Ahojte, chcel by som trosku poladit svoju A3 1.9TDI 90 HP na 150 HP a jednou z veci, ktora mi bola poradena, bola vymena orig. dvojhmotoveho zotrvaka za jednohmotovy. Uz som zohnal jednohmotovy zotrvak + lamela + pritlacny kotuc z VR6. Je to Borg & Beck a na lamele na oblozeni je Sachs a je to aj vyrazene na tom pritlacnom kotuci.
Chcel by som sa ale spytat:
1. Co je to za kvalitu, co som kupil (vobec sa v tom nevyznam, kupil som to cele od chlapika, co chcel robit tuning, ale nakoniec ho nerobil)?
2. Ci po vymene sa bude ta spojka, hlavne pri rozbiehani, chovat citelne inac? Nebude to rozbiehanie nepohodlne? Ta lamela ma torzne pruziny.
3. Vydrzi ta spojka z VR6 vobec tych 150 HP?
4. Je vobec nutne vymenit povodnu spojku?
A este jedna otazka z inej oblasti - mate niekto skusenosti s repasovanymi turbami? Je lepsie pouzit repas alebo zohnat jete (odhliadnuc od ceny)?
Vdaka moc.
Jednohmotovy zotrvak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To Batistuta: Kedze sa v tychto veciach vobec nevyznam, hodil som sem tuto otazku, nech mam kludne svedomie
Prosim ta, to lozisko je tiez nove? Cital som tu niekde na fore od Reeshi, ze tie spojky z VR6 preklzuju pri 400 Nm, tak som len chcel vediet, ci to tych 150 HP vydrzi (je mi jasne, ze ja 400 Nm mat nebudem). Myslis, ze ten povodny dvojhmotak nevydrzi bezpecne tych 150 HP (nerad by som bol ale stale na ihlach, ze ked prudsie pustim tu spojku pri vacsom plyne, ze to odide)?
A tiez sa tu vela popisalo o tom, ze spojka s jednohmotakom ma len dva stavy vypnuto / zapnuto a kedze ja vela jazdim po meste, moc by ma to netesilo.

A tiez sa tu vela popisalo o tom, ze spojka s jednohmotakom ma len dva stavy vypnuto / zapnuto a kedze ja vela jazdim po meste, moc by ma to netesilo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
nexus: napíši ti k tomu něco víc...
taky jsem měl předtím dvouhmotu, ted mám jednohmotu v kombinaci se stejnou sadou co jsis koupil...spojka se chová, co se týče citlivosti ovládání prakticky stejně jako předchozí, žádný stav vypnuto-zapnuto tam není ani náhodou...na volnoběh auto víc vibruje, ale jen malinko vic (jen bych dodal poznatek, že po výměně trysek místo S764 za Race520 se motor na volnoběh víc zklidnil, čím to je, opravdu netuším)
takže závěrem lze říct, že se není čeho bát a má to smysl to namontovat, když jsis to už koupil...
EDIT: jo a těch 150HP je v pohode, to spojka udrží

taky jsem měl předtím dvouhmotu, ted mám jednohmotu v kombinaci se stejnou sadou co jsis koupil...spojka se chová, co se týče citlivosti ovládání prakticky stejně jako předchozí, žádný stav vypnuto-zapnuto tam není ani náhodou...na volnoběh auto víc vibruje, ale jen malinko vic (jen bych dodal poznatek, že po výměně trysek místo S764 za Race520 se motor na volnoběh víc zklidnil, čím to je, opravdu netuším)
takže závěrem lze říct, že se není čeho bát a má to smysl to namontovat, když jsis to už koupil...
EDIT: jo a těch 150HP je v pohode, to spojka udrží
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
