Regulační mez překročena - Audi A3 TDi 81 kW r.v. 2000

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ales-S
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 18:36

Regulační mez překročena - Audi A3 TDi 81 kW r.v. 2000

Příspěvek od Ales-S »

Ahoj. Řeším problém s mojí A3. Dost často se mi stává, že ŘJ spadne do nouzového režimu. Když přečtu chyby, je tam uloženo překročení plnícího tlaku 17965. Problém je v tom, že mám vyčistěné turbo, vyměněný N75, vyměněný snímač tlaku v sacím potrubí, vývěva a všechny hadičky taky. Je možné, aby to dělala regulace turba? Myslím přímo tu baňku? Už nevím co s tím. Díky za rady.
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Vyskušaj tu banku na turbe, či drži podtlak, ked je OK tak pokračovat s posilovačom brzd.
Treba zmerat podtlak v celom systéme, brzdi auto dobre? Može byť poškodený posilovač brzd, ked sa pretrhne, tak možes menit všetko.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Ales-S
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 18:36

Příspěvek od Ales-S »

Posilovačem brzd to nebude. Auto brzdí dobře a dokonce je vyměněná i vývěva. Podtlak se v systému drží. Jediný co už zbývá je prostě jen baňka na turbu. Jenže mě nejde nějak moc do hlavy, jak by se to kvůli ní mohlo přefouknout. Neřeknu kdyby to nedofukovalo, to bych pochopil.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 21:00

Příspěvek od alreadys »

A turbo je dobře složené po vyčistění a s tahlem co je na baňce se nehejbalo myslím nesnižovyly a nebo neprodlužovaly chod tak sem budeš muset hodit log co ti to dělá a kolik teda dává turbo
Ales-S
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 18:36

Příspěvek od Ales-S »

Turbo je složený dobře. Čistil jsem ho asi před 8000 km a celou dobu to bylo OK. Mám naLOGovat kanály 3,10 a 11?
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 21:00

Příspěvek od alreadys »

Ano nejlépe do kopce na trojku od patnáctiset otáček a akcelerovat
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2009, 09:17

Příspěvek od kibi »

nesundaval jsi banku? jde o to, že když si"hraješů s táhlem baňky, může to ovlivnit to jak turbo tlačí....
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Ales-S
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 18:36

Příspěvek od Ales-S »

Baňku jsem sundanou neměl. Prostě to z ničeho nic začalo přefukovat. Zítra udělám LOG a snad to něco napoví.
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

možno sa "unavila" pružina v podtlakovej banke..
Ales-S
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 18:36

Příspěvek od Ales-S »

Tak problém je dá se říct vyřešen. Opravdu byla špatná baňka na turbu, byla špatná jak pružina, tak membrána, která trochu propouštěla. Mám ale problém, protože turbo má podle mého mechanika už dost velkou vůli a bude mě čekat koupě jiného.
Proto bych se chtěl zeptat, zda je lepší koupit úplně nové turbo, nebo nechat zrepasovat staré. Jinak motor je to původně ALH 66 kW přetriskovanej triskama z ASV. Turba by prý měla být stejná. Podle objednávacích čísel se ale liší posledním písmenem. Můžu shánět turbo na 81 kW verzi?
hayty
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2010, 23:34
Bydliště: morava

Příspěvek od hayty »

rozdíl je v tom že asv 81kw má regulačních klapek 12 s 66KW jenom 9
Ales-S
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2011, 18:36

Příspěvek od Ales-S »

Takže předpokládám, že je lepší sehnat turbínu z ASV
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

ne ma taky 12, sezen proste gt1749V
Uživatelský avatar
jarinak
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 220
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2010, 14:29
Bydliště: Bejdžr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarinak »

ahoj, ja měl takový problém a vyřešeno.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=91471
Škoda Octavia 1.9TDi 81 kw ASV, Ambiente, EGR off
732 278 578
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“