66 kw TDI co poladit striky +
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
Odpovědi: 0
66 kw TDI co poladit striky +
nemlatte me ale potreboval bych vedet co presne vymenit kdyz chci vice vykonu striky uz mam od resshi a co dal mam novou prevodovku novou spojku a tet jede uz 220 na 4 tis ale chtel bych lepsi nastup dik za konkretni rady
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
Odpovědi: 0
žil jsem v tom že je to něco jako Octa, ale to neva, vhodný turbo by bylo ze 130k Passata, je ovládaný podtlakem, bude samozdřejmě potřeba upravit víc věcí, sací hadicí od filtru počínaje a výfukem konče. Prostě sháněj ty komponenty z pašíka nebo A4 s PDčkem. Regulace se dá předělat na podtlak, je potřeba změnit mapu v jednotce, ale k tomu ti řekne víc Reesha, možná by šlo předělat i turbo na ovládání tlakem, ale takový zkušenosti s tím nemám, na to jsou tady jiní kapříci.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21 kvě 2006, 11:21
- Bydliště: slovensko, kosice
Odpovědi: 0
66-85kw a trisky z 81kw
mam nacipovanu 66kw oktavku ma nabehane 180 000km,chcem menit vstriky , ale ,uz by som dal z 81kw verzie,o kolko zdvihnem vykon bez dalsej upravy softu? dik.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Re: 66-85kw a trisky z 81kw
No to je přesně ono, nejdřív HW, pak SW, obráceně to jsou prostě vyhozený prachy, což je přesně u tebe, ten soft není stavěn na jiné vstřiky. Takže můj názor je to jak píše Huml, záleží jak je to upravený.partner19d píše:mam nacipovanu 66kw oktavku ma nabehane 180 000km,chcem menit vstriky , ale ,uz by som dal z 81kw verzie,o kolko zdvihnem vykon bez dalsej upravy softu? dik.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21 kvě 2006, 11:21
- Bydliště: slovensko, kosice
Odpovědi: 0
píšeš, že máš 66kW, když dáš pryč ten čip a namontuješ tam trysky Sprint 764, měl by si mít něco okolo 120-130k (a pořád relativně bez kouře, odzkoušeno), tlak na turbu bude sériovej, takže žádná zvýšená zátěž větším tlakem. Pro další zvyšování výkonu je lepší turbo vyměnit za větší a nechat očipovat, čipem na míru.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 07 zář 2006, 17:28
- Bydliště: mlada boleslav
Odpovědi: 0
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Typuju tak 130 bez kouře, možná i více, ale to už pak bude buď hulit, nebo bude dostávat záhul turbo.partner19d píše:ok,ked dam tie vstreky a dam upravit este soft na kolko bezpecnych koni sa viem dostat s tym turbom,aby som ho neodpiekol.dik
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
dyt uz ti to rekli proste vymnen turbo budes mit jinej asi i prvni dil vyfuku a trochu jinak hadice od turba dale pak musis resit to ze kdyz se jedna o stary typ turba tak je ovladane tlakem a 130pd podtlakem tak musis vymnenit ten elektroventil za ten ze 130pd to ti ale nepobere jednotka tak jeste zmnenit data v jednotce na to je tu machr resha(da se to delat i jinak,ale toto je nejpresnejsi)v zadnem pripade nepredelavat banku na pretlak to funguje u mechaniky u ty eletriky to nebude chodit bude tam hrozna dira v urcity poloze naklapeni to znamena ze auto nebude myt plynuli chod