Stránka 1 z 6

1,8T-problem s lambda sondou-chybna RJ-opravene!

Napsal: 24 říj 2011, 17:10
od eazy20
Mam problem s lamdou pred katom, pise to nizsie uvedenu chybu..Kupil som cisto novu lambdu a ziadna zmena. Vyhrievanie funguje,lebo ked necham zapalovanie tak za chvilu je lambda horuca. Co moze byt zle? Da sa to nejak premerat co nefunguje?

motor O1 RS 1,8T RS

17523- rada valcu 1-sonda 1: obvod vyhrivani: zkrat na kostru
P1115 - 35 - 00--

Napsal: 24 říj 2011, 17:24
od eazy20
v meranych hodnotach je myslim v kanali 33 nejakych 2-4V, ako kedy a pise pritom,ze hodnota ma byt 0-1V :(

Napsal: 24 říj 2011, 20:20
od geo
kolik vyvodu ma lambda.daval jsi novou origo.tam je asi 5 vyvodova to je sirokopasmova ta ma jine hodnoty na volnobeh 1.5V. cim vice voltu tim je to chudši a naopak.

Napsal: 24 říj 2011, 20:23
od eazy20
ano je tam original podla cisla z etky, ma 5vyvodov do RJ...cize nemam pozerat na to co je v meranych hodnotach ze pozadovana hodnota? ale neviem preco stale ostava ta chyba,dal som uplne novu a to iste :(

Napsal: 24 říj 2011, 20:44
od geo
podivej se do svorkovnice zda nejsou roztahle piny od nejakeho mereni trochu je napruž.podle tech pozadavku se nerid u lambdy bosch tam je jak jsem psal.

Napsal: 24 říj 2011, 20:54
od eazy20
pozriem sa na tie piny,a ked to bude stale rovnake,tak skusim natiahnut z RJ kable priamo na lambdu,nic ine potom asi neostava

Napsal: 24 říj 2011, 21:09
od geo
podivej se na ty hodnoty te lambdy pokud neukazuje spravnou hodnotu a je stale na chude smesi ve volnobehu to znamena ze ti ukazuje treba 2V a jednotka ti to nedokaze obohatit na hodnotu 1.5V tak zacne podezirat topny okruh sondy.V pripade chude smesi prekontroluj sani na netesnost vcetne podtlaku posilovace a odvetrani motoru je tam toho jako sena.

Napsal: 24 říj 2011, 21:12
od eazy20
no zmes je velmi bohata,su az mokre sviecky a nechce to ist do otacok, dusi sa motor ked pridavam, striela to pri pridavani atd..

Napsal: 24 říj 2011, 21:27
od geo
i hodne chuda smes se chova podobne.pokud se to takhle chova prekontroluj i vahu.

Napsal: 25 říj 2011, 09:35
od eazy20
Mozem pouzit na skusku vahu z tdi? Teraz mam vahu z motoru auq vo velkom tubuse z S3,nemoze byt aj toto problem?

Napsal: 25 říj 2011, 12:54
od geo
to si myslim ze ne ty vahy jsou ruzne kazda dava jinou hodnotu.skus ji odpojit a trochu to projet at se ty adaptace srovnaji jinak se konce nedoberes.koukam ze tech problemu je tam nejak hodne lezeto z tebe pocastech.co ukazuje ta lambda a jake jsou adaptce kanal 32 pole 1a2.ta vaha je tam jina nebo puvodni

Napsal: 15 led 2012, 15:07
od eazy20
stale mi to pise tu chybu a zmes je velmi bohata..zahrievanie ale ide,ale ide v kuse,a co som cital v jednom odbornom casopise,tak zahrievanie na sirokopasmovej lambde ide v impulzoch,a ja tam mam stale 12V,dokonca dnes som prisiel na to,ze lambda sa zahrieva aj ked vytiahnem kluc zo spinacky :( kablovacku som presiel a nic som take nezistil,dokonca na pine 3 co ide + z RJ do lambdy(cez rele) som prepipal s multimetrom na baterke + aj -..toto mi nejde do hlavy,ze multimeter zapipal aj na pluse aj na minuse

Napsal: 15 led 2012, 15:14
od geo
Těch 12 je ok jednotka moduluje kostru.odpoj to na jednotce a propípni její vedení vyhřívaní proti kostře

Napsal: 15 led 2012, 15:22
od eazy20
no tych 12V som meral pri odpojenej lambde pri zapnutom zapalovani,pin3 je plus a pin4 ma byt minus,tam som nameral v kuse 12V,aj ked vypnem zapalovanie

Napsal: 15 led 2012, 15:37
od geo
je tam bosch nebo ntk