Stránka 1 z 1

Mechanické vstřiky versus HDI

Napsal: 30 led 2007, 21:53
od kléma
Ahoj lidi. Opravdu jsou vstřiky HDI tak poruchové,alespoň se to dost často dočítám. Jsou prý dost náchylné na kvalitu nafty.Proč se ptám mám starší 2.1TD( v Ulysse) a zvažuju jestli si v uvozovkách polepšit a koupit o rok mladší HDI oba 80KW.Ptal jsem se jednoho mechanika a řekl mi právě že HDIčkem si pomůžu sotva o 1litr spotřeby dolů a jinak spíše negativa.Děkuju za Váíš názor-zajímají mě zkušenosti a případná složitost a cenová relace oprav-dík kléma

Napsal: 14 bře 2007, 15:34
od FrenkV
zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty :-D

Napsal: 14 bře 2007, 22:42
od pett
Občas čerpadlo v nádrži odejde a někomu i vstřiky ,ale není to vůbec pravidlo které potká většinu HDI,sám jsem na jednom nalítal 160000 na dalším 85000 a ani u jednoho jsem o motoru vůbec nevěděl,snad až na řemenici které také občas odchází.Kamarád má na Xantii najeto už celkem 320000km a motor jak hodinky.Servisuju dost aut s motory HDI a vstřiky jsem za tu dobu viděl špatné třikrát (2* siemens) a to stejně bylo u všech podezření že jezdili na pochybnou naftu.
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba

Napsal: 15 bře 2007, 07:26
od Predator
FrenkV píše:zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty :-D
vstrik se da sehnat i za 2000,- 8)

Napsal: 15 bře 2007, 07:41
od FrenkV
Predator píše:
FrenkV píše:zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty :-D
vstrik se da sehnat i za 2000,- 8)
když ho bude mít někdo doma tak ti ho třeba nechá i za 500kč ale to se asi nestane ;) jo a řemenice na klice odchází na vozech z roku 00-01 a starší se prodává kolem 3.000kč (nová 5.500kč) ale tak jak píše pett je to záležitost né všech vozů,sám jsem si před měsícem koupil Hdi a ukáže čas jak je spolehlivý :) (má najeto 99.000km - čítám ale že měl víc a je to stočené,provoz Praha což je největší záhul (noteeth) )

Napsal: 15 bře 2007, 07:52
od Csala
pett píše:Občas čerpadlo v nádrži odejde a někomu i vstřiky ,ale není to vůbec pravidlo které potká většinu HDI,sám jsem na jednom nalítal 160000 na dalším 85000 a ani u jednoho jsem o motoru vůbec nevěděl,snad až na řemenici které také občas odchází.Kamarád má na Xantii najeto už celkem 320000km a motor jak hodinky.Servisuju dost aut s motory HDI a vstřiky jsem za tu dobu viděl špatné třikrát (2* siemens) a to stejně bylo u všech podezření že jezdili na pochybnou naftu.
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba
Pani, zaujimalo by ma, jakym sposobom "pochybna nafta" poskodi vstreky. Co je na takej nafte spatne, ze znici vstreky :?
Jazdim totiz na naftu z Ukrainy uz 40 tis km, takze by ma to zaujimalo.
Inac, pani, neurazte sa, ale ako moze 2.0 HDI jazdit za 7 l/100km?
Nie je to nejak vela :?

Napsal: 15 bře 2007, 09:13
od FrenkV
no tak csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/h ;) a špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu dobrou naftu (noteeth)

Napsal: 15 bře 2007, 10:24
od pett
FrenkV píše:no tak csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/h ;) a špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu dobrou naftu (noteeth)
Přesně tak , u nafty nejde jen o to jak dobře hoří ,ale i o její čistotu a hlavně mazivost.Na starých vstřicích se opotřebení neprojevilo tak markantně jako na elekricky řízených, které jsou mnohem přesnější a tudíž i náchylnější.Ale není to zdaleka jen problémem HDI,jde spíš o systém, kterým je motor osazen a v tomto je Bosch docela O.K ,nejcitlivější na naftu je snad Delphi ,viz Ford TDCI

Napsal: 15 bře 2007, 13:11
od Csala
pett píše:
FrenkV píše:no tak csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/h ;) a špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu dobrou naftu (noteeth)
Přesně tak , u nafty nejde jen o to jak dobře hoří ,ale i o její čistotu a hlavně mazivost.Na starých vstřicích se opotřebení neprojevilo tak markantně jako na elekricky řízených, které jsou mnohem přesnější a tudíž i náchylnější.Ale není to zdaleka jen problémem HDI,jde spíš o systém, kterým je motor osazen a v tomto je Bosch docela O.K ,nejcitlivější na naftu je snad Delphi ,viz Ford TDCI
Tak diky za info. Vodu v nafte mi snad vsetku zachyti filter, a benzin v nafte bratia Ukrainci snad nemaju, pretoze je drahsi ako nafta ;)
Smrdi to sice, jak keby ste utopili komedianta, ale taha dobre (noteeth)
A cerpadlo mam Bosch 8)