jaké jiné turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Bydliště: Baška

jaké jiné turbo

Příspěvek od Luďan »

Ahoj, asi budu za lamu, ale chci se zeptat, jestli je něco lepšího do fabie 74kw než turbo ze 110kw
Díky a nebijte mě (noteeth)
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ked nevymenis trysky a neupravis soft tak je aj 110kw turbo zbytocny prepich. a potom je tam este cooler chladenie oleja atd. to nieje len turbo. Ak tam nechas povodny cooler tak ti hodi v lete motor do poruchy teplota vzduchu. Niekedy aj viac ako 140 stupnou :? . a to sa inac ako vacsim chladicom obist neda. Ked sa spravi na aute A tak treba aj B. inac to nejde
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

BH motor píše: Ak tam nechas povodny cooler tak ti hodi v lete motor do poruchy teplota vzduchu. Niekedy aj viac ako 140 stupnou :? . a to sa inac ako vacsim chladicom obist neda. Ked sa spravi na aute A tak treba aj B. inac to nejde
že jsem o tom neslyšel? to se fakt stává? :? :roll:
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

stalo sa mi to na brzde z fabkou RS. dali sme tam 110kw tbd ale manik to chcel skusit s povodnym coolerom . Na brzde bolo 25 stupnou a v nameranych hodnotach 141 stupnou a potom skrat na + a bolo to jasne. Dufam ze to bola otazka a nie ironia. :) dal sa vacsi cooler a 194 ps bolo na svete. ale bolo18 stupnou
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

BH: jj, ptal jsem se vážně, vůbec jsem o tomhle nevedel... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ale tento problem sa vyskytol len na brzde. ale na LPS 2000 dostane motor viac na frak ako kdekolvek inde. tam ide na doraz. preto vykon nieje len o turbe. Ked a tak aj b
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

To BH motor: těch 141°C bylo za chladičem ? :o :o :o (myslim po "ochlazeni") A měl si nějakej teploměr za turbem ? (před chladičem) Ta hodnota by mě fakt zajímala (rád bych si rozšířil obzory, a podle toho co píšeš si je rozšířím o hooodně) :)
Jo jinak chlazení na brzdě je velkej problém. Když se dělaly emisní testy na Fabce, tak tam měli velkej problém udržet teplotu vzduchu vstupujícího do motoru pod 60°C (požedavek myslim kvůli NOx), jakmile se jen "roztočili" kola-žádný velký trápení. Holt to chce před válcema velikááánskej ventilátor :D
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

141 stupnou za ic (wallbash) (wallbash) (wallbash) . Sam som tomu neveril. Tlak1,41 pri 2900 a potom podla mapy :) . turbo zo 110kw arl. Ale aj pri tejto teplote sa nameralo 182 ps 4300 rpm. Skoro mi oci vypadli. Poslal by som aj logy z brzdy ale zmazal som ich. Je tomu uz rok. 60 stupnou tam nenameras ani v originali. Je tam viac. Teraz sa mi super brzdi ked je tam 10. Ale odniesol som si to ja :( Ten vetrak je tam ako hovado. AXIAL a 7,5 kw motor a 2800 rpm. Duje ako besny ale nestacilo.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“