Fiat Ulyse vynechává válec
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Fiat Ulyse vynechává válec
Zdravím všechny na foru. Máme takový problém. Při nastartování motor v pohodě chytne (studený). Ale po pár sekundách začne jít jako na tři válce. Při pozvolném přidávání otáček se chvěje celé auto. Čerpadlo je tam ten EPIC. Bylo na stolici vše OK. Vstřiky taky OK. Po ohřátí motoru začne za jízdy cukat a čudí jako prase. Když jsme oddělaly sání tak ze sání jdou jakoby klepavý zvuky. Začalo to tím, že kamoš měl vybitou baterku a tak to nastartovali přes kabely. Pak ujel dva km a začalo to dělat. Dal to do servisu a tam mu řekly, že je to skočený na rozvodech. Daly nový royvody a chvilku dobrý a pak zase to samé. Před tím startováním přes kabely auto jelo perfektně. Připadá mě, že je kleplej ventil, podle toho zvuku ze sání. Dá se sundat u tohodle krámu hlava na autě nebo musí motor ven. Je nakloněnej jako do kabiny
tak nevím. A jak se vyndává motor
zespodu je nápravnice vrchem to asi taky nejde tak jedině předem. Prosím všechny o každou radu či postřeh nebo zkušenost. 
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
martinkratas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Jo je to 2,1 TD jak říkáš. Ten vrch s tou vačkou vyhodím a pak natlakuju postupně válce. Třeba to ventily vydržely. Včera jsem to začal rozdělávat. Doufám, že až shodím tu vrchní část s vačkou, že se dostanu na to výfukový potrubí. Nebo se to dělá spodem, ale to bych musel mít ruce jako saxana jak píše kolega
. Bepo zkus napsat nějakej jednoduchej postup jak a odkud se dostáváš na ty štefty ať se s tím nemusím tolik trápit. Díky moooooc 
Popisoval jsem postup u 1,9TD. v tomhle voze jsem 2,1TD ještě nedělal. Ohledně 807 2,2Hdi dělam uplně stejně sundam stěrače atd. a vytočím štefty horem turbo i ze svodama necham na autě.Neděla se to špatně větší problem je vyndat vstřiky u HDi už jsem musel rozlámat to víko co drží vačky a vyndat hlavu i ze vstřikama.Řekl bych že daleko horší je 307 SW s 2,0HDi to je teprve masakr .Neboj se toho vypada to strašně ,ale jde to celkem v klidu 