Stránka 1 z 4

NEPRAVIDELNY CHOD 130 PD

Napsal: 31 srp 2011, 06:24
od sniper--
Ahoj,potreboval bych poradit,resim tu passata rok02 130PD AVF. Studenej nechce chytit a na volnobeh i po zahrati se trepe jak ratlik, Vag sanozdrejme nic nehlasil,pole 13 hodnoty Ok,teda vse kolem + - 0 ale v poli 15 to ukazuje vstrik.mnozstvi max do 2ml/g a aktualni spotreba skace z 0 na 0,2 !! Cerpadlo v nadrzi sice nedela ten povestnej prujmovej zvuk ale po otoceni klicku davku nafty vycerpa. Filtr jsem vyloucil,protoze v kopci pod plynem jede normalne a ani neskubne.Nenapada nekoho neco?

Napsal: 31 srp 2011, 10:02
od PeSko
konektor na vstřiku ?

Napsal: 31 srp 2011, 10:07
od sniper--
to mi taky napadlo, je mozny ale ze by v tom pripade kanal 13 ukazoval vsechy pole? Nebo by tam byla nejaka hodnota... Je fakt ze tam byla u jednoho vstriku 0,0 a ani to nijak nekolisalo. Ale chova se to tak jako kdyby tu a tam jeden valec vynechaval

Napsal: 31 srp 2011, 19:58
od pit00
Nejdříve se mrkni na ty konektory na vstřikovačích..........

Napsal: 01 zář 2011, 09:59
od mgbiker
hmm, kamos mal minule velmi podobny problem co robili v servise, teda aspon priznaky podobne a nakoniec to bolo turbo, vravel ze sam sa s tym nestretol este ani nechapal - bola zlomena hriadelka, na jednej strane chytil vrtulku a na druhej zatocil a este zaujimavejsie bolo ze auto ani neslo tak zle ako bez turba :?
Snad to nebude tvoj pripad.

Napsal: 01 zář 2011, 10:18
od sniper--
Tomu se mi ani verit nechce ze by to mohlo jezdit :o K tem kontaktum u vstriku,je mozny kdyby to vynechavalo diky nim,ze by to Vag nehlasil v pameti zavad?

Napsal: 01 zář 2011, 11:41
od PeSko
sniper-- píše:Tomu se mi ani verit nechce ze by to mohlo jezdit :o K tem kontaktum u vstriku,je mozny kdyby to vynechavalo diky nim,ze by to Vag nehlasil v pameti zavad?
vag to nutně zaregistrovat nemusí,muže se tam jednat jen o přechodovej kontakt napi*u a "zakopává" to i když se to ohřeje? nebo je to lepší

Napsal: 01 zář 2011, 11:47
od sniper--
Za studena sem to neslysel ale prej to dyl startuje a dela to i za studena. Jediny na co jsem ve Vagu prisel byla ta aktualni spotreba 0,0 az 0,2 a vstrij.mnozstvi 2,0 pritom by to melo bejt spotreba kolem 0,8 a vstrik mn. kolem 6mlg ze?

Napsal: 01 zář 2011, 14:12
od Losky
Jestli mohu, rád bych se taky zeptal. Na moji octavii to občas začne lehce pocukávat při 3500ot, dělalo to tak jednou týdně a jen na trojku a dnes jsem předjížděl co se dalo a na čtyřku to při 150 začlo cukat asi ve vteřinových intervalech. Ve vagu mám poruchu snímače abs na zadnim L kole. Ta tam zůstává a byla tam ještě jedna a to nějaká chyba u ř.j, ale ta šla vymazat. Může to být palivákem?

Napsal: 01 zář 2011, 18:50
od Huml
sniper-- píše:Za studena sem to neslysel ale prej to dyl startuje a dela to i za studena. Jediny na co jsem ve Vagu prisel byla ta aktualni spotreba 0,0 az 0,2 a vstrij.mnozstvi 2,0 pritom by to melo bejt spotreba kolem 0,8 a vstrik mn. kolem 6mlg ze?
zkontoluj jestli jsou tam vstřiky k jednotce motoru jaký mají být ;)

Napsal: 01 zář 2011, 21:26
od sniper--
rek bych ze urcite,to auto normalne doposledka jezdilo krasne....

Napsal: 01 zář 2011, 21:41
od Huml
a když se třeba pustí klima, zvedne se vstřikovaná dávka, nesrovná se ten chod?

Napsal: 02 zář 2011, 06:54
od sniper--
tak to se priznam ze jsem nezkousel.....

Napsal: 08 zář 2011, 12:12
od Pleskot
Ahoj, a když se to zapnutím klimatizace srovná ? Motor je neklidný za studena, za tepla jenom velmi zřídka "zakopne" na volnoběh. Je to taky 1,9 PD. Jenom přihnout kontakty na vstřikách? V kanálu 13 taky téměř 4 nuly (do +-0,2), akurát spotřeba volnoběh 1,0 l/h ....Děkuji za radu

Napsal: 08 zář 2011, 12:33
od Spectre868
Snáď bude niekto vedieť poradiť....AVF-ko, pri brzdení motorom občas šklbne, evidentne vstrekne aj vtedy, keď by nemal, na palubáku poskočí spotreba z 0,0 na 0,2, potom sa zase vráti na nulu, objavuje sa to náhodne. Pri zrýchľovaní, alebo ustálenej jazde bez problémov. Pretrvalo aj po výmene dvojhmoty.