Prosím Vás o radu nesetkal se někdo se závadou
01618 P0652 000
referenční napětí snímače " B "
příliš malý staticky
čteno vas 5052 a ani přes řízené funkce jsem to nerozlouskl.
auto nechce chytat za studena i za tepla je to stejné|!
Bliká kontrolka žhavení jde vytočit do 3500 ot. a v bloku měřených hodnot to vypadá na egr ventil má větší propustnost. a je otevřený na 100%.
Otázka zůstává co je snímač "B!.
Dík za info.
oc II 2008 BLS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
17036/P0652/001618
Obsah
[hide]
1 17036/P0652/001618 - Sensor referenčního napětí B: Příliš nízký
1.1 Možné příčiny
1.2 Možné řešení
1.3 Zvláštní poznámky
17036/P0652/001618 - Sensor referenčního napětí B: Příliš nízký
Možné příčiny
Zapojení / konektory / tlaku sacího potrubí Sensor (G31), vadné
Sacího potrubí snímačem tlaku (G31), vadné
Motor Control Module vadné
Možná řešení
Zkontrolujte zapojení / konektory / tlaku sacího potrubí Sensor (G31)
Kontrola / Nahradit sacího potrubí snímačem tlaku (G31)
Výměna motorového Control Module
Speciální poznámky
Když nalezený v 1,9 l TDI (BEW):
Zkontrolujte, atmosférický tlak (010,2 MVB) a sacího potrubí snímačem tlaku (MVB 010,3). Obě hodnoty porovnejte s vypnutým motorem, musí být tolerance + / - 50 mbar.
Zkontrolujte, zda variabilní geometrií turbodmychadla (VNT).
Kategorie : chybových kódů
Obsah
[hide]
1 17036/P0652/001618 - Sensor referenčního napětí B: Příliš nízký
1.1 Možné příčiny
1.2 Možné řešení
1.3 Zvláštní poznámky
17036/P0652/001618 - Sensor referenčního napětí B: Příliš nízký
Možné příčiny
Zapojení / konektory / tlaku sacího potrubí Sensor (G31), vadné
Sacího potrubí snímačem tlaku (G31), vadné
Motor Control Module vadné
Možná řešení
Zkontrolujte zapojení / konektory / tlaku sacího potrubí Sensor (G31)
Kontrola / Nahradit sacího potrubí snímačem tlaku (G31)
Výměna motorového Control Module
Speciální poznámky
Když nalezený v 1,9 l TDI (BEW):
Zkontrolujte, atmosférický tlak (010,2 MVB) a sacího potrubí snímačem tlaku (MVB 010,3). Obě hodnoty porovnejte s vypnutým motorem, musí být tolerance + / - 50 mbar.
Zkontrolujte, zda variabilní geometrií turbodmychadla (VNT).
Kategorie : chybových kódů
no tohle jsem našel ale co s tím
http://translate.googleusercontent.com/ ... _D_QD8fSIw
vše se motá kolem napětí ale to je vpořádku
P0652 Sensor B referenčního napětí obvodu nízké všude jen toto
Re: oc II 2008 BLS
Vyriesil si to? Mam rovnaky problem na VW Transporter.Roman 101 píše:Prosím Vás o radu nesetkal se někdo se závadou
01618 P0652 000
referenční napětí snímače " B "
příliš malý staticky
čteno vas 5052 a ani přes řízené funkce jsem to nerozlouskl.
auto nechce chytat za studena i za tepla je to stejné|!
Bliká kontrolka žhavení jde vytočit do 3500 ot. a v bloku měřených hodnot to vypadá na egr ventil má větší propustnost. a je otevřený na 100%.
Otázka zůstává co je snímač "B!.
Dík za info.