Jaký máte názor na turbo GT2052V na motoru AFN ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Jaký máte názor na turbo GT2052V na motoru AFN ?

Příspěvek od Dawe »

Jaký máte názor na Turbo GT2052V pro motor AFN mechanika 11mm pístek + trysky 150P764 + chladič vzduchu implantovaný do VW T3. Vzhledem k tomu, že díky převodovce se otáčky pohybují dost často mezi 3500 + 4500. Nebo je pro charakteristiku průběhu výkonu vhodnější GT1749V ?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

pro tyhle otacky je to turbo ok, ale pocitej stim ze do 2500 se tomu moc chtit nebude
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

osobne by som radsej zvolil verziu zo 1749 k voli tomu ze mas kratku skrinu a nevyuzijes vykon toho motora. Ak sa jedna o turbo z 2,5 tdi 2052 tak to neries ak nedostanes auto pod vykon alebo ak nechces tahat vlek s autom hore 10 percentnym stupanim 130 km/h na 5 ke. (LOL) . so spravnymi tryskami a 1749 sa aj tak da dostat niekde od 160 do 170 ps pri priaznivom priebehu momentu. ale tbd a trysky niesu vsetko.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Má úvaha je o tom, že u tak krátké převodovky jakou mají T3 bych využil vyšších otáček motoru. Díky tomu, že se motor často pohybuje za hranicí 2500 otáček bych viděl GT2052V. Z toho plyne, že není až tak potřeba výkon v malých otáčkách. Ale nechám si poradit od zkušených ladičů TDi.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Nepoučitelnej... (noteeth)
Jak píše BH motor- jestli to nechceš prohánět, je to akorát na škodu.
Trochu moc těžký auto, s krapet větším odporem vzduchu :D, abys využíval motor jen od 2500 do 4500ot. ( a ještě s mechanikou ). Navíc chudák motor.
130PS turbo je akorát. Už mi věř. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Mám tvá slova na paměti Bóďo, ale stále jsem nad tím špekuloval. Vždyť víš, jak to je s těma našema krabičkama. Už jsem ve fázi, že mi chybí jen turbína, tak se ve mě projevuje syndrom neustáleho řešení kutila domácího. Dobrá. Díky za názory. Pouštím z hlavy GT2052V a jdu do 130-tikoňovky.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Dawe píše:Mám tvá slova na paměti Bóďo, ale stále jsem nad tím špekuloval. Vždyť víš, jak to je s těma našema krabičkama. Už jsem ve fázi, že mi chybí jen turbína, tak se ve mě projevuje syndrom neustáleho řešení kutila domácího. Dobrá. Díky za názory. Pouštím z hlavy GT2052V a jdu do 130-tikoňovky.
j abych zase daval jedine GT2052V a vic :) , poku se ti stim chce delat tak bych to neresil
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Otázka GT2052V nebo GT1749V mě napadla právě v souvislosti s krátkou převodovkou X otáčky motoru. Právě u T3 se díky převodovce moc nevyužívá nízkých otáček spíše se motor často točí přes 3500 otáček. U GT1749V je nástup turba od malých otáček motoru a průběh optimálního plnění je konstruován do středních otáček motoru. Naopak GT2052V díky tomu, že je konstruováno pro 6-tiválec je jeho nástup, při použití na 1,9TDi, posunut do středních otáček, jak uvádí Molevsko 2500 otáček a tím pádem jeho optimální plnění je ve vyšších otáčkách. Další otázkou je, že u mého motoru nepotřebuji až tak vysoký plnící tlak, jaký dokáže poskytnout GT2052V. Protože stejně musím udělat adaptér pro uchycení tubra, takže mi je jedno jaké použiju. Jen jsem položil otázku: používané otáčky motoru X průběh plnícího tlaku turba.
Naposledy upravil(a) Dawe dne 12 úno 2007, 09:38, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

a kde na tom vyuzijes ten vykon s 2052 ? A este maly detail, ked chces experimentovat tak tam daj turbinu 1852, ktora ma A/R priblizne stejny ako 1749 a bude to efektivnejsie plnit od spodku. Ty nechapes tomu ze ked jazdis na 3000 otackach , nemusis vyuzivat ani 1/3 mozneho poskytnuteho vykonu. To je to co som ti pisal ze ak nechces chodit 130 s vlekom hore 10 percentnym stupanim :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Já to naprosto chápu. Je to prostě úděl krátké převodovky. Nechci experimentovat, ale zdálo se mi, že je to vhodné téma, které se netýká pouze mne. Díky za názory.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

no myslim, ze s 2052 si v tyhle konfiguaci k nicemu extra nepomuzes. navíc ta skřín.... neresil bych to. rači bych resil tu skrin
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ano aj. :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

U GT1749V je nástup turba od malých otáček motoru a průběh optimálního plnění je konstruován do středních otáček motoru.
Chceš vidět, co umí GT1749VA ve 4800 otáčkách? (noteeth)
Ta je pro ten motor jako stvořená. :)
Až budeš dělat tu megadlouhou převodovku :), mysli na chlazení oleje. ;)
Kroutící moment TDI je totiž pro tyhle staré převodovky poprava...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Chcel si povedat co robi 1749 od 2000 do 4800 otacok :D :D :D . Beha mi to v 2 passatoch, jeden v prahe jeden na slovensku oba afn a je to konecna. Ked to zatne tak to taha po koniec a to tam su este povodne vstrekovace a b5+ 130ps pd si to dava ako zakusky
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tím jsem myslel, že umí víc, než střední otáčky. :)
U GT1749V je nástup turba od malých otáček motoru a průběh optimálního plnění je konstruován do středních otáček motoru.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“