Fabia 1,9 SDI r.v.2003, někdy hrozně čoudí a nechce jet
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1,9 SDI r.v.2003, někdy hrozně čoudí a nechce jet
Dobrý den,
už více než rok mne zlobí závada, která se projevuje tak, že někdy zpravidla když jedu do mírného táhlého kopce, tak auto najednou ztratí výkon a strašne začně čoudit z vejfuku + roste spotřeba a stoupá teplota motoru. Přidání plynu nepomáhá, jen to více čoudí. Přeřazení rychlosti nepomůže a "spraví" se to "samo" tak, že pak když jedu z kopce tak na volnoběh a pořádně vyženu otáčky motoru, z vejfuku se strašně začoudí a jede to zase normálně. Mám najeto cca 290 tis. km. Byl jsem s tím minulý měsíc na diagnostice, ale nic nenašli, prý se to špatně hledá, když se to stává jen občas.
Potřebuji auto prodat a mám obavu, aby mi ho pak někdo nepřišel vrátit.
Díky za všechny názory
už více než rok mne zlobí závada, která se projevuje tak, že někdy zpravidla když jedu do mírného táhlého kopce, tak auto najednou ztratí výkon a strašne začně čoudit z vejfuku + roste spotřeba a stoupá teplota motoru. Přidání plynu nepomáhá, jen to více čoudí. Přeřazení rychlosti nepomůže a "spraví" se to "samo" tak, že pak když jedu z kopce tak na volnoběh a pořádně vyženu otáčky motoru, z vejfuku se strašně začoudí a jede to zase normálně. Mám najeto cca 290 tis. km. Byl jsem s tím minulý měsíc na diagnostice, ale nic nenašli, prý se to špatně hledá, když se to stává jen občas.
Potřebuji auto prodat a mám obavu, aby mi ho pak někdo nepřišel vrátit.
Díky za všechny názory
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33623
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33623
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
vzdělání ekonomické ... auto mám třetí .... tenhle diesel mám skoro 5 let ... leccos už jsem na autech řešil ... už jsem se na tento problém ptal náhodně v několika servisech a vždy kroutili hlavou, že neví .... já nad tím uvažuju tak, že buď tam jde hodně nafty (proto to čoudí), ale pak nechápu, proč to nechce jet a nebo naopak tam jde málo nafty ... a pak nevím proč to čoudí ... prostě záhada ...



-
- Aktivista
- Příspěvky: 33623
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Lenuša píše:vzdělání ekonomické ... auto mám třetí .... tenhle diesel mám skoro 5 let ... leccos už jsem na autech řešil ... už jsem se na tento problém ptal náhodně v několika servisech a vždy kroutili hlavou, že neví .... já nad tím uvažuju tak, že buď tam jde hodně nafty (proto to čoudí), ale pak nechápu, proč to nechce jet a nebo naopak tam jde málo nafty ... a pak nevím proč to čoudí ... prostě záhada ...![]()
musíš otevřít řidičove dveře
to poznáš tak že je za nima volant, na levém sloupku dole najdeš páčku co otvírá víko motoru,
víkoje zajištěno musíš najít ve středu pojistku otevřít víko a zajistit, pokud se díváš na batožinový priestor je to špatně běž dopředu tam je motor, na motoru vidíš plastový kryt je na něm napsáno SDi, ten kryt uchop levou i pravou rukou za okraje a kývavým způsobem odstran silou, nyní vidíš motor je hliníkový, a z pravé strany vede k motoru tlustá hadice vede od vzduchového filtru do elektrické klapky, na klapce vidíš konektor a drát ke konektoru, konektor musíš mírně zatlačit odjistit takový háček a vysunout, nech klapku odpojenou a jezdi tak, paknapiš,
můj otec byl celý život ekonomický náměstek jednou semupovedlona škodě 1OOOMB vytáhnout starter sice musel hasit požár ale zdárně semu vše za celý den povedlo

- vojta_TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 19 čer 2011, 13:35
- Bydliště: Ostrava
Odpovědi: 0
tak tohle nemá chybu dlouho jsem se takhle nezasmálslovacek.milos píše:Lenuša píše:vzdělání ekonomické ... auto mám třetí .... tenhle diesel mám skoro 5 let ... leccos už jsem na autech řešil ... už jsem se na tento problém ptal náhodně v několika servisech a vždy kroutili hlavou, že neví .... já nad tím uvažuju tak, že buď tam jde hodně nafty (proto to čoudí), ale pak nechápu, proč to nechce jet a nebo naopak tam jde málo nafty ... a pak nevím proč to čoudí ... prostě záhada ...![]()
musíš otevřít řidičove dveře
to poznáš tak že je za nima volant, na levém sloupku dole najdeš páčku co otvírá víko motoru,
víkoje zajištěno musíš najít ve středu pojistku otevřít víko a zajistit, pokud se díváš na batožinový priestor je to špatně běž dopředu tam je motor, na motoru vidíš plastový kryt je na něm napsáno SDi, ten kryt uchop levou i pravou rukou za okraje a kývavým způsobem odstran silou, nyní vidíš motor je hliníkový, a z pravé strany vede k motoru tlustá hadice vede od vzduchového filtru do elektrické klapky, na klapce vidíš konektor a drát ke konektoru, konektor musíš mírně zatlačit odjistit takový háček a vysunout, nech klapku odpojenou a jezdi tak, paknapiš,
můj otec byl celý život ekonomický náměstek jednou semupovedlona škodě 1OOOMB vytáhnout starter sice musel hasit požár ale zdárně semu vše za celý den povedlo



Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33623
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="vojta_TDi"
určitě jsem to napsal i pro pobavení a vzpoměl jsem si na mého otce,smát se lenušovi to ne
máš těžko na všetko je treba specialistov, a učený z nebe nespadne
mi dneska jeden stavby vedoucí vyprávěl že má HDi malý výkon protože vyvíječ tlaku pro motor nefunguje,
vyvíječ tlaku byl podle něj mezichladič stlačeného vzduchu intercooler

určitě jsem to napsal i pro pobavení a vzpoměl jsem si na mého otce,smát se lenušovi to ne
máš těžko na všetko je treba specialistov, a učený z nebe nespadne
mi dneska jeden stavby vedoucí vyprávěl že má HDi malý výkon protože vyvíječ tlaku pro motor nefunguje,
vyvíječ tlaku byl podle něj mezichladič stlačeného vzduchu intercooler

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33623
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
akce dopadla blbě přiměřeně k tvému vzdělání,přopoj to tam zpátky to jsi odpojil čidlo teploty nasávaního vzduchuLenuša píše:Dobrý den, dneska jsem odpojil ten kontakt, je to ten drát, který je napojen přímo na ten plastový dekl vzduchového filtru zprava?
odpojit to šlo lehce, zatím jsem žádný rozdíl nepoznal, jen se mi zdálo, že lehce poklesl výkon, ale taky byl dost silný protivítr.
musíč sdělat tendekl motoru
od toho filtru jak jsi odpojil to čidlo tak vede hadice do motoru tlustá ta tě dovede k té klapce ta hadice z filtru je napojená na tu klapku a vytáhni konektor z té klapky
vem si prosimtě ještě sebou hasičák a uzavři vysokou životní pojistku

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33623
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0