Stránka 1 z 2
Vw Golf IV tdi 81KW AHF +pouze MT soft-high
Napsal: 05 srp 2011, 18:59
od tradgidek
Měřeno po 2 letech po úpravě softu,cca naj. 45.tis km.


Napsal: 06 srp 2011, 09:17
od Marek77
To je fakt jenom softem? Ani trysky???
Jestli fakt, tak to je pěkný. Teď jde o to, jestli to není jak dýmovnice.......
Napsal: 06 srp 2011, 09:29
od tradgidek
Ani trysky jine. Pouze soft,egr off,KN vzduchac,nic vice.auto ma momental najeto 215 tis a lehce zahuli jen v nizkejch ot.
Napsal: 06 srp 2011, 12:41
od JasteR
vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude

..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
Napsal: 06 srp 2011, 12:48
od bjukemen
..aj keby si odpočita tie tvoje 3% tak je to stale 145.37ps a 339.92nm a to je stale viac než slušne
Napsal: 06 srp 2011, 13:39
od peug
Napsal: 06 srp 2011, 14:38
od tradgidek
JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude

..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
tohle bylo delany dle meho prani a nechtel sem brut od spodu,protoze ted stejne ta dvojhmota to ani na ctyrku ve 2tis nepobira. spojka drzi v klidu,neklouzne,byla nova delana ve VW jeste u predchoziho majitele.
a k vysledku mereni bych moc nepochyboval,protoze to upravoval a meril jeden clovek z fora a neustali laborant ktereho to bavi a stale pracuje na svem

Napsal: 06 srp 2011, 21:24
od Thomy
tradgidek píše:JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude

..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
tohle bylo delany dle meho prani a nechtel sem brut od spodu,protoze ted stejne ta dvojhmota to ani na ctyrku ve 2tis nepobira. spojka drzi v klidu,neklouzne,byla nova delana ve VW jeste u predchoziho majitele.
a k vysledku mereni bych moc nepochyboval,protoze to upravoval a meril jeden clovek z fora a neustali laborant ktereho to bavi a stale pracuje na svem

Presne, vetsi konecny vykon za cenu mensiho spodku, coz nekomu vyhovuje

ja prave nemusim ty nakrmeny spodky, kdyz potrebuju prudce akcelerovat, tak stejne vyuzivam pasmo cca 3000 - 4300

Napsal: 06 srp 2011, 21:58
od MirekX
podle mě je ten spodek jen chyba měření, začíná měřit někde na 1700ot což je pozdě a než se nafoukne tak to trvá. Podle mě na silnici to bude OK. Průběh hezkej a ten max výkon taky

ten kostrbatý vrch - nepadá trochu předvstřik?
Napsal: 06 srp 2011, 22:01
od Ladas
kostrbatý vrch můžou být i vibrace na brzdě už se to tu hodněkrát řešilo...
Napsal: 07 srp 2011, 09:24
od tradgidek
dle tohoto mereni se pak zvedal predvstrik na horni hranici,jelikoz byl tak na stredu tolerance. a jinac presne tak,pouzivam pro ostrejsi jizdu od 2,5tis/ot do 4,5tis/ot.

Napsal: 07 srp 2011, 14:20
od subz3ro_tdi
JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO..
ISO, DIN, je to jedno... tiez pozeram ze >5% korekcia vykonu je dnes v mode, vidim to na kazdom grafe z MotocomTest
Kazdopadne na seriu velmi pekny priebeh a uctyhodne cisla, to treba uznat

Napsal: 08 srp 2011, 08:44
od Brouk
ja mivam i az + 8% protoze mam brzdu v 650m nad morem tak mam vzdy hodne , klidne to muze byt tim
Napsal: 15 srp 2011, 08:18
od Vici
oni asi chlapci stále nepochopili co a proč ta korekce je...
Napsal: 15 srp 2011, 09:12
od subz3ro_tdi
Brouk píše:ja mivam i az + 8% protoze mam brzdu v 650m nad morem tak mam vzdy hodne , klidne to muze byt tim
Ano, vyssia nadmorska = nizsi atmosfericky tlak, tym padom pozitivna korekcia vykonu... kazdopadne 8% je uz moc, myslim ze v takomto pripade je potrebne zvazit aj upravu hodnoty Tlaku v sani smerom dolu, aby to nebolo az tak velmi skreslujuce...
Vici píše:oni asi chlapci stále nepochopili co a proč ta korekce je...
Korekcie vykonu maju svoj vyznam, ktory nikto nespochybnuje... akurat sme sa nejakym zazracnym sposobom dostali z korekcii vykonu na urovni +/- 0-2,5% na uroven 5-10%, na tych istych brzach, tych istych miestach, v tom istom klimatickom pasme... holt asi sklenikovy efekt, inak si to neviem vysvetlit...
P.S. Odjakziva tvrdim ze absolutne cisla z brzdy nehovoria o nicom. To ze pre kludny spanok zakaznika je niekedy potrebne to vhodne zvolenymi korekciami podkreslit je mi jasne a chapem to, co neznamena ze meteostanica na brzde nemoze zachytit vykyvy atm.tlaku a teploty vzduchu (vid. vyssie). Kazdopadne za mna osobne su korekcie >5% skreslujuce a pokial si pozeram graf vykonu a nezaujima ma len priebeh, tak si spocitam nekorigovanu hodnotu vykonu a krutiaceho momentu, lebo u aut cez 200ps to urobi skutocne dost, na krutiacom momente ani nehovorim...