Fiat Ulyse vynechává válec

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 18:27

Fiat Ulyse vynechává válec

Příspěvek od martinkratas »

Zdravím všechny na foru. Máme takový problém. Při nastartování motor v pohodě chytne (studený). Ale po pár sekundách začne jít jako na tři válce. Při pozvolném přidávání otáček se chvěje celé auto. Čerpadlo je tam ten EPIC. Bylo na stolici vše OK. Vstřiky taky OK. Po ohřátí motoru začne za jízdy cukat a čudí jako prase. Když jsme oddělaly sání tak ze sání jdou jakoby klepavý zvuky. Začalo to tím, že kamoš měl vybitou baterku a tak to nastartovali přes kabely. Pak ujel dva km a začalo to dělat. Dal to do servisu a tam mu řekly, že je to skočený na rozvodech. Daly nový royvody a chvilku dobrý a pak zase to samé. Před tím startováním přes kabely auto jelo perfektně. Připadá mě, že je kleplej ventil, podle toho zvuku ze sání. Dá se sundat u tohodle krámu hlava na autě nebo musí motor ven. Je nakloněnej jako do kabiny (wallbash) tak nevím. A jak se vyndává motor :? zespodu je nápravnice vrchem to asi taky nejde tak jedině předem. Prosím všechny o každou radu či postřeh nebo zkušenost. :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U tohodle modelu s tímhle motorem bych radši vyndal motor, někdo namítně že to je pracnější, ale zase je pak ke všemu luxusní přístup.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 18:27

Příspěvek od martinkratas »

No a jde to vyndat p5edem nebo jak :? :?
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Odpovědi: 0
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Dělam to na autě .Od hlavy vytočim štefty od výfukového potrubí a necham ho tam i s turbem.Dělá se to celkem v pohodě
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jseš fík, a když nějaký šteft nejde, co dál..? Pro mne je to hrozně úmorná práce, dělal jsem teď na tom rozvody bez zdviže a byl jsem vyflusanej, v zápěstí mi praskalo..Teď mi vezou 806 HDI, což je obdobný sráč a já se modlím, co s tím bude...propadám panice.... :)
nepropadat panice...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 18:27

Příspěvek od martinkratas »

Tak to jseš teda frajer. Takhle napi... nakloněnej motor muže mít jenom zasranej frantík. Jak se na ty štefty dostaneš a čím je vytočíš :? DÍKY mooooc za tvůj postup :worthy:
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 18:27

Příspěvek od martinkratas »

Tak jsem sundal vačkový víko a je tam pěkná spoušť. Pod vačkou je něco rozlámanýho. Co to je ještě nevím, ale vypadá to na nějaký vahadla nebo co. Kolik to asi bude stát to mě nikdo asi neřekne :? :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Lepší vahadlo než ohnutý ventil, neházej flintu do žita..
nepropadat panice...
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Odpovědi: 0
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

806 HDi dělam uplně stejně,štefty jdou vytočit v pohodě.normálně dvě matky a jedu minimalně pulku vytočíš jenom když budeš vytačet matky.Když jsem to dělal prvně a nevytačel štefty tam musis na ulyse 1,9TD povolit řízení jinak jsem nevytahnul potrubí ze šteftu
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 18:27

Příspěvek od martinkratas »

Chlapci tak vahadla na 3 a 4 válci popadaný vedle vačky :( . Chci se zeptat jestli se dá vačka sundat s tou půlkou hlavy bez toho aniž by se povolila celá hlava. Jsou tam imbusy myslím že šestky (hlava šroubu). A nemáte někdo rozkres toho motoru. Díky všem. :)
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 18:27

Příspěvek od martinkratas »

Nikdo nic :? :? :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli se nepletu, mluvíš o motoru 2,1 TD s 3 ventily na válec, nebo se pletu? Jelikož máš patrně ohlý ventil, musíš hlavu sundat..Ale mám za to, že to jde, je to dávno, co jsem to rozebíral, ale motor byl venku...
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

bepo- a ještě mi řekni specialisto s rukama jako Saxana, že se takhle pustíš i do P 807 ,2,2 HDI..To bych tě navrhl na řád kouzelníků, examotérů... :D
nepropadat panice...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 18:27

Příspěvek od martinkratas »

Jo je to 2,1 TD jak říkáš. Ten vrch s tou vačkou vyhodím a pak natlakuju postupně válce. Třeba to ventily vydržely. Včera jsem to začal rozdělávat. Doufám, že až shodím tu vrchní část s vačkou, že se dostanu na to výfukový potrubí. Nebo se to dělá spodem, ale to bych musel mít ruce jako saxana jak píše kolega :-D . Bepo zkus napsat nějakej jednoduchej postup jak a odkud se dostáváš na ty štefty ať se s tím nemusím tolik trápit. Díky moooooc :)
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Odpovědi: 0
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Popisoval jsem postup u 1,9TD. v tomhle voze jsem 2,1TD ještě nedělal. Ohledně 807 2,2Hdi dělam uplně stejně sundam stěrače atd. a vytočím štefty horem turbo i ze svodama necham na autě.Neděla se to špatně větší problem je vyndat vstřiky u HDi už jsem musel rozlámat to víko co drží vačky a vyndat hlavu i ze vstřikama.Řekl bych že daleko horší je 307 SW s 2,0HDi to je teprve masakr .Neboj se toho vypada to strašně ,ale jde to celkem v klidu ;)
Odpovědět

Zpět na „Fiat“