Stránka 1 z 2

MB C220 CDI dobíjení

Napsal: 25 srp 2011, 17:23
od pit00
Chlapi, u MB 220 CDI, rok 2002 se mi ukazuje na palubním počítači červený symbol baterie. Při měření dobíjení na volnoběh je na baterce 12V, když zvýším otáčky motoru, napětí stoupne na 14,5V. Je to u MB normální, nebo má dobíjet už při volnoběhu? Měl by tam být alternátor řízený řídící jednotkou, proto se na to ptám....

Napsal: 25 srp 2011, 21:38
od Ladas
už při volnoběhu nejni to š 120 ;)

a koukal jsi na uhlíky?

Napsal: 25 srp 2011, 21:48
od jarri 1
alebo regulator

Napsal: 26 srp 2011, 06:05
od pit00
Alternátor je po kontrole, jsou tam vyměněny sběrací kroužky na rotoru a regulátor. Předtím to nedobíjelo vůbec.....

Napsal: 27 srp 2011, 07:09
od E250TD
Není mi jasné,proč to na volnoběh dává jen 12V. Byl motor nastartován a zapnut nějaký odběr,třeba světla ? Pro ujasnění,cca 12hodin po ukončení nabíjení,nebo jízdy musíš naměřit minimal 12.3V ,ideal 12.5-12.8V,při běžícím motoru bez odběru ..13.8-15 V.

Napsal: 27 srp 2011, 07:16
od pit00
Po nastartování se napětí vůbec nezvedne, až přidám trochu plyn a zvýším otáčky tak na 1500 ot./min. tak dává 14,4V a když pak otáčky spadnou na volnoběh, tak zase nic a napětí pomalu klesne na napětí akumulátoru. A je úplně jedno, jestli mám zaplé nebo vyplé spotřebiče. Samozřejmě, že při zaplých spotřebičích je napětí asi o 0,5 V nižší.

Napsal: 27 srp 2011, 08:48
od E250TD
Na mne to dělá dojem,že umřela baterie. Zkus měření .

Napsal: 30 srp 2011, 19:33
od jonyr
220 má vodníka altík ne ?

Napsal: 31 srp 2011, 19:55
od pit00
jj, je tam vodou chlazený altík....

Napsal: 06 led 2012, 23:58
od podivoc
mam stejnej problem,v centralni elektrice pise zavadu svorka 61-rizeni alternatoru,jinak dobiji,akorat na volnobeh ne.zkousel jsem uz 3alter a menit centralni elektriku a nicVyresils?

Napsal: 07 led 2012, 00:39
od dav55
na regulator vedou dva drary nebo jeden? je ted resim modusa a ten porad prebiji. pomalu se priklanim k teorii, neni repas jako repas. Jako ten dil neni tak sup tam nahradu.na stolici funguje tak co chces. auto naje 38tis.

Napsal: 07 led 2012, 07:18
od geo
je v něm vubec regulator nebo to reguluje jednotka jako u chryslera.pokud je bez regulatoru tak se zeptej jestli není novej soft do jednotky.Jinak by to chtelo změřit signal z jednotky.

Napsal: 07 led 2012, 13:33
od podivoc
je tam regulator,vedou tam dva draty,diag porad vyhazuje svorka 61 preruseni,kdyz to odpojim od alt a zatizim zarovickou tak se me tu zavadu podari vymazat,jinak ne.ani na odpory nereaguje.zkousel jsem menit alt puvodni bosch i novy valeo a porad to stejny.auto dobiji dobre,jen na volnobeh ne.buzeni 10v.menil jsem i centralni elektriku-porad to stejny.viano 2,2cdi

Napsal: 07 led 2012, 14:09
od ROMEK
u akých otáčkách motoru to dobíja jak má?

Napsal: 07 led 2012, 17:48
od podivoc
hned jakmile se mirne zvednou,14v.Vdobijeni problem neni spis potrebuju odstranit tu zavadu,buzeni 10v...