Stránka 1 z 1

VÝSTRAHA CHLADÍCÍ KAPALINY

Napsal: 25 led 2006, 12:38
od TURBO
DOTAZ BYL VE STARÉM FORU :MÁM TAKOVÝ PROBLÉM , KDYŽ JE VENKU POD NULOU TŘEBA -5C , TAK NASTAETUJI OCTAVII 1.9 81KW A OZVE SE MI PÍSKÁNÍ A BLIKÁ ČERVENĚ CHLADÍCÍ VODA. UJEDU KOUSEK ASI 300 METRŮ A VYPNU MOTOR A ZNOVA NASTARTUJI A NĚKDY TO PŘESTANE A NĚKDY TO MUSÍM UDĚLAT TŘEBA TŘIKRÁT. HLADINU MÁM U MAXIMA V NADRŽCE A VČERA JSEM MĚŘIL HUSTOTU SICE MĚLA VODA TEPLOTU ASI 8 C, NAMĚŘIL JSEM -40 C. MŮŽU TO ZMĚŘIT JEŠTĚ PŘI 20C. MŮŽE TE MI NĚKDO PORADIT ČÍM TO JE ŽE TO BLIKÁ?

TAK JSEM MĚŘIL KAPALINU PŘI 20C UKAZOVALA MI DO -35C TAKŽE OK. VZAL JSEM NOŽÍK A OČISTIL JSEM ELEKTRODY VYPADALY ČISTĚ ALE MOHL NA NICH BÝT NĚJAKY NEPRŮHLEDNÝ SAJRAJT. A OD TÉ DOBY TO UŽ NEUDĚLALO ANI PŘI VENKOVNÍ TEPLOTĚ -20C :-D :-D

Napsal: 25 led 2006, 15:47
od Raptor181
Jasne ze tam mohol byt sajrajt ktory ti skratoval elektrody.

Napsal: 25 led 2006, 16:20
od juba
Tenhle problém mám taky a už jsem o tom dost přečetl na několika fórech. Někdy pomáhá přesně to, co jsi udělal - očistit elektrody a někdy nepomáhá nic. Ani výměna celé nádržky, čidla, kapaliny... Taky se chystám na ty elektrody, tak doufám, že to zabere... Taky někdo doporučoval ty elektrody přihnout blíž k sobě.
J.

Napsal: 25 led 2006, 20:21
od zdenace
Jo, to je problém a dělají to i fábie, někdy pomůže očistit ty elektrody.

Napsal: 25 led 2006, 21:14
od dodiak
opravujem to takymto sposobom:v prvom rade vypustim chladiacu kvapalinu odmontujem vyrovnavaciu nadobku odmastim ju .Ak ma chladiaca kvapalina viac ako 3 roky vymienam ju za novu.Niekedy musim preplachnut cely chladiaci system pripravkom sabesto.

Napsal: 26 led 2006, 06:58
od TURBO
Jo jak jsem odebral tu chladící kapalinu a vzal ji domu at ji můžu změřit při 20C tak jsem si všiml uplně malinkých částic barva bílá ale byly opravdu malinké . Mám tam chladící kapalinu G12 jé možné že tam je už 5let mám ji v létě vyměnit? :?

Napsal: 26 led 2006, 08:03
od kartmen
Vyměnit! Životnost je max 5 let, ale jestli máš káru venku, tak bych investoval čstěji!

Napsal: 04 bře 2006, 23:36
od maha1
nejlépe a 100% pomáhá výměna exp. nádobky a výměna chl. kapaliny-je dop. po 5 letech.rada mehanika z autor. servisu

Napsal: 05 bře 2006, 10:19
od Zdendas
Mě to Laurin dělal taky a stačilo malinko přihnout eletrody k sobě a už to nedělá ani v -12.Ale pozor aby se nedotkly uplně, to by se mohlo v budoucnu nevyplatit ;)

Napsal: 06 bře 2006, 12:17
od Matrix
Také mi to občas udělá, ale když se pak voda trochu"okulí" tak to zhasne. Zatím to neřeším, ale asi bych měl :)

Napsal: 06 bře 2006, 12:22
od kartmen
Mě to udělalo jenom jednou někde před dvěma měsícema, tak to zatim neřešim, prostě neřešim :-) :-)

Napsal: 15 bře 2006, 11:26
od Sokolda
Tak jsem se stal taky obětí tohoto žertu z kontrolkou,začala blikat červená tak jsem hodil brzdu chcíp pekáč a letim do motoru juknout co se děje,vody dost,vše ok,tak i Seat na to bude trpět čico,děkuji za rady jdu to umjet a poladit nádobku. :D

Napsal: 15 bře 2006, 12:56
od martex
Zdendas píše:Mě to Laurin dělal taky a stačilo malinko přihnout eletrody k sobě a už to nedělá ani v -12.Ale pozor aby se nedotkly uplně, to by se mohlo v budoucnu nevyplatit ;)
tohle jsem dělal o víkendu - měnil jsem budíky na PC a sotva jsem to oživil tak na mě bafla tahle červená kontrolka tak jsem lehce přihnul elektrody a ok. zajímavý je že na starejch budíkách to nedělalo asi maj jinou citlivost. jinak to někdy taky svítí proto že je palubní napětí v danou chvíli nižší - proto stačí auto po chvíli znovu nastartovat ( stejně takhle občas zazlobí i ESP). ;)

Napsal: 15 bře 2006, 16:40
od SLAMAK
me to dela taky na pasiku B4 1.9 TDI . cetl jsem na foru ze mam zkusit ocistit a prihnout elektrody . ale vubec se k nim nemuzu dostat . jde to nejak nebo su uplne blbej ze sem na to neprisel ?