Stránka 1 z 2

Je Shell opravdu tak hrozna ?

Napsal: 06 čer 2011, 21:14
od MarekTD
Zdravim :)

Tak sem tak premyslel nad jednim relativne zvlastnim a dost komplikovanym tematu. Urcite jste kazdej slyseli kec : želví-power a s tim spojeny pochybnosti o kvalite paliv, ktera tahle pumpa u nas v čr má. Porad se ale nemuzu dohrabat, co je vlastne pravda a jestli nahodou pomlouvani tyhle pumpy, znacky, chcete-li, neni jen jeji konkurenci a lidi si jednoduse vzdy neco primysli (dyt to znate, jak to s lidma je). Vzdy kdyz si na netu neco ctu napriklad o dieselovy velmoci Audi (ktera ma svyho kone na LeMans R10 v dieselu) tak pokazde ctu, ze voli pouze paliva od znacky Shell, dokonce i jejich oleje, pak si ctu zase naoplatku v casopisu Diesel, ze Shell ma jedny z nejhorsich paliv, ze jejich cetanovy cisla jsou dokonce pod normou a ze nafty proste vubec s timhle palivem nejedou ba i hur, ze s timhle palivem odchazi. Jednou sem zkousel natankovat do svyho postarsiho mondaka tuhle prej hruzu a v prvnich kilometrech sem nijak zvlast nic nepocitil, ale potom mi prislo ( a to i s mojim starym motorem), ze to auto opravdu tak nak moc nejede, nebo jestli to byla jen sugerace prave kvuli tem kecum vsude. No jednoduse se vas ptam na takovej OFFTOPIC, co si o tom vlastne myslite ? A co si myslite, ze je vlastne pravda ? Nekde sem dokonce slysel, ze takhle hrozna Shellka je jen u nas, naoplatku napriklad v Nemecku je pry na špičce. Tak vam nevim jak to tedy je.... Preji prijemne dohledani pravdy :) mejte se

Napsal: 06 čer 2011, 22:53
od Pacey
Nedávno jsem tady odchytil tenhle odkaz, sice už starší, ale přece:

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv

Jinak mě by zajímala tahle věc: slyšel jsem, že veškerý palivo se vozí ke všem prodejcům z jednoho skladu, tady na Moravě. Zajímalo by mě odkud to palivo přivážejí do toho skladu a co s ním pak jednotlivý prodejci dělají. Když čtu, že v Německu mají o hodně lepší palivo, tak jak je možný, že u nás je to totální shit - čím to ředí, jakým způsobem to ochcávají?

Napsal: 07 čer 2011, 06:57
od Marek77
Upřímně řečeno - já mám osobní zkušenost pouze s SHELL v Třebíči (tankoval jsem tam před léty jednou benzin a dvakrát naftu) a moje odpověď je naprosto jednoznačná: NIKDY VÍCE!!!

I kdyby mi hrozilo, že mi dojde palivo a půjdu dvacet kilometrů pěšky v dešti nebo mrazu, u nich už nekoupím ani za korunu.

Napsal: 14 čer 2011, 20:45
od dolar100
u nas je shell vraj najlepsia pumpa, ale vsetky paliva su vraj rovnake, z rovnakej plnicky len shell power racing je z rakuska
Vcera som zrovna cital toto, precitaj si co pise jergusko http://forum.autobazar.eu/test-meradla- ... 02-45.html zaujimave

a este toto je zaujimave, VIF http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 43620.html

Napsal: 16 čer 2011, 04:25
od Riso
Zdar, ja som bol pred tyždnom v Topolčanoch a potreboval som natankovat, tak som nabral na konci mesta smerom na Pieštany , zda sa mi že je to Benzina, no a od vtedy štarty zakopce, motor jako traktor, no to som ešte nemal. Ale inač beriem len a len na AGIP-ke - na slovensku jedno z najlepšich palív.

Napsal: 17 čer 2011, 21:22
od bobG3
Tankuji u Shellu služebáky i svoje, popř Benzina verva, Eurooil do 1,5dci a pohoda. nikdy se mi nestal nějaký problém, ani v Třebíči. Nejlepší u benzínu je vyzkoušet ruční nářadí - popř. skůtr u toho je horší benzín poznat. Naftu tam kupuju taky, problém je s cenou ta je trochu vyšší, ale podle mě je u Shelu kvalita spolehlivá.

Napsal: 18 čer 2011, 05:47
od jozzo
Riso píše:Zdar, ja som bol pred tyždnom v Topolčanoch a potreboval som natankovat, tak som nabral na konci mesta smerom na Pieštany , zda sa mi že je to Benzina, no a od vtedy štarty zakopce, motor jako traktor, no to som ešte nemal. Ale inač beriem len a len na AGIP-ke - na slovensku jedno z najlepšich palív.
....ktoré tiež berú od Slovnaftu,ako skoro všetci (LOL)

Napsal: 18 čer 2011, 17:56
od bobG3
Přijede cisterna do Slovnaftu, nebo kamkoli. Přiveze sud aditiva, připojí na míchací zařízení a naplní se Shell, OMV, Aral atd.

