Stránka 1 z 2
vytahlá ojnice
Napsal: 10 srp 2011, 17:39
od A6TDI
Zdar všeci, je možné aby oválná díra v ojnici na straně pístu o jednu desetinu byla příčinou problému s nevytočením vybracemy kouřem a nedostatkem výkonu ??
Vyměněno: Indučka , kondenzátor, svíčka , seřízeno , karburátor čistý i výfuk...palivo OK
jedná se o dvoutakt jawa 250
Re: vytahlá ojnice
Napsal: 10 srp 2011, 17:51
od Power156
A6TDI píše:Zdar všeci, je možné aby oválná díra v ojnici na straně pístu o jednu desetinu byla příčinou problému s nevytočením vybracemy kouřem a nedostatkem výkonu ??
Vyměněno: Indučka , kondenzátor, svíčka , seřízeno , karburátor čistý i výfuk...palivo OK
jedná se o dvoutakt jawa 250
co na to vag

Napsal: 10 srp 2011, 17:57
od Sniperfm
Power156:

Napsal: 10 srp 2011, 18:07
od A6TDI
že prej se tě mám zeptat ..rozume
snajprfm mi minule poradil nahovno tak se snaž aspon TY
Vag tady neni díkybohu nutný
Napsal: 10 srp 2011, 18:39
od Sniperfm
A6TDI: A v čem konkrétně?
Napsal: 10 srp 2011, 18:42
od A6TDI
bez dalších OT díky
říkals že se immo nedá odstavit a to je omyl..
Napsal: 10 srp 2011, 19:49
od misoVW
farba koure? ta vytahana ojnica bude sposobovat iba cinkanie motora. Ak mas spravny pomer oleja a benzinu a aj tak moc dymi na modro, je mozne ze ti prisava olej z prevodovky.
Napsal: 10 srp 2011, 19:50
od misoVW
btw: daj foto, mam rad tieto stroje

Napsal: 10 srp 2011, 19:52
od jirius1
Hoj, jestli si náhodou nenechal třeba hadru ve filtr tubusu, nebo filtr nahovno.
Re: vytahlá ojnice
Napsal: 10 srp 2011, 19:56
od bombastiq
A6TDI píše:oválná díra v ojnici na straně pístu o jednu desetinu-dvoutakt jawa 250
a to jako na tom se dá jet ? dyť to musí mlátit jak kovárna
jinak pokud si s tim jezdil
tak se připrav na výbrus
a pokud to budeš dělat tak rovnou ojnici na jehli a nový labyrinty
do bloku udělat križový mazaní + hafol dalších vychytávek
dyš dobře tak GO 6500,-
Napsal: 10 srp 2011, 20:55
od jericho-3
Desetina nehraje roli, maximálně bude cinkat, ale ani to ne...Vibrace vypadají na rozhozenou/rozcentrovanou/ kliku.../jestli motor jinak běží/--
Napsal: 11 srp 2011, 05:57
od jeescz
Koukni na gufera na klice.
Napsal: 11 srp 2011, 07:11
od slovacek.milos
já osobně bych na nic nekoukal vzal bych kliku válec a píst, zanesl padalíkovi do šardic, ten ví,
motor přetěsnil poskládal a jawa pojede jak raketa

Napsal: 11 srp 2011, 08:07
od Sniperfm
A6TDI píše:...říkals že se immo nedá odstavit a to je omyl..
Tohle si nejak nevybavuji a nejsem si vedom, ze bych neco takoveho rekl. Hod mi do SZ link...
K tvemu problemu uz mnozi fundovane odpovedeli. desetina ovalita nemuze mit vliv na pricinu tveho problemu. Ten pist bude klepat, ale jet by to melo normalne. Jak uz psali mnozi, kontrola gufer na klice. Predpokladam, ze karburator mas spravne nastveny a zapalovani pali dobre a presne.
Napsal: 11 srp 2011, 09:17
od A6TDI
misoVW píše:farba koure? ta vytahana ojnica bude sposobovat iba cinkanie motora. Ak mas spravny pomer oleja a benzinu a aj tak moc dymi na modro, je mozne ze ti prisava olej z prevodovky.
Přesně!!! je cynkot jakokdyž máš triangl a ozívá so to až od zadu od kola
kouř je býlej