DOTAZ BYL VE STARÉM FORU :MÁM TAKOVÝ PROBLÉM , KDYŽ JE VENKU POD NULOU TŘEBA -5C , TAK NASTAETUJI OCTAVII 1.9 81KW A OZVE SE MI PÍSKÁNÍ A BLIKÁ ČERVENĚ CHLADÍCÍ VODA. UJEDU KOUSEK ASI 300 METRŮ A VYPNU MOTOR A ZNOVA NASTARTUJI A NĚKDY TO PŘESTANE A NĚKDY TO MUSÍM UDĚLAT TŘEBA TŘIKRÁT. HLADINU MÁM U MAXIMA V NADRŽCE A VČERA JSEM MĚŘIL HUSTOTU SICE MĚLA VODA TEPLOTU ASI 8 C, NAMĚŘIL JSEM -40 C. MŮŽU TO ZMĚŘIT JEŠTĚ PŘI 20C. MŮŽE TE MI NĚKDO PORADIT ČÍM TO JE ŽE TO BLIKÁ?
TAK JSEM MĚŘIL KAPALINU PŘI 20C UKAZOVALA MI DO -35C TAKŽE OK. VZAL JSEM NOŽÍK A OČISTIL JSEM ELEKTRODY VYPADALY ČISTĚ ALE MOHL NA NICH BÝT NĚJAKY NEPRŮHLEDNÝ SAJRAJT. A OD TÉ DOBY TO UŽ NEUDĚLALO ANI PŘI VENKOVNÍ TEPLOTĚ -20C
Jasne ze tam mohol byt sajrajt ktory ti skratoval elektrody.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Tenhle problém mám taky a už jsem o tom dost přečetl na několika fórech. Někdy pomáhá přesně to, co jsi udělal - očistit elektrody a někdy nepomáhá nic. Ani výměna celé nádržky, čidla, kapaliny... Taky se chystám na ty elektrody, tak doufám, že to zabere... Taky někdo doporučoval ty elektrody přihnout blíž k sobě.
J.
opravujem to takymto sposobom:v prvom rade vypustim chladiacu kvapalinu odmontujem vyrovnavaciu nadobku odmastim ju .Ak ma chladiaca kvapalina viac ako 3 roky vymienam ju za novu.Niekedy musim preplachnut cely chladiaci system pripravkom sabesto.
Jo jak jsem odebral tu chladící kapalinu a vzal ji domu at ji můžu změřit při 20C tak jsem si všiml uplně malinkých částic barva bílá ale byly opravdu malinké . Mám tam chladící kapalinu G12 jé možné že tam je už 5let mám ji v létě vyměnit?
Mě to Laurin dělal taky a stačilo malinko přihnout eletrody k sobě a už to nedělá ani v -12.Ale pozor aby se nedotkly uplně, to by se mohlo v budoucnu nevyplatit
Tak jsem se stal taky obětí tohoto žertu z kontrolkou,začala blikat červená tak jsem hodil brzdu chcíp pekáč a letim do motoru juknout co se děje,vody dost,vše ok,tak i Seat na to bude trpět čico,děkuji za rady jdu to umjet a poladit nádobku.
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Zdendas píše:Mě to Laurin dělal taky a stačilo malinko přihnout eletrody k sobě a už to nedělá ani v -12.Ale pozor aby se nedotkly uplně, to by se mohlo v budoucnu nevyplatit
tohle jsem dělal o víkendu - měnil jsem budíky na PC a sotva jsem to oživil tak na mě bafla tahle červená kontrolka tak jsem lehce přihnul elektrody a ok. zajímavý je že na starejch budíkách to nedělalo asi maj jinou citlivost. jinak to někdy taky svítí proto že je palubní napětí v danou chvíli nižší - proto stačí auto po chvíli znovu nastartovat ( stejně takhle občas zazlobí i ESP).
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
me to dela taky na pasiku B4 1.9 TDI . cetl jsem na foru ze mam zkusit ocistit a prihnout elektrody . ale vubec se k nim nemuzu dostat . jde to nejak nebo su uplne blbej ze sem na to neprisel ?