Regulační mez překročena - Audi A3 TDi 81 kW r.v. 2000
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Regulační mez překročena - Audi A3 TDi 81 kW r.v. 2000
Ahoj. Řeším problém s mojí A3. Dost často se mi stává, že ŘJ spadne do nouzového režimu. Když přečtu chyby, je tam uloženo překročení plnícího tlaku 17965. Problém je v tom, že mám vyčistěné turbo, vyměněný N75, vyměněný snímač tlaku v sacím potrubí, vývěva a všechny hadičky taky. Je možné, aby to dělala regulace turba? Myslím přímo tu baňku? Už nevím co s tím. Díky za rady.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
Vyskušaj tu banku na turbe, či drži podtlak, ked je OK tak pokračovat s posilovačom brzd.
Treba zmerat podtlak v celom systéme, brzdi auto dobre? Može byť poškodený posilovač brzd, ked sa pretrhne, tak možes menit všetko.
Treba zmerat podtlak v celom systéme, brzdi auto dobre? Može byť poškodený posilovač brzd, ked sa pretrhne, tak možes menit všetko.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Tak problém je dá se říct vyřešen. Opravdu byla špatná baňka na turbu, byla špatná jak pružina, tak membrána, která trochu propouštěla. Mám ale problém, protože turbo má podle mého mechanika už dost velkou vůli a bude mě čekat koupě jiného.
Proto bych se chtěl zeptat, zda je lepší koupit úplně nové turbo, nebo nechat zrepasovat staré. Jinak motor je to původně ALH 66 kW přetriskovanej triskama z ASV. Turba by prý měla být stejná. Podle objednávacích čísel se ale liší posledním písmenem. Můžu shánět turbo na 81 kW verzi?
Proto bych se chtěl zeptat, zda je lepší koupit úplně nové turbo, nebo nechat zrepasovat staré. Jinak motor je to původně ALH 66 kW přetriskovanej triskama z ASV. Turba by prý měla být stejná. Podle objednávacích čísel se ale liší posledním písmenem. Můžu shánět turbo na 81 kW verzi?