Stránka 1 z 1

Proč 1Z

Napsal: 03 úno 2007, 21:22
od nomac
Ahoj kluci, jsem tady celkem nováček tak zatím jen čtu. Prčetl jsem tady někde ze s upravou motoru 1Z jen opatrně. Tak by mě zajímalo proč? Mám Toledo r.v.96 a zrovna tento motor. Dík :?

Napsal: 03 úno 2007, 21:37
od Fantik
Praskají písty. (noteeth)

Napsal: 04 úno 2007, 15:23
od go.vojta
jojo mají to z méně odolného matrošu.. pokud chceš tunit tak musíš vyměnit písty nebo motor..

Napsal: 04 úno 2007, 17:32
od nomac
tak to je teda pěkně na prd. :(

Napsal: 05 úno 2007, 09:49
od Libor Hanzal
Já mám 1Z v G2 trysky,turbo 130plus čip a najeto 22000.Zatím žádnej problém.

Napsal: 05 úno 2007, 13:54
od Dawee
Libor Hanzal píše:Já mám 1Z v G2 trysky,turbo 130plus čip a najeto 22000.Zatím žádnej problém.
Já trysky a čip a taky v pohodě.

Napsal: 05 úno 2007, 14:34
od m303
nomac : ber to s tej lepsej stranky urcite lacnejsie a rychlejsie zozenies AGR piesty do tvojho 1Z motora ako by si zhanal 1Z zotrvak do nejakeho ineho. :-)

Napsal: 05 úno 2007, 14:34
od chucky
Dawee píše:
Libor Hanzal píše:Já mám 1Z v G2 trysky,turbo 130plus čip a najeto 22000.Zatím žádnej problém.
Já trysky a čip a taky v pohodě.
opatrně na ty stařečky, kluciii (noteeth)

Napsal: 05 úno 2007, 15:37
od Bóďa
Též jsem měl Sprinty, 130PS turbo a OK ( motor měl najeto jen 40000km ), ale 1Z a první AHU definitivně pohřbí Race 520. Ani nezkoušet. To mi věřte. :)
Stejně bych si s 1Z moc nezahrával.

Napsal: 05 úno 2007, 16:40
od frenky
Bóďa píše:Též jsem měl Sprinty, 130PS turbo a OK ( motor měl najeto jen 40000km ), ale 1Z a první AHU definitivně pohřbí Race 520. Ani nezkoušet. To mi věřte. :)
Stejně bych si s 1Z moc nezahrával.
Jaké je to číslo u těch AHU, kde je ta změna k lepšímu?

Napsal: 05 úno 2007, 18:08
od m303
frenky : niekde to tu najdes bolo to nieco cez 107 tisic. Tam uz boli dobre piesty ale zase do nejakych tiez okolo 100 tisic boli jednohmotne zotrvaky ale na tomto fore su presne hodnoty od problematiky znalych ludi hladaj 107 a uvidis.

Napsal: 05 úno 2007, 20:39
od Bóďa