!Motor 2.O DiTD v Mazda Premacy, prosím o radu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vorel
Nováček
Odpovědi: 0

!Motor 2.O DiTD v Mazda Premacy, prosím o radu

Příspěvek od Vorel »

Zdravím, na obrázku je vstřikovací čerpadlo zespoda a na něm je součástka (nějaký el ventil?), která nevím co je, nejsem mechanik a tuto problematiku neznám, neboť se snažím spíš jezdit Když to odpojím a nastartuji motor, tak to běží jako traktor a hned jsem to chcípnul. Z této součástky mi totiž připojovacím kontaktem prolíná nafta, která po kabelové formě teče na kompresor klimy a pak na plast pod motorem. Zkoušel jsem ty dva imbusové šrouby povolit a součástku vyndat jenže i když jsem měl šrouby zcela povolené součástka ven nešla a rvát jsem to nechtěl abych neudělal víc škody než užitku. Jsou zde znalý odborníci, tak moc prosím o radu co s tím, nebo aspoň potřebuji vědět co to je a co shánět.
Moc děkuji a zdravím. VorelObrázek
MAGNUM 49
Sběrač informací

mazda

Příspěvek od MAGNUM 49 »

Cau,to na obrázku co máš zakroužkovaný je čidlo pro kontrolu předvstřiku a je utěsněn O-kroužkem.při odpojení to pojede v nouzovým režimu při nastaveném základním předvstřiku...
MAGNUM 49
Sběrač informací

mazda

Příspěvek od MAGNUM 49 »

Pokud máš to čidlo v pořádku,dá se sehnat jen ten těsnící O-kroužek v ceně cca 200kč. Samozřejme,že v Mazdě ti to neřeknou,já v jedné pracoval a vím o čem mluvím ale to se děje i u ostatních autorizovaných servisů..Pokud řekneš,že víš o možnosti objednání pouze O-kroužku,měli by ti ho sehnat...Přeji hodně stěstí a najetých km,jinak je to povedené auto..
Vorel
Nováček

Re: mazda

Příspěvek od Vorel »

MAGNUM 49 píše:Pokud máš to čidlo v pořádku,dá se sehnat jen ten těsnící O-kroužek v ceně cca 200kč. Samozřejme,že v Mazdě ti to neřeknou,já v jedné pracoval a vím o čem mluvím ale to se děje i u ostatních autorizovaných servisů..Pokud řekneš,že víš o možnosti objednání pouze O-kroužku,měli by ti ho sehnat...Přeji hodně stěstí a najetých km,jinak je to povedené auto..