passat 02 1.9 TDI 96 kw PD vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
passat 02 1.9 TDI 96 kw PD vyřešeno
Zdar mám problém pro mě dost velkej pro někoho brnkačka.Auto netáhne zač od 2000 až 2500tis někdy i dýl záleží na venkovní teplotě když je zima (10 stup.+-) tak jede jak trefený.Ale jak je teplo netáhne a padá do nouzáku hodně často.Turbo čištěný krásně chodí,podložky ala herr Huml sání jak psí kulky podtlaky zkontrolavány N75 cváká nikde nic neutíká a přesto to nejede.A teď BABO raď????? http://leteckaposta.cz/386494338
Naposledy upravil(a) machp dne 31 kvě 2011, 16:37, celkem upraveno 3 x.
Vag vykecal toto
5 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-00 - -
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-00 - -
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadicky
Z toho usuzuju že by to mohl být "Snimac tlaku v sacim potrubi"
5 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-00 - -
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-00 - -
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadicky
Z toho usuzuju že by to mohl být "Snimac tlaku v sacim potrubi"
machp píše:Vag vykecal toto
5 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-00 - -
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-00 - -
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadicky
Z toho usuzuju že by to mohl být "Snimac tlaku v sacim potrubi"
Pokial vsetky tieto chyby sa objavili v jednom okamihu /zo dna na den/ tak je to chyba v kablovacke, prerusili alebo sa skratovali nejake vodice
neblbni a najprv odstran tuto chybu, snimace a vsetko ostatne je v poriadku, je to chyba drotov..... alebo nejakeho konektora co uz nekonektoruje

vytlac si schemy, oznac si "pokazene" snimace a hladaj co maju spolocne.... na to ti bude treba ELSA
ELSU nemám a ty chyby byly za jedem den během jedný cesty to asi 5 umřelo kromě teploty paliva ta je tam pořád.sky59 píše:machp píše:Vag vykecal toto
5 Nalezeny chyby:
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadicky
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-00 - -
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-00 - -
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-10 - - - Sporadicky
Z toho usuzuju že by to mohl být "Snimac tlaku v sacim potrubi"
Pokial vsetky tieto chyby sa objavili v jednom okamihu /zo dna na den/ tak je to chyba v kablovacke, prerusili alebo sa skratovali nejake vodice
neblbni a najprv odstran tuto chybu, snimace a vsetko ostatne je v poriadku, je to chyba drotov..... alebo nejakeho konektora co uz nekonektoruje
vytlac si schemy, oznac si "pokazene" snimace a hladaj co maju spolocne.... na to ti bude treba ELSA
Tak jsem udělal ten LOG nevím estli se to povedlo no koukněte na to snad tam něco vyčtete
http://leteckaposta.cz/386494338
http://leteckaposta.cz/386494338
Blok měřených hodnot, kanál 07.
První hodnota je údaj o teplotě paliva z čidla G81. Náhradní hodnota při poruše je -5,4 stupňů.
Druhá hodnota je bez zobrazení.
Třetí je tepota v sacím potrubí z čidla G72.
Čtvrtá hodnota je teplota chl. kapaliny.
Pozn.: čerpal sem z příručky pro rotačku 81kW, takže se to může malinko lišit.
Možná by nezaškodilo udělat nějakej dlouhodobější log(třeba 5 minut) z jízdy, kdy to spadne do nouzáku.
První hodnota je údaj o teplotě paliva z čidla G81. Náhradní hodnota při poruše je -5,4 stupňů.
Druhá hodnota je bez zobrazení.
Třetí je tepota v sacím potrubí z čidla G72.
Čtvrtá hodnota je teplota chl. kapaliny.
Pozn.: čerpal sem z příručky pro rotačku 81kW, takže se to může malinko lišit.
Možná by nezaškodilo udělat nějakej dlouhodobější log(třeba 5 minut) z jízdy, kdy to spadne do nouzáku.
Oct asv 2000, DieselPower
díky kouknu na to a do nouzáku to spadne skoro hned jak kdy někdy vůbec podle teploty venku když je zima tak se to i docela krásně zvedá jinak log bych tady měl mít když to spadlo do nouzákuPája 19 píše:Blok měřených hodnot, kanál 07.
První hodnota je údaj o teplotě paliva z čidla G81. Náhradní hodnota při poruše je -5,4 stupňů.
Druhá hodnota je bez zobrazení.
Třetí je tepota v sacím potrubí z čidla G72.
Čtvrtá hodnota je teplota chl. kapaliny.
Pozn.: čerpal sem z příručky pro rotačku 81kW, takže se to může malinko lišit.
Možná by nezaškodilo udělat nějakej dlouhodobější log(třeba 5 minut) z jízdy, kdy to spadne do nouzáku.
http://leteckaposta.cz/228139578
to jsem zkusil a hodnoty stejný,ale už jsem ho objednal a taky musím vyměnit čidlo teploty vody vždycky když to skočí do nouzáku tak se to tam objeví jako chyba tak ho taky cuknu a snad už to pak pojede už mě nic jinýho nenapadá proč to nemaká pak už teda jen TURBOPája 19 píše:No vidiš, stejně tak omrkni i ostatní čidla, zmiňovaný VAGem. Ta teplota paliva ukazuje blbě. Zkus od toho čidla vyškubnout konektor, jestli se hodnota na VAGu změní. Měla by tam naskočit ta náhradní hodnota -5,4.