koupil jsem v bazaru felicii 1.9D jako pracovni auto na stavbu a na dojeti, žádná voňavka. Doteď jsem měl MPI krátkou. Všimnul jsem si, že na čerpadle byly volný tři dráty, prostě jen visely v luftě. Prodejce mi na to řekl, že je to OK, že bylo měněný čerpadlo a tyhle dráty se na novém čerpadle nezapojují. Studiem diskuzí jsem zjistil, že jsou to dráty od potenciometru zátěže. Auto jelo docela slušně i bez zapojeného potenciometru, ale raději jsem ho tam připojil, nijak jsem to nešteloval, auto jede a žádné výrazné změny jsem si nevšimnul. Naftu mám krátce a nemám s čím ji porovnat. Bohužel na čerpadle je ještě upadený jeden drát. Vede zřejmě k stop ventilu, nejsem si jist, jestli to je pravda nebo je to něco jiného?. Motor normálně jde ikdyž ten drát tam není. Od toho ventilu vede ještě jeden drát, který je ukostřený. Mám tento ventil vyměnit? Kde ho koupím? Případně jakou funkci tento ventil má (pokud to je ventil)? Na obr je vyznačen červenou šipkou. Díky za odpověď.


