Stránka 1 z 2

Jaký máte názor na turbo GT2052V na motoru AFN ?

Napsal: 08 úno 2007, 16:26
od Dawe
Jaký máte názor na Turbo GT2052V pro motor AFN mechanika 11mm pístek + trysky 150P764 + chladič vzduchu implantovaný do VW T3. Vzhledem k tomu, že díky převodovce se otáčky pohybují dost často mezi 3500 + 4500. Nebo je pro charakteristiku průběhu výkonu vhodnější GT1749V ?

Napsal: 08 úno 2007, 17:01
od mvolesko
pro tyhle otacky je to turbo ok, ale pocitej stim ze do 2500 se tomu moc chtit nebude

Napsal: 08 úno 2007, 17:19
od BH motor
osobne by som radsej zvolil verziu zo 1749 k voli tomu ze mas kratku skrinu a nevyuzijes vykon toho motora. Ak sa jedna o turbo z 2,5 tdi 2052 tak to neries ak nedostanes auto pod vykon alebo ak nechces tahat vlek s autom hore 10 percentnym stupanim 130 km/h na 5 ke. (LOL) . so spravnymi tryskami a 1749 sa aj tak da dostat niekde od 160 do 170 ps pri priaznivom priebehu momentu. ale tbd a trysky niesu vsetko.

Napsal: 08 úno 2007, 18:28
od Dawe
Má úvaha je o tom, že u tak krátké převodovky jakou mají T3 bych využil vyšších otáček motoru. Díky tomu, že se motor často pohybuje za hranicí 2500 otáček bych viděl GT2052V. Z toho plyne, že není až tak potřeba výkon v malých otáčkách. Ale nechám si poradit od zkušených ladičů TDi.

Napsal: 08 úno 2007, 20:40
od Bóďa
Nepoučitelnej... (noteeth)
Jak píše BH motor- jestli to nechceš prohánět, je to akorát na škodu.
Trochu moc těžký auto, s krapet větším odporem vzduchu :D, abys využíval motor jen od 2500 do 4500ot. ( a ještě s mechanikou ). Navíc chudák motor.
130PS turbo je akorát. Už mi věř. ;)

Napsal: 08 úno 2007, 22:40
od Dawe
Mám tvá slova na paměti Bóďo, ale stále jsem nad tím špekuloval. Vždyť víš, jak to je s těma našema krabičkama. Už jsem ve fázi, že mi chybí jen turbína, tak se ve mě projevuje syndrom neustáleho řešení kutila domácího. Dobrá. Díky za názory. Pouštím z hlavy GT2052V a jdu do 130-tikoňovky.

Napsal: 08 úno 2007, 23:00
od mvolesko
Dawe píše:Mám tvá slova na paměti Bóďo, ale stále jsem nad tím špekuloval. Vždyť víš, jak to je s těma našema krabičkama. Už jsem ve fázi, že mi chybí jen turbína, tak se ve mě projevuje syndrom neustáleho řešení kutila domácího. Dobrá. Díky za názory. Pouštím z hlavy GT2052V a jdu do 130-tikoňovky.
j abych zase daval jedine GT2052V a vic :) , poku se ti stim chce delat tak bych to neresil

Napsal: 09 úno 2007, 08:51
od Dawe
Otázka GT2052V nebo GT1749V mě napadla právě v souvislosti s krátkou převodovkou X otáčky motoru. Právě u T3 se díky převodovce moc nevyužívá nízkých otáček spíše se motor často točí přes 3500 otáček. U GT1749V je nástup turba od malých otáček motoru a průběh optimálního plnění je konstruován do středních otáček motoru. Naopak GT2052V díky tomu, že je konstruováno pro 6-tiválec je jeho nástup, při použití na 1,9TDi, posunut do středních otáček, jak uvádí Molevsko 2500 otáček a tím pádem jeho optimální plnění je ve vyšších otáčkách. Další otázkou je, že u mého motoru nepotřebuji až tak vysoký plnící tlak, jaký dokáže poskytnout GT2052V. Protože stejně musím udělat adaptér pro uchycení tubra, takže mi je jedno jaké použiju. Jen jsem položil otázku: používané otáčky motoru X průběh plnícího tlaku turba.

Napsal: 09 úno 2007, 13:52
od BH motor
a kde na tom vyuzijes ten vykon s 2052 ? A este maly detail, ked chces experimentovat tak tam daj turbinu 1852, ktora ma A/R priblizne stejny ako 1749 a bude to efektivnejsie plnit od spodku. Ty nechapes tomu ze ked jazdis na 3000 otackach , nemusis vyuzivat ani 1/3 mozneho poskytnuteho vykonu. To je to co som ti pisal ze ak nechces chodit 130 s vlekom hore 10 percentnym stupanim :)

Napsal: 09 úno 2007, 16:36
od Dawe
Já to naprosto chápu. Je to prostě úděl krátké převodovky. Nechci experimentovat, ale zdálo se mi, že je to vhodné téma, které se netýká pouze mne. Díky za názory.

Napsal: 09 úno 2007, 17:23
od scream
no myslim, ze s 2052 si v tyhle konfiguaci k nicemu extra nepomuzes. navíc ta skřín.... neresil bych to. rači bych resil tu skrin

Napsal: 09 úno 2007, 17:25
od BH motor
ano aj. :)

Napsal: 09 úno 2007, 21:39
od Bóďa
U GT1749V je nástup turba od malých otáček motoru a průběh optimálního plnění je konstruován do středních otáček motoru.
Chceš vidět, co umí GT1749VA ve 4800 otáčkách? (noteeth)
Ta je pro ten motor jako stvořená. :)
Až budeš dělat tu megadlouhou převodovku :), mysli na chlazení oleje. ;)
Kroutící moment TDI je totiž pro tyhle staré převodovky poprava...

Napsal: 09 úno 2007, 22:25
od BH motor
Chcel si povedat co robi 1749 od 2000 do 4800 otacok :D :D :D . Beha mi to v 2 passatoch, jeden v prahe jeden na slovensku oba afn a je to konecna. Ked to zatne tak to taha po koniec a to tam su este povodne vstrekovace a b5+ 130ps pd si to dava ako zakusky

Napsal: 10 úno 2007, 20:54
od Bóďa
Tím jsem myslel, že umí víc, než střední otáčky. :)
U GT1749V je nástup turba od malých otáček motoru a průběh optimálního plnění je konstruován do středních otáček motoru.