Stránka 1 z 2

ATE vs. Brembo

Napsal: 20 čer 2011, 07:33
od Čápa
Co by jste z těchto doporučili a proč?

Díky

Napsal: 20 čer 2011, 07:36
od DOLPH
ate

Napsal: 20 čer 2011, 07:43
od subz3ro_tdi
Daj ATE kotuce s ATE doskami ako pise DOLPH. A preco? Firma Alfred Teves robi s brzdami od r.1926, firma Brembo az od r.1961, staci tak? (noteeth)
Samozrejme zartujem... Brembo je v obore spicka, takisto ako ATE, osobne si vsak myslim ze na civilne vozidla s brzdovym systemom od ATE su najvhodnejsie brzdove komponenty od ATE :)
Hlavne si daj zalezat aby to co kupis bola patricna kvalita a nie nejaky pseudo-preobaleny vyrobok v krabici od ATE, ako sa v poslednych rokoch bezne stava, cize radsej kup od autorizovaneho distributora o par stovak drahsie ako od internetoveho obchodnika so super zlavou...

Napsal: 20 čer 2011, 09:08
od jirik-h
Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .

Napsal: 20 čer 2011, 09:45
od Bobanius
Já mám taky Brembo max a maximální spokojenost.

Napsal: 20 čer 2011, 14:12
od pajiki
jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo.... :)

Napsal: 20 čer 2011, 14:37
od Pája 19
pajiki píše:
jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo.... :)
Teď sem měnil desky na kterejch bylo vytištěno Brembo a hned pod tim vyraženo do železa Textar. Nebo origo desky VW-AUDI a vyraženo opět Textar...
Na ATE je taky Textar???

Napsal: 20 čer 2011, 16:18
od alean
já bych dal TRW

Napsal: 20 čer 2011, 17:42
od dhfool
Pája 19 píše:
pajiki píše:
jirik-h píše:Mám kotouče Bremba desky Textar a maximální spokojenost . Brzdí perfektně .
tak hlavně textar je jen krabice, jinak je to také brembo.... :)
Teď sem měnil desky na kterejch bylo vytištěno Brembo a hned pod tim vyraženo do železa Textar. Nebo origo desky VW-AUDI a vyraženo opět Textar...
Na ATE je taky Textar???
Jak na čem, jak kdy. Dodavatelé pro OE se holt mění jako ponožky - podle toho, kdo je zrovna nejlevnější. Taky výrobci brzd prodávají mezi sebou, zřejmě je levnější koupit třeba od Textaru 10.000 párů desek a pak tam natisknout své logo, než předělávat výrobní linku. Já osobně preferuji kombinaci ATE powerdisk a Textar, nebo ATE desky, ale musí to být origo, ne přebalenka. Holt je to loterie. Např. Ate na FS-III brzdiče přebaluje Galfer a to není nic moc, i když se tam Galfer montoval ve fabrice.

Re: ATE vs. Brembo

Napsal: 20 čer 2011, 18:52
od slovacek.milos
Čápa píše:Co by jste z těchto doporučili a proč?

Díky
jestlito máš na tu svoji koktu 85 kW tak bych nedával brembo ani ate a zešel do autorizáku a koupil origo destičky škoda ušetříš si tak nemilé překvapení
u kotoučů je to jedno ;)

Re: ATE vs. Brembo

Napsal: 20 čer 2011, 19:31
od DOLPH
slovacek.milos píše:
Čápa píše:Co by jste z těchto doporučili a proč?

Díky
jestlito máš na tu svoji koktu 85 kW tak bych nedával brembo ani ate a zešel do autorizáku a koupil origo destičky škoda ušetříš si tak nemilé překvapení
u kotoučů je to jedno ;)
(rofl)

Napsal: 20 čer 2011, 19:36
od Biimbo
mám na ATE powerdisc najeto asi 20000km a dobrý. Sice při brždění z vyšších rychlostí je cítit po chvíli takový hučení že asi dostávaj kopr,ale zatím drží a nemaj zatím ani hranu. A taky nereznou.. Možná že to ale hučí a kroutí se od zadu, protože tam jsou origa a maj 313tis, tudíž o nějaký tloušťce se už moc mluvit nedá :D

Napsal: 20 čer 2011, 20:24
od frogg
Na golfe mam
ATE powerdisc + platničky ATE a max spokojnosť, brdzí to perfektne

Napsal: 20 čer 2011, 21:21
od Octava
a co set Ferodo kotouce a Ferodo desky na octavii TDi 74kw 4x4 ? koupil jsem predek zadek komplet od Feroda... zadek uz mam vymeneny a v blizke dobe jdu na predek. Tak doufam ze to neco vydrzi ;)

Napsal: 21 čer 2011, 11:50
od slovacek.milos
Biimbo píše:mám na ATE powerdisc najeto asi 20000km a dobrý. Sice při brždění z vyšších rychlostí je cítit po chvíli takový hučení že asi dostávaj kopr,ale zatím drží a nemaj zatím ani hranu. A taky nereznou.. Možná že to ale hučí a kroutí se od zadu, protože tam jsou origa a maj 313tis, tudíž o nějaký tloušťce se už moc mluvit nedá :D
před pár lety jsem dal na koktu ate brzdový systém ate kotouče i desky a nic moc při častějším brzdění dolela dost třepaly s volantem, dal jse origo desky a není problém,

na fábce mám ate, brzdový system ate teves a taky mají problém, při častějším brzdění mírné chvění volantu,


na koktu dávám jen origo nebo zimrman,
z těžšíh aut jsem dal starline na mazdu 7 brzdový systém ATE najeto přes 15 OOO km a borec spokojený lítá stím i po dálnici, předtím měl kotouče původní ATE tl 23.25 min 23mm a zvlnili se že nešlo ani brzdit


;)