Stránka 1 z 10
Takhle nejak to jede, vlastne jelo.
Napsal: 26 led 2007, 09:00
od Stingray
Re: Takhle nejak to jede, vlastne jelo.
Napsal: 26 led 2007, 11:12
od reesha
Přesunul jsem ti to nového tématu. V původním to nemělo co dělat.
Napsal: 26 led 2007, 11:27
od Libor Hanzal
Ríšo ,zas tak s těma koněma nepřeháněj.Původně navrhované hodnoty pro ten můj kotrmelec byly 280 až 300 koní.Sting uvedl tu vyšší hodnotu.Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
Napsal: 26 led 2007, 11:48
od lt.kubosh
Libor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
To je nějaká výhoda
Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.

Napsal: 26 led 2007, 11:57
od mvolesko
Libor Hanzal píše:Ríšo ,zas tak s těma koněma nepřeháněj.Původně navrhované hodnoty pro ten můj kotrmelec byly 280 až 300 koní.Sting uvedl tu vyšší hodnotu.Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
doufam ze stou fabkou dorazite na sprinty treba do mimone, to video ma vypovidaci hodnotu nula akorad ze to trochu kouri

Napsal: 26 led 2007, 12:03
od Stingray
O to tu ide je to len prvá verzia......dalej turbo zvody, sanie, vodný intercooler, úprava turba (recilkulácia) na zlepšenie spodku, poprípade osadenie vačšieho kompresora 67,71mm.
Napsal: 26 led 2007, 12:05
od Libor Hanzal
lt.kubosh píše:Libor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
To je nějaká výhoda
Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.

Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.
Napsal: 26 led 2007, 14:12
od Ondřej Krákora
Z toho videa nejde vážne poznat jak jede,jen jak hulí.
Souhlasim
Napsal: 26 led 2007, 14:13
od Golf4gti
Chtelo by to dalsi videa jak to jede a ne jak to huli

Napsal: 26 led 2007, 14:26
od lt.kubosh
Libor Hanzal píše:lt.kubosh píše:Libor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
To je nějaká výhoda
Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.

Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.
Hranice asi ano. Otazkou je kdyz to pri 230 kixne, pri kolika to jeste nejakou dobu vydrzi.
Napsal: 26 led 2007, 14:33
od TDIPOWER
Trocha dýmu je good

, ale toto

To už je trochu ostuda! Teda záleží na vkusu, ale já už bych se trochu červenal! To už jsou ty Stingrayovy provrtané trysky?

Jestli toto jsou originál z Fabie RS a umí tolik sazí, tak RACE zvětšené o 30% by potřebovaly ati 5barů

Napsal: 26 led 2007, 16:09
od Libor Hanzal
Konečně se rozvíjí i na tomto ožehavém tématu i normální diskuse bez hádek.Na videu to fakt hulí,ale jak jste si všimli,je to na jedničku při zahlcení,a dvě a tři i při plném plynu už nic.Jak už bylo psáno,čipovali jsme to z Ríšou tak ,aby to neškubalo a mouchy kolem se dál neřešily.Pro to nouzové odbrždění to stačilo.Jiná videa zatím nemám,turbo je vSK.kde se vyrábí svody na míru.Měly by zabezpečit lepší plnění do 2000 ot. a umožnit tak leší načipování. Tímto by jsme se chtěli dostat na hranici 230 až 240 koní,a pokud by se motor nerozlít,nemá smysl ho dál trápit.Začala by stavba jiného motoru s odolnějšímy písty a ojnicemi.Trysky jsou zatím origo a tlak 1.6
Napsal: 26 led 2007, 16:16
od váha
ten zadek je černej žárem od těch spálenejch koni?

Napsal: 26 led 2007, 16:20
od Bageta
A když je tam všechno serie tak čim jste dosáhli toho výkonu??Jinak se mi zdá,že je buď moc dlouhá převodovka a nebo to turbo tlačí nějak divně (na tu trojku už se to pěkně zadusilo)

Napsal: 26 led 2007, 16:37
od Rybízek
takhle mi hulí G2 s powerbox typ 50kč při 200 ohm
je to opravdu nic neříkající video
proč to na tu trojku tak umřelo ? že by moc roztočená turbína a nouzový režim ???