Napsal: 03 srp 2011, 16:16
od fabiátor
Muj dlouhodoby poznatek z upraveneho auta. Shell VPD nebo FSD - auto huli minimalne nebo vubec. Cokoliv jinyho - auto huli znatelne vic, vcetne Vervy atp. Tak si to preberte jak chcete.

Jinak v jednom z tech odkazu na test v SK se pise u VPD, ze nevyhovela korozni zkousce, coz pry je zpusobeno vazanim vody na bioslozky paliva, v dusledku mene casteho tankovani teto nafty diky cene.

No nevim jak v SK a taky jak je to ted, ale kdyz jsem se o to pred casem zajimal, dostal jsem info, ze do VPD se bioslozky vubec nedavaji, protoze stanovenou kvotu podilu bioslozek si Shell plni ve sve normalni nafte Diesel-Extra, nyni nove Fuel Save Diesel. Ale plati to pro CZ. V SK to muze byt jinak.

Osobne by me spis zajimal test, kdy se vezmou vzorky jednoho distributora na vice pumpach. Napr 10 vzorku z 10 ruznych pump Shell. Ono je totiz mozny, ze proste jen natrefili pumpu, kde se to holt sidi. Kdyby se udelal test na vice pumpach stejne znacky, vyslo by najevo, jestli jde o zamer Shellu a nebo pochybeni konkretni pumpy.

Napsal: 25 srp 2011, 19:24
od PetrRS
Benzina Diesel Verva je Best !!!!!!! Shell nemá tak kvalitní palivo jak reklamují

Napsal: 26 srp 2011, 08:17
od Marek77
PetrRS píše:Benzina Diesel Verva je Best !!!!!!! Shell nemá tak kvalitní palivo jak reklamují
Naprosto souhlasím...

Napsal: 22 kvě 2012, 14:17
od semirr96
tak moja skusenost takisto odporucam klubakom aj motoristom shell obchadzat a to s plnou vaznostou doteraz v lete tankovano na slovnafte niekedy aj v zime motor mal sem tam divny trhavy chod tak som chcel skusit shell aj som skusil ale zo sem tam, a stalo v jednom kuse na kazdom zastaveni a stati napr. na cervenej. Tak som sa dal na OMV ten nekludny trhavy chod sa okamzite stratil. V poslednom case jazdim DE cez polsko odskusane su ORLEN v polsku a ARAL v DE. Donedavna som riesil teple starty, ze za studena startovalo pekne a za tepla to kopalo a trhalo tak div sa svetu po tankovani na ARAL, ORLEN, OMV tak teraz aj chod motora sa skludnil aj studene starty su na drnc.
Takze ked budete na shelke tak natankujte nafty len tolko aby ste sa dostali do najblizsej OMV, alebo aj kdejakej ine a samozrejme to mate lacnejsie

Napsal: 23 kvě 2012, 14:30
od bobG3
PetrRS píše:Benzina Diesel Verva je Best !!!!!!! Shell nemá tak kvalitní palivo jak reklamují
Kvalita s parametry nesouvisí, kvalita je o tom, že parametry jsou dodržovány v celé produkci, obsah aditiv a biosložek je konstantní, , že je palivo stabilizované, prostě lze se na něj spolehnout. Jinak ano, benzina má lepší parametry jak Shell, a na kvalitu se dá spolehnout. Na druhou stranu, kdo byl někdy ve slovnaftu, nebo v čeoru, pokud kterýkoli výrobce natankuje jako základ shit, nespraví to nic, prostě to bude špatně. Tohle se stalo v Třebíči, natankovali v čepru asi neodkalenou šarži a pověsti byly na světě - i když se to už nikdy neopakovalo, těžko to lidi zapomínají. U nás tam tankuje několik set aut a dobrý, stejně kvalitní je i EUROOIL, alias čepro.

Napsal: 12 čer 2012, 11:27
od burek
nejakej ten rok beru v brne jenom shell a zatim zadny negativni zkusenosti nemam... ale davam vif...

Napsal: 17 čer 2012, 07:12
od tomio
Shell nedokáže doložit, že jejich přísady nejsou jen bio složky, které si můžete sami (Ethanol) přidat do jakéhokoliv paliva a máte z něj V-POWER...
Jde tam jen o to bio.
Eurooil taky má Optimal, ale narozdíl od Shellu to BIO přizná, a nedělá veškeré ty PLACEBO reklamní šaškárny jako Shell, a auto jede úplně stejně, ba i lépe...
Slovnaft a LukOil má síru na horní hranici, takže hrozí odpálení katu, ale auto jede OK.
Nafta od Benziny nemá konkurenci, SHELL nafta v česku není nafta, kterou koupíte v Německu a Belgii. Je to o něčem jiném.Shell reklamní tahy prostě v česku neplatí, ale to ví bohužel málokdo...
Shell z rakouska zásobuje západ, a ne nás tady :-)
A ty tahy Shellu nikdo nevidíte? Benzín dražší o 2Kč a pak Vám s úctou dají slevu 1 Kč, to je taky prasárna prvotřídní....
A to nemluvím o pochybné kvalitě olejů- 90 % mechaniků už je nebere a to nejen díky ceně...
A co levná ONO, to je raklama na starý dobrý výrok o bohatství a kupování levných věcí :-) (pěnivá nafta a skákací benzín, auto pak žere o litr víc, pokud se nerozsvíti kontrolka motoru...)