Stránka 1 z 1

korekcia vsrekov 1.6hdi

Napsal: 07 srp 2011, 09:04
od dano877
Chcel by som sa spýtať aká je hranica korekcie z praxe,myslím tým kedy a pri akých číslach môžem očakávať nejaké problémy.Mám 1.6hdi 80kw 2 006 najazdené cca 84000 km.Diag.pp2000 mi ukazuje tieto čísla- 1. 0,08 , 2. -0,55. 3. 0,07 , 4. 0,12 .Ten druhý vstrek sa mi nezdá,ale motor ide v pohode,aj dobre štartuje aj má dobrý ťah.

Napsal: 08 srp 2011, 17:29
od Marek001
Áno, ten druhý je možno trošku slabší, ale ak auto ide dobre, nedymí, spotreba OK, atd. tak by som sa v žiadnom prípade tých vstrekov nechytal.

Napsal: 18 srp 2011, 20:59
od dano877
Bol by som zvedavý,aké čísla by boli na novom aute.Ten druhý valec je rýchleší ako tie ostatné tri,alebo čím to može byť?Može to byť tá výrobná odchýlka vstrekovača a RJ sa snaží korigovať chod motora ?

Napsal: 18 srp 2011, 21:25
od vladosr
take iste .....kazdy vstrek ma svoje rozdiely , mechanicke , elektricke , tlak ,rozprazenie , teplota atd. toto sa snazi RJ upravit a to v rozsahu +-2 , cize ak sa ti to meni , tak to zvlada ,,,skor si daj diagram osciloskopu a tam uvidis ako ti to pise , ci sa nezasekava a tak...co sa horsie zistuje je ci netecie do valca , hrozi prepalenie piestu......ak tecie do prepadu , horsie startuje ....

Napsal: 19 srp 2011, 05:18
od dano877
To číslo 2 do plusu a mínusu by mala byť hranica ?

Napsal: 19 srp 2011, 05:36
od PavelTDi
Měl sem na 2.0HDI korekce do -1 , dal sem do nafty čistič vstřikování a teď mám korekce do 0,1 . . . A motor jde líp , tišeji a spotřeba šla dolů . . .