66 kw TDI co poladit striky +

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

petr bures
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2006, 17:28
Bydliště: mlada boleslav

66 kw TDI co poladit striky +

Příspěvek od petr bures »

nemlatte me ale potreboval bych vedet co presne vymenit kdyz chci vice vykonu striky uz mam od resshi a co dal mam novou prevodovku novou spojku a tet jede uz 220 na 4 tis ale chtel bych lepsi nastup dik za konkretni rady
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co třeba větší turbo?
petr bures
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2006, 17:28
Bydliště: mlada boleslav

Příspěvek od petr bures »

jasny ale jake a z ceho v tomhle mam trochu bordel a tak potrebuji poradit co a jak abych neco neschanel a nebo neskurvil zbytecne proto tento dotaz vim ze by to chtelo turbo -coooler -pisty -cip atd ale nevim co a jak a zceho
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

asi začít turbem nejlíp ze 130k PD, pak nechat udělat čip na míru, vše záleží na tom na kolik koní bys chtěl jít
petr bures
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2006, 17:28
Bydliště: mlada boleslav

Příspěvek od petr bures »

takze turbo z 130 pd tam jde bez problemu nebo se musi neco upravovat mam pocit ze to ma naklapeni lopatek takze pretlak nebo podtlak
petr bures
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2006, 17:28
Bydliště: mlada boleslav

Příspěvek od petr bures »

jo a jeste je to AUDI A4
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

žil jsem v tom že je to něco jako Octa, ale to neva, vhodný turbo by bylo ze 130k Passata, je ovládaný podtlakem, bude samozdřejmě potřeba upravit víc věcí, sací hadicí od filtru počínaje a výfukem konče. Prostě sháněj ty komponenty z pašíka nebo A4 s PDčkem. Regulace se dá předělat na podtlak, je potřeba změnit mapu v jednotce, ale k tomu ti řekne víc Reesha, možná by šlo předělat i turbo na ovládání tlakem, ale takový zkušenosti s tím nemám, na to jsou tady jiní kapříci.
partner19d
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2006, 11:21
Bydliště: slovensko, kosice

66-85kw a trisky z 81kw

Příspěvek od partner19d »

mam nacipovanu 66kw oktavku ma nabehane 180 000km,chcem menit vstriky , ale ,uz by som dal z 81kw verzie,o kolko zdvihnem vykon bez dalsej upravy softu? dik.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli už to nezačne hulit, když je to čiplý a ještě tam chceš dát větší trysky
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Re: 66-85kw a trisky z 81kw

Příspěvek od Kornout »

partner19d píše:mam nacipovanu 66kw oktavku ma nabehane 180 000km,chcem menit vstriky , ale ,uz by som dal z 81kw verzie,o kolko zdvihnem vykon bez dalsej upravy softu? dik.
No to je přesně ono, nejdřív HW, pak SW, obráceně to jsou prostě vyhozený prachy, což je přesně u tebe, ten soft není stavěn na jiné vstřiky. Takže můj názor je to jak píše Huml, záleží jak je to upravený.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
partner19d
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2006, 11:21
Bydliště: slovensko, kosice

Příspěvek od partner19d »

ok,ked dam tie vstreky a dam upravit este soft na kolko bezpecnych koni sa viem dostat s tym turbom,aby som ho neodpiekol.dik
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

píšeš, že máš 66kW, když dáš pryč ten čip a namontuješ tam trysky Sprint 764, měl by si mít něco okolo 120-130k (a pořád relativně bez kouře, odzkoušeno), tlak na turbu bude sériovej, takže žádná zvýšená zátěž větším tlakem. Pro další zvyšování výkonu je lepší turbo vyměnit za větší a nechat očipovat, čipem na míru.
petr bures
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2006, 17:28
Bydliště: mlada boleslav

Příspěvek od petr bures »

no koukam ze zatim zadna konkretni rada a jeste se tady resi neco jineho nez potrebuju tak zadam o konkretni rady dik moooc
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

partner19d píše:ok,ked dam tie vstreky a dam upravit este soft na kolko bezpecnych koni sa viem dostat s tym turbom,aby som ho neodpiekol.dik
Typuju tak 130 bez kouře, možná i více, ale to už pak bude buď hulit, nebo bude dostávat záhul turbo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

dyt uz ti to rekli proste vymnen turbo budes mit jinej asi i prvni dil vyfuku a trochu jinak hadice od turba dale pak musis resit to ze kdyz se jedna o stary typ turba tak je ovladane tlakem a 130pd podtlakem tak musis vymnenit ten elektroventil za ten ze 130pd to ti ale nepobere jednotka tak jeste zmnenit data v jednotce na to je tu machr resha(da se to delat i jinak,ale toto je nejpresnejsi)v zadnem pripade nepredelavat banku na pretlak to funguje u mechaniky u ty eletriky to nebude chodit bude tam hrozna dira v urcity poloze naklapeni to znamena ze auto nebude myt plynuli chod
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“