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

dráty jsou v poho žádné přerušení ani jinej problem.Nová N75 novej snímač tlaku vše překontrolováno ale situace stejná nejede
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Co teda ve VAGu ukazuje to čidlo teploty paliva v měřenejch hodnotách? Za tepla, za studena, za jízdy...
Oct asv 2000, DieselPower
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

Pája 19 píše:Co teda ve VAGu ukazuje to čidlo teploty paliva v měřenejch hodnotách? Za tepla, za studena, za jízdy...
a to nejdu prosím tě kde?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Blok měřených hodnot, kanál 07.
První hodnota je údaj o teplotě paliva z čidla G81. Náhradní hodnota při poruše je -5,4 stupňů.
Druhá hodnota je bez zobrazení.
Třetí je tepota v sacím potrubí z čidla G72.
Čtvrtá hodnota je teplota chl. kapaliny.

Pozn.: čerpal sem z příručky pro rotačku 81kW, takže se to může malinko lišit.


Možná by nezaškodilo udělat nějakej dlouhodobější log(třeba 5 minut) z jízdy, kdy to spadne do nouzáku.
Oct asv 2000, DieselPower
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

Pája 19 píše:Blok měřených hodnot, kanál 07.
První hodnota je údaj o teplotě paliva z čidla G81. Náhradní hodnota při poruše je -5,4 stupňů.
Druhá hodnota je bez zobrazení.
Třetí je tepota v sacím potrubí z čidla G72.
Čtvrtá hodnota je teplota chl. kapaliny.

Pozn.: čerpal sem z příručky pro rotačku 81kW, takže se to může malinko lišit.


Možná by nezaškodilo udělat nějakej dlouhodobější log(třeba 5 minut) z jízdy, kdy to spadne do nouzáku.
díky kouknu na to a do nouzáku to spadne skoro hned jak kdy někdy vůbec podle teploty venku když je zima tak se to i docela krásně zvedá jinak log bych tady měl mít když to spadlo do nouzáku
http://leteckaposta.cz/228139578
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

teplota paliva stále 40.5° ať studený nebo teplý
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

No vidiš, stejně tak omrkni i ostatní čidla, zmiňovaný VAGem. Ta teplota paliva ukazuje blbě. Zkus od toho čidla vyškubnout konektor, jestli se hodnota na VAGu změní. Měla by tam naskočit ta náhradní hodnota -5,4.
Oct asv 2000, DieselPower
machp
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 19 lis 2009, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od machp »

Pája 19 píše:No vidiš, stejně tak omrkni i ostatní čidla, zmiňovaný VAGem. Ta teplota paliva ukazuje blbě. Zkus od toho čidla vyškubnout konektor, jestli se hodnota na VAGu změní. Měla by tam naskočit ta náhradní hodnota -5,4.
to jsem zkusil a hodnoty stejný,ale už jsem ho objednal a taky musím vyměnit čidlo teploty vody vždycky když to skočí do nouzáku tak se to tam objeví jako chyba tak ho taky cuknu a snad už to pak pojede už mě nic jinýho nenapadá proč to nemaká pak už teda jen TURBO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“