Saxo 1.1 ako spravne ovzdusnit chladiaci system

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lubo188
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2008, 15:30

Saxo 1.1 ako spravne ovzdusnit chladiaci system

Příspěvek od lubo188 »

Zdar menil som nemrzku na tomto aute nalial som novu, potom som odsroboval ovzdusnovak ktory je pri/pod stieracmi teda za motorom no voda ani vzduch z neho akosi nejdu motor je zohriaty, ventilator huci termostat je otvoreny ale voda len pomaly frka je to v pohode? kedy ho mam nasrobovat spet? ked pridam viacej a potom uberem vtedy zacne voda striekat prudom potom zase len trosku frka? poradte ako to spravne ovzdusnit diky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bacha , tady se to blbě odvzdušnuje, je třeba při výměně vědět, kolik se vypustilo a stejný obsah tam dostat..Lej tam za klidu vodu, dokud nepoteče z odvzdušnováku, povol nejvyšší hadici a lej a lej,nech odstát, atd..Až to začne topit, začínáš vítězit..Při běhu musí jít souvislý proud z odvzdušnováku.Nebo strč do chladiče/expanzky / hadici s flaškou/aby byla výš/ do které nalij vodu a nastartuj . :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

1. odvzdušňovák je na chladiči, 2. na tělese termostatu (mosazný imbus M6) a poslední je na hadici topení. Odvzušňuje se to přetlakem, takže musíš nějak fouknout do chladiče přes zátku.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
lubo188
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2008, 15:30

Příspěvek od lubo188 »

nestaci len liat vody pri vypnutom motore aby zo vsetkych troch tiekla voda?
Odpovědět

Zpět na „Citroën“