[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Rozpoznání chipnutého motoru
Stránka 1 z 2

Rozpoznání chipnutého motoru

Napsal: 24 led 2007, 07:30
od witt
zdarec lidi, chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě (OctaviaI. 2000). Auto jsem koupil z bazaru, bylo sice bouraný, ale "slušně" spravený. V papírech je 66kW, z VINu taky vychází AGR, na štítku v zavazadlovém prostoru je taky 66kW, ale byl jsem před rokem u kohosi na diagnostice (měl takovou tu big pixlu za 100 litrů) a ten mi řekl že mám 81kW. Další poznávací znamení by mohlo být, že mám zadní kotoučovou nápravu a auto oproti kámošové 66kW jede líp. V bazaru mi řekli, že auto není čipnutý, ale že je tam přehozený turbo s náklapěcíma lopatkama, ŘJ a trysky. Momentálně navíc k tomu přibyl problém, že mi auto padá do nouzáku kvůli překročení mezního tlaku (leze tam až 2550mBar), z toho by mi plynulo zasekávající se lopatky na turbu. Dá se vůbec nějak poznat jestli auto čipnutý?

Napsal: 24 led 2007, 07:51
od netopier
zmenou trysiek na trysky z 81 kw modelu ti pridali tych 20 koni naviac, a tym turbom ti z toho spravili dokonaly klon 81 kw motoru,a tipujem ze aj RJ bude odtial takze je dost mozne ze mas 81 kw

Napsal: 24 led 2007, 08:05
od chucky
2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D

Napsal: 24 led 2007, 08:36
od witt
můžu se podívat, nebo dalo by se to vyčíst z VAGu žejo? mám to někde lognutý... jo těch 2550mBar to dává při plným knedlu, požadavek je 2000mBar, takže to za 5 sec. padne do nouzáku, takže se snažím jezdit tak aby to do nouzáku nepadalo... dudu to řešit...

Napsal: 24 led 2007, 08:40
od chiptuning
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
tolik tlaci kazdy tdi i vic kdyz nefunguje regulace (noteeth)

Napsal: 24 led 2007, 16:22
od vlk
chiptuning píše:
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
tolik tlaci kazdy tdi i vic kdyz nefunguje regulace (noteeth)
přesně (noteeth)

Napsal: 25 led 2007, 06:20
od dimec
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..

Napsal: 25 led 2007, 14:20
od witt
je to přesně tak jak napsal "dimec"...

Napsal: 25 led 2007, 14:45
od chucky
dimec píše:
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..
a ty si jako myslíš že jsem to myslel jak?? nějak nechapu smysl tveho příspěvku... :?

Napsal: 25 led 2007, 16:11
od dimec
chucky píše:
dimec píše:
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..
a ty si jako myslíš že jsem to myslel jak?? nějak nechapu smysl tveho příspěvku... :?
Spise jsem nepochopil ten tvuj ja.... toto je pasik 81kw pridrene turbo cca pred pul rokem delany log a blazen s tim porad jezdi.Tak ted uz jsi pochopil ze to turbo proste tlaci 2550 a nemusi se mu to ani zdat.A cislo rj tam mas taky napsane... Obrázek

Napsal: 26 led 2007, 07:15
od TDIPOWER
Myslím, že oboum vám to je jasné ;)
Dimec: abys pochopil Chuckyho, doplním jedno slovíčko "2550mBar... to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí sériové 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj? "

Doufám, že se mi povedla úloha smírčího soudce ;)

Není nad to se pohádat kvůli tomu, že tvrdíte oba totéž, jen to řeknete trochu jinak (rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 26 led 2007, 08:09
od ghoust
A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane 8)

Napsal: 26 led 2007, 19:12
od witt
ghoust píše:A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane 8)
a to jak? stačí mi k tomu VAG?

Napsal: 26 led 2007, 20:03
od chiptuning
pro zacatek staci,kdyz se vagem podivas na pozadovanou hodnotu tlaku turba/blok namerenych hodnot,11,druhe pole/co ti bude ukazovat,napriklad jako v prispevku o kousek vyse najakych 1800-az 19XX tak je to orig,pokud by tam bylo 2500 tak zauradoval sileny tuner (noteeth) - coz docela pochybuji

Napsal: 26 led 2007, 21:45
od ghoust
witt píše:
ghoust píše:A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane 8)
a to jak? stačí mi k tomu VAG?
1. bud pres KWP ( Jestli uz mas EDC15)
2. nebo otevrit jednotku