Stránka 1 z 1
Mechanické vstřiky versus HDI
Napsal: 30 led 2007, 21:53
od kléma
Ahoj lidi. Opravdu jsou vstřiky HDI tak poruchové,alespoň se to dost často dočítám. Jsou prý dost náchylné na kvalitu nafty.Proč se ptám mám starší 2.1TD( v Ulysse) a zvažuju jestli si v uvozovkách polepšit a koupit o rok mladší HDI oba 80KW.Ptal jsem se jednoho mechanika a řekl mi právě že HDIčkem si pomůžu sotva o 1litr spotřeby dolů a jinak spíše negativa.Děkuju za Váíš názor-zajímají mě zkušenosti a případná složitost a cenová relace oprav-dík kléma
Napsal: 14 bře 2007, 15:34
od FrenkV
zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty

Napsal: 14 bře 2007, 22:42
od pett
Občas čerpadlo v nádrži odejde a někomu i vstřiky ,ale není to vůbec pravidlo které potká většinu HDI,sám jsem na jednom nalítal 160000 na dalším 85000 a ani u jednoho jsem o motoru vůbec nevěděl,snad až na řemenici které také občas odchází.Kamarád má na Xantii najeto už celkem 320000km a motor jak hodinky.Servisuju dost aut s motory HDI a vstřiky jsem za tu dobu viděl špatné třikrát (2* siemens) a to stejně bylo u všech podezření že jezdili na pochybnou naftu.
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba
Napsal: 15 bře 2007, 07:26
od Predator
FrenkV píše:zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty

vstrik se da sehnat i za 2000,-

Napsal: 15 bře 2007, 07:41
od FrenkV
Predator píše:FrenkV píše:zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty

vstrik se da sehnat i za 2000,-

když ho bude mít někdo doma tak ti ho třeba nechá i za 500kč ale to se asi nestane

jo a řemenice na klice odchází na vozech z roku 00-01 a starší se prodává kolem 3.000kč (nová 5.500kč) ale tak jak píše
pett je to záležitost né všech vozů,sám jsem si před měsícem koupil
Hdi a ukáže čas jak je spolehlivý

(má najeto 99.000km - čítám ale že měl víc a je to stočené,provoz Praha což je největší záhul

)
Napsal: 15 bře 2007, 07:52
od Csala
pett píše:Občas čerpadlo v nádrži odejde a někomu i vstřiky ,ale není to vůbec pravidlo které potká většinu HDI,sám jsem na jednom nalítal 160000 na dalším 85000 a ani u jednoho jsem o motoru vůbec nevěděl,snad až na řemenici které také občas odchází.Kamarád má na Xantii najeto už celkem 320000km a motor jak hodinky.Servisuju dost aut s motory HDI a vstřiky jsem za tu dobu viděl špatné třikrát (2* siemens) a to stejně bylo u všech podezření že jezdili na pochybnou naftu.
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba
Pani, zaujimalo by ma, jakym sposobom "pochybna nafta" poskodi vstreky. Co je na takej nafte spatne, ze znici vstreky
Jazdim totiz na naftu z Ukrainy uz 40 tis km, takze by ma to zaujimalo.
Inac, pani, neurazte sa, ale ako moze 2.0 HDI jazdit za 7 l/100km?
Nie je to nejak vela

Napsal: 15 bře 2007, 09:13
od FrenkV
no tak
csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/h

a špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu
dobrou naftu

Napsal: 15 bře 2007, 10:24
od pett
FrenkV píše:no tak
csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/h

a špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu
dobrou naftu

Přesně tak , u nafty nejde jen o to jak dobře hoří ,ale i o její čistotu a hlavně mazivost.Na starých vstřicích se opotřebení neprojevilo tak markantně jako na elekricky řízených, které jsou mnohem přesnější a tudíž i náchylnější.Ale není to zdaleka jen problémem HDI,jde spíš o systém, kterým je motor osazen a v tomto je Bosch docela O.K ,nejcitlivější na naftu je snad Delphi ,viz Ford TDCI
Napsal: 15 bře 2007, 13:11
od Csala
pett píše:FrenkV píše:no tak
csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/h

a špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu
dobrou naftu

Přesně tak , u nafty nejde jen o to jak dobře hoří ,ale i o její čistotu a hlavně mazivost.Na starých vstřicích se opotřebení neprojevilo tak markantně jako na elekricky řízených, které jsou mnohem přesnější a tudíž i náchylnější.Ale není to zdaleka jen problémem HDI,jde spíš o systém, kterým je motor osazen a v tomto je Bosch docela O.K ,nejcitlivější na naftu je snad Delphi ,viz Ford TDCI
Tak diky za info. Vodu v nafte mi snad vsetku zachyti filter, a benzin v nafte bratia Ukrainci snad nemaju, pretoze je drahsi ako nafta
Smrdi to sice, jak keby ste utopili komedianta, ale taha dobre

A cerpadlo mam Bosch
