vytahlá ojnice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vytahlá ojnice
Zdar všeci, je možné aby oválná díra v ojnici na straně pístu o jednu desetinu byla příčinou problému s nevytočením vybracemy kouřem a nedostatkem výkonu ??
Vyměněno: Indučka , kondenzátor, svíčka , seřízeno , karburátor čistý i výfuk...palivo OK
jedná se o dvoutakt jawa 250
Vyměněno: Indučka , kondenzátor, svíčka , seřízeno , karburátor čistý i výfuk...palivo OK
jedná se o dvoutakt jawa 250
Re: vytahlá ojnice
co na to vagA6TDI píše:Zdar všeci, je možné aby oválná díra v ojnici na straně pístu o jednu desetinu byla příčinou problému s nevytočením vybracemy kouřem a nedostatkem výkonu ??
Vyměněno: Indučka , kondenzátor, svíčka , seřízeno , karburátor čistý i výfuk...palivo OK
jedná se o dvoutakt jawa 250

Re: vytahlá ojnice
a to jako na tom se dá jet ? dyť to musí mlátit jak kovárnaA6TDI píše:oválná díra v ojnici na straně pístu o jednu desetinu-dvoutakt jawa 250
jinak pokud si s tim jezdil
tak se připrav na výbrus

a pokud to budeš dělat tak rovnou ojnici na jehli a nový labyrinty
do bloku udělat križový mazaní + hafol dalších vychytávek
dyš dobře tak GO 6500,-
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33912
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tohle si nejak nevybavuji a nejsem si vedom, ze bych neco takoveho rekl. Hod mi do SZ link...A6TDI píše:...říkals že se immo nedá odstavit a to je omyl..
K tvemu problemu uz mnozi fundovane odpovedeli. desetina ovalita nemuze mit vliv na pricinu tveho problemu. Ten pist bude klepat, ale jet by to melo normalne. Jak uz psali mnozi, kontrola gufer na klice. Predpokladam, ze karburator mas spravne nastveny a zapalovani pali dobre a presne.