ATE vs. Brembo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 500
- Registrován: 17 zář 2010, 18:38
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
ATE vs. Brembo
Co by jste z těchto doporučili a proč?
Díky
Díky
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Daj ATE kotuce s ATE doskami ako pise DOLPH. A preco? Firma Alfred Teves robi s brzdami od r.1926, firma Brembo az od r.1961, staci tak?
Samozrejme zartujem... Brembo je v obore spicka, takisto ako ATE, osobne si vsak myslim ze na civilne vozidla s brzdovym systemom od ATE su najvhodnejsie brzdove komponenty od ATE
Hlavne si daj zalezat aby to co kupis bola patricna kvalita a nie nejaky pseudo-preobaleny vyrobok v krabici od ATE, ako sa v poslednych rokoch bezne stava, cize radsej kup od autorizovaneho distributora o par stovak drahsie ako od internetoveho obchodnika so super zlavou...

Samozrejme zartujem... Brembo je v obore spicka, takisto ako ATE, osobne si vsak myslim ze na civilne vozidla s brzdovym systemom od ATE su najvhodnejsie brzdove komponenty od ATE

Hlavne si daj zalezat aby to co kupis bola patricna kvalita a nie nejaky pseudo-preobaleny vyrobok v krabici od ATE, ako sa v poslednych rokoch bezne stava, cize radsej kup od autorizovaneho distributora o par stovak drahsie ako od internetoveho obchodnika so super zlavou...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Teď sem měnil desky na kterejch bylo vytištěno Brembo a hned pod tim vyraženo do železa Textar. Nebo origo desky VW-AUDI a vyraženo opět Textar...pajiki píše:tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo....jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
Na ATE je taky Textar???
Oct asv 2000, DieselPower
Jak na čem, jak kdy. Dodavatelé pro OE se holt mění jako ponožky - podle toho, kdo je zrovna nejlevnější. Taky výrobci brzd prodávají mezi sebou, zřejmě je levnější koupit třeba od Textaru 10.000 párů desek a pak tam natisknout své logo, než předělávat výrobní linku. Já osobně preferuji kombinaci ATE powerdisk a Textar, nebo ATE desky, ale musí to být origo, ne přebalenka. Holt je to loterie. Např. Ate na FS-III brzdiče přebaluje Galfer a to není nic moc, i když se tam Galfer montoval ve fabrice.Pája 19 píše:Teď sem měnil desky na kterejch bylo vytištěno Brembo a hned pod tim vyraženo do železa Textar. Nebo origo desky VW-AUDI a vyraženo opět Textar...pajiki píše:tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo....jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
Na ATE je taky Textar???
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33584
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: ATE vs. Brembo
jestlito máš na tu svoji koktu 85 kW tak bych nedával brembo ani ate a zešel do autorizáku a koupil origo destičky škoda ušetříš si tak nemilé překvapeníČápa píše:Co by jste z těchto doporučili a proč?
Díky
u kotoučů je to jedno

Re: ATE vs. Brembo
slovacek.milos píše:jestlito máš na tu svoji koktu 85 kW tak bych nedával brembo ani ate a zešel do autorizáku a koupil origo destičky škoda ušetříš si tak nemilé překvapeníČápa píše:Co by jste z těchto doporučili a proč?
Díky
u kotoučů je to jedno

OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
mám na ATE powerdisc najeto asi 20000km a dobrý. Sice při brždění z vyšších rychlostí je cítit po chvíli takový hučení že asi dostávaj kopr,ale zatím drží a nemaj zatím ani hranu. A taky nereznou.. Možná že to ale hučí a kroutí se od zadu, protože tam jsou origa a maj 313tis, tudíž o nějaký tloušťce se už moc mluvit nedá 

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33584
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
před pár lety jsem dal na koktu ate brzdový systém ate kotouče i desky a nic moc při častějším brzdění dolela dost třepaly s volantem, dal jse origo desky a není problém,Biimbo píše:mám na ATE powerdisc najeto asi 20000km a dobrý. Sice při brždění z vyšších rychlostí je cítit po chvíli takový hučení že asi dostávaj kopr,ale zatím drží a nemaj zatím ani hranu. A taky nereznou.. Možná že to ale hučí a kroutí se od zadu, protože tam jsou origa a maj 313tis, tudíž o nějaký tloušťce se už moc mluvit nedá
na fábce mám ate, brzdový system ate teves a taky mají problém, při častějším brzdění mírné chvění volantu,
na koktu dávám jen origo nebo zimrman,
z těžšíh aut jsem dal starline na mazdu 7 brzdový systém ATE najeto přes 15 OOO km a borec spokojený lítá stím i po dálnici, předtím měl kotouče původní ATE tl 23.25 min 23mm a zvlnili se že nešlo ani brzdit
