ATE vs. Brembo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Bydliště: Mladá Boleslav

ATE vs. Brembo

Příspěvek od Čápa »

Co by jste z těchto doporučili a proč?

Díky
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

ate
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Daj ATE kotuce s ATE doskami ako pise DOLPH. A preco? Firma Alfred Teves robi s brzdami od r.1926, firma Brembo az od r.1961, staci tak? (noteeth)
Samozrejme zartujem... Brembo je v obore spicka, takisto ako ATE, osobne si vsak myslim ze na civilne vozidla s brzdovym systemom od ATE su najvhodnejsie brzdove komponenty od ATE :)
Hlavne si daj zalezat aby to co kupis bola patricna kvalita a nie nejaky pseudo-preobaleny vyrobok v krabici od ATE, ako sa v poslednych rokoch bezne stava, cize radsej kup od autorizovaneho distributora o par stovak drahsie ako od internetoveho obchodnika so super zlavou...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jirik-h
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 12:41

Příspěvek od jirik-h »

Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Já mám taky Brembo max a maximální spokojenost.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
pajiki
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2011, 19:56

Příspěvek od pajiki »

jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo.... :)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

pajiki píše:
jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo.... :)
Teď sem měnil desky na kterejch bylo vytištěno Brembo a hned pod tim vyraženo do železa Textar. Nebo origo desky VW-AUDI a vyraženo opět Textar...
Na ATE je taky Textar???
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Odpovědi: 0
Registrován: 13 srp 2006, 09:01

Příspěvek od alean »

já bych dal TRW
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pája 19 píše:
pajiki píše:
jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo.... :)
Teď sem měnil desky na kterejch bylo vytištěno Brembo a hned pod tim vyraženo do železa Textar. Nebo origo desky VW-AUDI a vyraženo opět Textar...
Na ATE je taky Textar???
Jak na čem, jak kdy. Dodavatelé pro OE se holt mění jako ponožky - podle toho, kdo je zrovna nejlevnější. Taky výrobci brzd prodávají mezi sebou, zřejmě je levnější koupit třeba od Textaru 10.000 párů desek a pak tam natisknout své logo, než předělávat výrobní linku. Já osobně preferuji kombinaci ATE powerdisk a Textar, nebo ATE desky, ale musí to být origo, ne přebalenka. Holt je to loterie. Např. Ate na FS-III brzdiče přebaluje Galfer a to není nic moc, i když se tam Galfer montoval ve fabrice.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33584
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: ATE vs. Brembo

Příspěvek od slovacek.milos »

Čápa píše:Co by jste z těchto doporučili a proč?

Díky
jestlito máš na tu svoji koktu 85 kW tak bych nedával brembo ani ate a zešel do autorizáku a koupil origo destičky škoda ušetříš si tak nemilé překvapení
u kotoučů je to jedno ;)
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Re: ATE vs. Brembo

Příspěvek od DOLPH »

slovacek.milos píše:
Čápa píše:Co by jste z těchto doporučili a proč?

Díky
jestlito máš na tu svoji koktu 85 kW tak bych nedával brembo ani ate a zešel do autorizáku a koupil origo destičky škoda ušetříš si tak nemilé překvapení
u kotoučů je to jedno ;)
(rofl)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

mám na ATE powerdisc najeto asi 20000km a dobrý. Sice při brždění z vyšších rychlostí je cítit po chvíli takový hučení že asi dostávaj kopr,ale zatím drží a nemaj zatím ani hranu. A taky nereznou.. Možná že to ale hučí a kroutí se od zadu, protože tam jsou origa a maj 313tis, tudíž o nějaký tloušťce se už moc mluvit nedá :D
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
frogg
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 19:09

Příspěvek od frogg »

Na golfe mam
ATE powerdisc + platničky ATE a max spokojnosť, brdzí to perfektne
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

a co set Ferodo kotouce a Ferodo desky na octavii TDi 74kw 4x4 ? koupil jsem predek zadek komplet od Feroda... zadek uz mam vymeneny a v blizke dobe jdu na predek. Tak doufam ze to neco vydrzi ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33584
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Biimbo píše:mám na ATE powerdisc najeto asi 20000km a dobrý. Sice při brždění z vyšších rychlostí je cítit po chvíli takový hučení že asi dostávaj kopr,ale zatím drží a nemaj zatím ani hranu. A taky nereznou.. Možná že to ale hučí a kroutí se od zadu, protože tam jsou origa a maj 313tis, tudíž o nějaký tloušťce se už moc mluvit nedá :D
před pár lety jsem dal na koktu ate brzdový systém ate kotouče i desky a nic moc při častějším brzdění dolela dost třepaly s volantem, dal jse origo desky a není problém,

na fábce mám ate, brzdový system ate teves a taky mají problém, při častějším brzdění mírné chvění volantu,


na koktu dávám jen origo nebo zimrman,
z těžšíh aut jsem dal starline na mazdu 7 brzdový systém ATE najeto přes 15 OOO km a borec spokojený lítá stím i po dálnici, předtím měl kotouče původní ATE tl 23.25 min 23mm a zvlnili se že nešlo ani brzdit


;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“